Chapter 10 - Shoes.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'Demelza's perspektiv.'


När vi hade ätit upp så gick vi till stan då Justin ville köpa nya skor, hur många skor har igentligen den killen? Men vi gick in i en skoaffär och Justin sprang dirket fram till ett par lila skor.
"Vad tycker ni?" frågade han och höll upp skorna med ett leende.
"Har inte du redan ett par miljoner lila skor?" frågade Kenny och log.
"Jo... Men inte dessa." sa han och jag började att skratta.
"Så du tänker köpa alla lila skor som du tycker är snygga, även om du redan har ett par som liknar någon av dom du har?" frågade jag.
"Ja?" sa han och tittade på mig som att det var självklart.
"Dummer." sa jag och skrattade och tittade mig runt bland alla skor. Min blick fastande vid ett par snygga lila converse så jag gick dirket bort till dom och letade fram ett par i min storlek och provade dom. Dom passade perfekt så jag tog dom och gick bort till Justin som också hade provat sina skor.

"Ska du köpa dom?" frågade jag och han nickade.
"Ja, ska du köpa dina?" sa han och jag nickade.
"Snygga. Fast såklart, dom är ju lila." sa han och jag log.
"Är allt du tänker på lila?" frågade jag.
"Nej... bara lite." sa han och vi gick sen skrattade emot kassan, Justin ville såklart betala mina skor och efter mycket om och men så fick han.
"Jag kan köpa mina saker själv." sa jag medans vi lämnade butiken.
"Jag vet." sa han och jag suckade.

När vi var tillbaka till hotellet åkte jag upp till mitt rum och öppnade dörren och gick in. Jag lämnade påsen med mina nya skor på sängen och tog upp min iphone och skrev ett sms till Lia.
'Hej snygging, saknar ni mig? Jag saknar er i alla fall. :(
Men vad gör du nu?
Puss. <3'
Jag skickade det och la sen iphonen på sängen och gick till dörren och öppnade den då det började knacka.
"Hej mamma." sa jag och log mot henne då hon stod där utanför. Hon svarade mig inte utan trängde sig förbi mig och gick in, jag stängde förvånat dörren och följde efter henne.
"Demelza, fatta du inte att jag har varit orolig? Du har varit på stranden och på stan utan din livvakt." sa hon och tittade strängt på mig.
Jag bet mig lite i läppen och tittade åt sidan, jag tänkte aldrig på att hon skulle bli orolig.

"Fötlåt mamma men Justins livakt Kenny var ju med." sa jag och hon suckade.
"Jag vet, men Kenny ska först skydda Justin inte dig." sa hon.
"Förlåt mamma jag visste inte att du skulle bli orolig." sa jag och hon log svagt mot mig.
"Jag vet, och nu är det min tur att säga förlåt jag överreagerade lite." sa hon och jag log mot henne och gav henne en kram.
"Så nu är det bra igen, men du Demelza vi ska ut och äta ikväll. Scooter bjöd oss alla på middag för att fira att det går så bra med filmen och allt." sa hon.
"Okej, men då får jag ta och fixa mig då." sa jag och mamma log och gav mig en kram innan hon gick och jag började direkt att leta bland mina kläder.
Så vad ska man ha på sig?

Förlååååt för super kort del men jag får inte sitta mera vid datorn. Har hade huvudvärk igår och fick det idag igen i slutet av skoldagen.
Men jag lovar att jag ska försöka att skriva ett imorgon!

Puss&Kram.

Comments
Written by: Steffi xD

AsBra ! :D

2011-09-13 @ 15:10:37 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback