Chapter 27 - Trouble.
Filed under: Love is not easy

Jag och Justin tog täten och gick mot hotellet. Efter oss gick Ryan och Christian och sen tjejerna.
"Du måste säga det Chaz!" Justin puttade till mig i sidan och viskade.
"Jag kan inte! Det är inte mig hon gillar" Jag flackade med blicken och fästte blicken på en skata som hoppade på vägen.
"Jag berättade ju för Belle? Och du ser ju hur det gick?" Justin tittade på mig och hans ögon lyste och han fick ett löjligt leende på läpparna.
"Fjant" muttrade jag och ökade takten och klev en stund senare in på hotellet. Jag gick fram till receotionsdisken och bad om rumsnycklen. När receptionisten vände sig om fick jag en våg av stötar egenom kroppen.




Det var han! Killen från glassbaren! Varför var han här? Visste han att Sophie bodde här. Eller jobbade han här?

"Hej!" Sa han med ett glatt leende. Hans hår hängde fortfarande ner hans ögon. "Nå?" Han frågade och log fortfarande. Jag stog och stirrade på honom och kom på mig själv.
"Jo, ehum. Nycklen till rum 372, tack" Jag mummlade fram och låtsade att få ett sms och tog upp min mobil ur fickan.
"Varsågod och ha en fortsatt trevlig dag" Adam, som han hette som sagt, gav nycklen och log.
"Tack" Jag tog nycklen och gick till hissen och åkte upp till våningen.


Adam's Perspektiv

Efter jag gett killen nyckeln drog jag upp mobilen och smsade min bästa vän, Annie.
'Annie! Kris! Fett söt kille på hotellet. Hur ska jag göra?'
Killen i rum 372. Jag tog upp bokningarna på datorn och såg att de skulle stanna en hel månad! Överlycklig kille där ja.


Justin och min kyss avbröts av att det började rassla i dörren och in kom Chaz och Ryan.
"Oj, avbröt vi nåt?" flinade Ryan när han såg mig och Justin.
"Nej då, men jag borde gp nu... Hejdå!" sa jag snabbt och kunde inte låta bli att rodna.
Jag lämnade hotellrummet med snabba kliv men kunde ändå höra hur Chaz och Ryan brast ut i skratt och Justin som skällde på dom för att dom avbröt.
"Killar." skrattade jag och öppnade Caitlins och mitt hotellrum.

"Hej." sa jag och log mot henne då hon hade klivit ut från badrummet.
"Hej, hur var det med Justin?" frågade hon och log retfullt.
"Toppen, tills Chaz och Ryan kom in och avbröt allt." skrattade jag.
"Så... Ni är tillsammans nu?" frågade hon nyfiket.
"Jag vet inte, men allt känns rätt." sa jag lyckligt.
Jag berättade vad Justin och jag hade gjort mendan jag drog på mig den lila klänningen och rättade till sminket och håret. När jag var klar så var det dax att gå ner och möta dom andra så vi drog på oss skorna och gick ner där dom andra väntade på oss.
"Sena som vanligt." flinade Ryan.
"Tyst med dig, det är ni som är tidiga." sa Caitlin.
Vi gick förbi där man checkade in och där stod en söt kille som log gulligt mot oss.
"Ha det så roligt." sa han och glatt.
Jag tittade på både Chaz och Sophie ryckte till när dom såg honom och jag tittade frågade på Sophie som såg förvirrad ut.
"Vad är det?" viskade jag.
"Det är han... glasskillen!" viskade hon.

Vad tyx? :D

Lousie skrev början och jag avslutade det. Men vad tror ni händer nu då? :)
Ni har blivit lite dåliga på att kommentera... men det bättra sig väl? :)

Puss!

Comments
Written by: Becka

Bra :)

2012-06-01 @ 21:59:43 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



Written by: meja

meer<3

2012-06-02 @ 20:33:21 -



Written by: Mickan - / My Life In My Words

Hejsan! :D

Tack så mycket! :D

Ja gör designer gratis, :)

gå in på http://miickzzdesigner.blogg.se och kika :)

Kram

2012-06-02 @ 22:06:48 - URL: http://miickzz.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback