Chapter 9 - She is so beautiful.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'Demelza's perspektiv.'

Jag öppnade ögonen och kände mig riktigt utvilad, jag sträckte på mig och suckade lyckligt. Idag var det en ledig dag så jag hade hela dagen framför mig och kunna göra vad jag ville, just det utom en sak, jag var ju såklart tvungen att spela kär i Justin om vi skulle göra något tillsammans.
Jag sträckte mig efter min iphone och tog den och kollade klockan, 09.36. Jag la den ifrån mig igen och ställde mig sen upp och gick in till badrummet och där jag tog av mig pyjamasen och klev in i duschen. När jag hade duschat klart så klev jag ut, torkade mig och fönade sen håret innan jag gick med handduken linadad runt kroppen ut till rummet och började rota bland mina kläder för att hitta något jag kunde ha på mig. Efter en stunds letande tog jag på mig underkläder, ett par shorts och en snygg t-shirt och till det tog jag några smycken. Jag gick sen till badrummet, jag tittade in i speglen och försökte komma på vad jag kunde göra med håret men lät det sen vara naturligt lockigt och sminkade sen mig. När jag var klar gick jag till sovrummet igen och tog min iphone som låg på sängen och såg att jag hade fått ett sms från Justin, jag klickade upp det och läste.

'Hej sover du fortfarande eller har du lust att äta frukost med mig? xx Justin.'

Jag tryckte på svara och skrev in att vi kunde äta tillsammans. När jag hade skickat så letade jag fram min väska och la ner iphonen och allt annat nödvändigt och letade sen fram ett par skor jag ville ha, precis när jag blev klar knackade det på dörren så jag öppnade och där ute stod Justin.
"Hej är du klar?" frågade han och log mot mig.
"Hej du kom precis i rätt tid." sa jag och skrattade lätt jag gick ut och stängde dörren efter mig. Vi gav varandra en snabb kram innan vi gick ner till hotellets resturang där dom serverade frukost.

Vi tog för oss av det som såg gott ut och satte vid ett ledigt bord.
"Så vad ska du göra idag nu när vi är lediga?" frågade Justin och tittade nyfiket på mig.
"Kanske gå till stranden eller något." sa jag och log.
"Får jag följa med? Har inte lust att vara med dom vuxna." sa han och skrattade.
"Självklart Bieber. Men då så har vi planer för idag då, vi äter upp, går sen och byter om, och sen går vi ner till straden." sa jag och jag log, det såg ut att bli en riktigt rolig dag...

Vi åt upp medans vi pratade lite och gick sen upp till våra rum, jag bytte om till en bikini och tog sen på mig kläderna på igen. Jag bytte väska till en lite större och la ner saker jag kunde behöva ha under dagen. När jag var klar så öppnade jag dörren då Justin inte hade knackat, när dörren var öppen hoppade jag till då han stod utanför.
"Skräm mig inte!" utbrast jag och han började skratta.
"Förlåt men jag tänkte knacka." sa han medans han fortsatte skratta och jag tittade surt på honom.
"Jag blev faktiskt rädd, men kom nu så gå vi." sa jag och drog honom i armen.
"Kenny väntar föresten där nere, vi fick inte gå utan en vuxen." sa han på väg ner och jag nickade, det var nog smart att ta med honom.

När vi kom ner till stranden la jag ut handduken och tog av mig kläderna så att jag bara hade min bikini. Jag la mig ner och solade en stund och det dröjde inte länge innan Justin började klaga på att han ville bada.
"Kom igen Demelza, jag vill inte bada själv och inte med Kenny heller." sa han och jag hörde hur Kenny fnös till.
"Vad är det för fel på mig?" frågade han.
"Det är inget fel på dig men Demelza ska bada." sa Justin envist så jag satte mig upp och tittade på honom.
"Jaja kom då bebis, du kan ju tydligen inte bada själv." sa jag och reste mig upp och gick ut till vattnet och hörde hur Kenny började skratta och Justin som reste sig upp och sprang ikapp mig.

"Äntligen! Föresten så är jag ingen bebis?" sa han när han kom ikapp mig och vi gick ut i det svala vattnet.
"Inte?" sa jag och flinade retsamt mot honom.
Han tittade på mig och helt plöstsligt började han skvätta vatten på mig.
"JUSTIN!" skrek jag men han fortsatte.
"Säg att jag inte är någon bebis." sa han samtidigt som han skrattade.
"Aldrig!" sa jag och började också att skratta och skvätta vatten på honom. Efter ett tag gav vi båda upp och Justin tittade upp mot stranden och sen på mig igen.

"Det är några paparazzi där uppe." sa han tyst och jag tittade frågande på honom. Det var nästan alltid en massa paparazzi efter oss, men förstod sen och gick emot honon och raderade det sista avståndet mellan oss och tittade upp på honom. Han böjde sig ner och kysste mig. Jag besvarade kyssen och kände efter, det kändes konstigt att kyssa Justin när vi inte blev filmade, eller ja det togs ju foton nu. Efter en stund avslutade vi kyssen och tittade bara på varandra under tystnad, jag tog hans hand och vi gick tillbaka till Kenny.
"Det var ingen dålig kyss det där." sa Kenny och flinade när vi kom fram.
"Håll tyst Kenny." sa jag och skrattade innan jag la mig ner och fortsatte och sola.


'Justins perspektiv.'


Vi gick in i till en liten resturang för att ta och äta lunch, jag kände Demelzas hand i min och det kändes så rätt. Precis som kyssen. Började jag att falla för henne? Nej det fick jag inte, jag måste bara inbilla mig. Jag tittade på henne igen och såg att hon snurrade lite av sitt hår mellan fingrarna på sin andra hand och tittade lite frånvarande framför sig.
Vacker. Hon är så vacker.


Vad tyx? :D


Förlåt att det blev bara en bild men hittade inga jag tyckte dirket passade in, men kapitlet blev ju ganska långt. Men vad tycker ni om novellen hitills? Glöm inte att kommentera! :)

Puss&Kram.

Comments
Written by: Maya

Jätte bra ;D <3

2011-09-11 @ 17:39:41 -



Written by: Steffi xD

AsBra ! :D<3 ^^ xD

2011-09-11 @ 20:27:58 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback