Hej och ett förlåt
Filed under: Allmänt

Hej, nu var det tänkt att jag "David" skulle skriva ett inlägg. Men jag har 7 minuter på mig innan jag måste stänga av datan om jag vill ha kvar den efteråt.
Ett tips, åk aldrig på semester med en höggravid mamma. Men ni får den imorgon? Hoppas ni inte blir allt för sura.

Och under tiden ni väntar, ni som känner för att vara sociala kan ju skicka ett meddelande på Kik till mig. JojjeA heter jag där. Så jag hoppas vi hörs och ni får kapilet imorgon. Kraaaaaaaaaam. Och jag kan intyga. Jag är inte bög ;)

Comments
Written by: Sara

Det är lungt;) Fast synd att du inte var bög, vill gärna ha en bög kompisxD

Svar: Haha, tackar. Njaa. Känner mig inte speciellt attraherad av killar om jag ska vara ärlg. Fina snälla tjejer lockar mer ;)
Fanny Svensson

2012-07-24 @ 23:17:35 -



Written by: Ewweh

Ovanligt att killar skriver på en jb novell men samtidigt fett gulligt:)<3 du är grymt bra på att skriva ska du veta då jag sätt de förra kapitlen du skrivit:)

Svar: Haha. Japp. Men jag älskar skriva och jag gillar Justin Bieber. So why not liksom? :)
Tackar. Aa, det är typ. My secret passion. Haha :)
Fanny Svensson

2012-07-25 @ 01:54:37 - URL: http://justbiebzz.blogg.se



Written by: JB fan<3

Vart bor du?

Svar: Vem syftar du på? Fanny? Louise eller "David"
Fanny Svensson

2012-07-28 @ 12:54:38 -



Written by: Ewweh

Sv: Grymt :D<3 btw när kommer kapitel ut? :))

Svar: Haha. Om jag kunde svara på det. Han gör så gott han kan / Louise
Fanny Svensson

2012-07-29 @ 13:07:34 - URL: http://justbiebzz.blogg.se



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback