Chapter 17 - Bahamas.
Filed under: Love is not easy

"Kom nu tjejer, annars kommer ni missa planet." varnade pappa och jag, Tilda och Sophie tog stressat på oss skorna och tog sedan dom sista väskorna som vi bärde till bilen.
Vi satte oss sen i den och jag lutade trött huvudet mot fönstret, denna morgonen hade varit hemsk. Tilda och Sophie hade sovit över hoss mig och vi skulle möta Justin, Christian, Caitlin, Chaz, Ryan och några till från Justins crew på flygplatsen. När vi kom fram till flygplatsen sa jag hejdå till pappa och kramade hårt om honom innan vi gick och fixade allt på flygplatsen. När allt var fixat så var det bara att vänta på planet, vi gick och letade upp Justin som kom leendes emot oss när vi fick syn på varandra.

"Hej!" sa han och kramade om mig. Han hade en mössa neddragen för ögonen så många kännde inte igen honom. Vi satt och pratade medans vi väntade på att vi fick gå ombord på planet, och till slut fick vi äntligen göra det.
Vi satte oss på våra platser och jag lutade mig tillbaka och satte hörlurarna i mina öron, jag slöt sen ögonen för att försöka få lite sömn.

Efter vad som hade kännt som en evighet landade vi äntligen. Vi klev av planet och hämtade våra väskor, en massa paparazzi stod och väntade på oss men Justins livvakt Kenny hjälpte oss så vi snabbt kom till bilen som körde oss till hotellet. När vi kom in till hotellet kunde jag inte göra något annat en att gapa av förvåning, det var så vackert!
"Ska vi verkligen bo här?" viskade Sophie till mig.
"Tydligen." andades jag. Justin gick fram och checkade in och gav oss våra nycklar, jag skulle dela rum med Caitlin. Alla bodde på samma våning så jag och några till trängde oss in i en hiss med våra vöskor och åkte upp.
"Så nu ska vi få se hur det ser ut." sa Caitlin leendes och öppnade dörren till vårat hotellrum. Vi tog av oss skorna och tittade oss chockat omkring, allt var så stort och lyxigt!
"Detta kan inte ha kostat lite." sa Caitlin och slängde sig ner en av dom stora sängerna som stod i rummet.
"Nej, och jag kan inte fatta att Justin betalar allt." sa jag och la mig ner i den andra sängen, vi skulle nu stanna här i två veckor, det skulle bli underbart.
628
Det knackade på dörren och Caitlin och jag reste oss upp och gick och öppnade, och där stod Justin och Chaz.
"Hej, vi tänkte gå ut, vill ni följa med?" frågade Justin.
"Visst, kan vi bara få ta en dusch och byta om?" frågade jag och dom nickade.
"Visst, då syns vi där nere om runt en timme." sa Chaz och dom gick sen.
"Pax för att dushca först!" sa jag och Caitlin suckade.
"Jag som ville duscha först." muttrade hon men började sen skratta och jag gick in i det lyxiga badrummet och började duscha. När jag var klar borstade jag igenom håret och fönade innan jag linade en handduk runt kroppen och gick ut till Caitlin.
"Badrummet är ledigt." sa jag och hon nickade och gick in dit, jag letade fram min resväska och tog på mig underkläder, ett par shorts och en tröja. När det var på satte jag mig ner framför en spegel som stod i rummet och sminkade en naturlig sminknig och när jag var klar kom Caitlin ut från badrummet fixad.
"Är du klar?" frågade hon mig och jag nickade och tog på mig ett halsband.
"Nu är jag det." sa jag leendes och vi tog på oss skor och lämnade sen hotellrummet och åkte ner där dom andra väntade på oss.

"Äntligen, vi har väntat i evighet!" sa Justin flinandes.
"Fint besök kommer alltid sist." påpekade Caitlin.
"Ska ni stå och tjafsa om det eller ska vi gå?" frågade Ryan och Justin himmlade med ögonen och sen lämnade vi hotellet. Vi gick runt på stan som inte var fylld med människor då dom flesta åt middag, klockan var ju runt 7.
"Är ni hungriga, det är i alla fall." sa Chaz och tittade längtansfullt på en resurang som det doftade himmelskt från.
"Du är alltid hungrig Chaz!" sa Christian skrattandes.
"Jag är hungrig." sa Sophie och Chaz tittade leedens på henne.
"Nu måste vi ju gå och äta, det är inte bara jag som är hungrig." sa han.
"Jag är faktiskt ocksåhungrig." sa jag och vi bestämde oss då för att gå och äta. Vi gick in på resturangen och fick ett bord och varsin meny, jag tittade på den och beställde en kyckling sallad och en servitör kom och tog menyerna sen när alla hade valt.
Jag tittade mig runt i resturnagen och snurrade lätt på ett av halsbanden som jag hade runt halsen och stelnade till när jag fick syn på ett bekant ansikte i resturangen.


"Tilda är det inte...?" frågade jag och tog tag i hennes arm då hon satt brevid mig. Hon följde min blick och såg riktigt chockad ut när hon såg vem det var.


Vad tyx? :D

Förlåt, förlåt, förlåt för den långa väntan! Och förlåt för att detta kapitlet verkligen sög och är hur kort som helst. Medn jag har verkligen inte haft någon tid som helst att skriva då jag har hur mycket läxor som helst, sen måste jag förbereda min konfirmation som det snart är dags för.
Men vem tror ni det var Isabelle fick syn på? :)

Puss!

Comments
Written by: Becka

Grymt bra!

2012-04-23 @ 18:38:12 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



Written by: Emelie

jättebraaa :D

2012-04-23 @ 20:31:51 -



Written by: Tilda

2012-04-24 @ 17:14:31 - URL: http://ttildakarlsson.blogg.se/



Written by: Tilda

Jättebra! :D

Tror det är han Lucas (tror han hete så) som bedrog henne ;)



Kram!

2012-04-24 @ 17:15:37 - URL: http://ttildakarlsson.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback