Chapter 28 - A walk to remember.
Filed under: Love is not easy

Jag berättade vad Justin och jag hade gjort mendan jag drog på mig den lila klänningen och rättade till sminket och håret. När jag var klar så var det dax att gå ner och möta dom andra så vi drog på oss skorna och gick ner där dom andra väntade på oss.
"Sena som vanligt." flinade Ryan.
"Tyst med dig, det är ni som är tidiga." sa Caitlin.

Vi gick förbi där man checkade in och där stod en söt kille som log gulligt mot oss.
"Ha det så roligt." sa han och glatt.
Jag tittade på både Chaz och Sophie ryckte till när dom såg honom och jag tittade frågade på Sophie som såg förvirrad ut.
"Vad är det?" viskade jag.
"Det är han... Glasskillen!" viskade hon.

"Du skojar med mig va?" viskade jag till Sophie och hon skakade på huvudet.
"Nej det är han," viskade hon och tittade snabbt på glasskillen innan hon vände blicken mot mig igen, "vad ska jag göra?" frågade hon mig.
"Jag vet inte, men kom nu så går vi," sa jag och tog tag i hennes arm och vi gick efter dom andra som hade börjat gå.
Vi kom till en fin resturang där vi satte oss och fick varsin meny. Jag läste igenom mig men kunde inte bestämma mig, allt lät så gott!
"Vad ska du ha?" frågade Justin som satt brevid mig.
"Ingen aning, kan inte bestämma mig," suckade jag. "Men vad ska du ha?" frågade jag sen.
Han läste upp vad han skulle ha och jag bestämmde mig att ta samma då jag verkligen inte kunde välja. Jag tittade mot Sophie som satt och pratade med Christian, och jag tittade sen mot Chaz som satt och tittade på Sophie. Jag hoppades verkligen att Chaz kännde lika dant för Sophie som hon kände för honom, för dom skulle vara perfekta tillsammans.
"Vad tänker du på?" frågade Justin mig och jag vände blicken mot honom igen.
"Inget särskilt, vad tänker du på?"
"Dig," sa han och jag sken upp i ett leende.
"Gullig du är," sa jag och han log mot mig och lutade sig framåt så våra läppar möttes.

När vi kom tillbaka till hotellet splittrades alla för dom ville göra olika saker. Chaz, Ryan och Christian gick upp till deras sovrum för att se någon skräckfilm och Tilda, Caitlin och Sophie bestämde sig för att gå ut en runda för att leta efter killar.
"Så... Ska vi göra något?" frågade Justin mig då vi var dom ända som stod kvar.
"Visst, som vad?" frågade jag och log.
"Vi kan väl se på någon film i Caitlins och dit hotellrum? Ingen skräck då," sa han och jag nickade.
"Visst." sa jag.
Vi gick upp till hotellrummet och Justin valde film som han satte igång. Jag gosade ner mig i soffan och Justin satte sig ner brevid mig och la armarna om mig.
"Åh, jag älskar denna filmen!" kvittrade jag när jag såg att han hade valt filmen 'a walk to remember'.
"Jag med," sa Justin och kysste mig på pannan innan vi båda koncentrerade oss på filmen.

När filmen tog slut torkade Justin försiktigt bort mina tårar som jag inte hade kunnat hålla inne under filmen. Men det hade jag aldrig kunnat göra. Jag vet inte hur många gånger jag hade sett filmen, men den var fortfarande lika underbar och sorlig som första gången jag såg den.
"Varför var du tvungen att välja denna filmen? Jag börjar alltid gråta till den," skrattade jag och reste mig upp och stängde av tv:n innan jag satte mig ner i Justins trygga famn igen.
Justin skrattade lågt och lutade sig sen fram och våra läppar möttes i en mjuk kyss. Mina händer la jag på hans hals. Han lutade sig långsamt över mig och jag lutade mig bakåt så att jag sen låg i soffan med honom över mig. Det pirrade inom mig och det ända som existerade var jag och Justin. Inget annat.


Vad tyx? :D

Detta korta kapitlet skrev bara jag (Fanny) och jag hoppas att ni gillar det! Har troligen fixat en som kan göra en ny design så förhoppningvis kommer det upp en ny design snart! :)

Puss!


Comments
Written by: Myybieberstoory

Fin blogg! :D

Kika in på min och läsa? :) HOPE SO!

Länkbyte?? KRAM! :D

2012-06-03 @ 22:21:04 - URL: http://myybieberstoory.blogg.se/



Written by: Becka

Grymt bra!

2012-06-03 @ 22:35:48 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



Written by: Colette

länkbyte? :) xx

2012-06-04 @ 18:02:08 - URL: http://hazzette.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback