Ny skrivare här! :)
Filed under: Allmänt

Hej, nu har Fanny bestämt sig vem som ska bli den andra skrivaren. Och som ni kan gissa så är det jag som är den nya. Vissa kanske inte är intresserade av och veta vem jag är. Men tro det eller ej, det finns nog någon som vill veta det.

  • Så, vem är jag?
  • Jag är en tjej på femton vårar som bor mitt i de mörka skogarna i Småland och Louise fick bli mitt namn.
  • Jag har väldigt bra humor (enligt mig själv, men det räknas väl? )
  • Jag håller inte på med någon sport precis på grund av sjukdomar.
  • Det jag är bäst på är helt klart hålla på och läsa bloggar, det finns ingen "storbloggare" jag INTE har koll på. Hehe :)
  • Jag ÄLSKAR kexchokladchoklad.

Tror det var det mesta om mig. Och jag hoppas ni vill ha mig här? :)

Kramar Louise


Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback