Chapter 36 - He really likes you.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

"Jag vet inte Justin..." sa jag tveksamt.
"Demelza, jag lovar att jag aldrig kommer att svika dig." sa han och jag kände mig lite förvirrad, hur visste han att det var därför jag tvekade? För att jag var rädd att bli sviken.
"Du kan inte lova mig det." sa jag och han tittade mig djupt i ögonen.
"Lita på mig." sa han och lutade sig sen fram och lätt sina läppar nudda vid mina.
"Okej jag litar på dig." sa jag efter en stunds tvekan innan jag hann ångra mig. Han log stort och lutade sig sen fram och kysste mig djupt, jag besvarade kyssen och alla tvivlade tankar försvann.

Jag satt i stolen och tittade roat på alla människor som sprang stressat omkring, idag skulle det vara en konsert här i atlanta och den skulle börja om någon timme. Och alla sprang redan omkring nu.
"Vad ler du åt?" frågade Justin och kom fram till mig och kysste mig.
"Detta." sa jag och nickade menade åt alla människor.
"Dom ser faktiskt lite roliga ut..." sa Justin och log.
"Som jag sa." sa jag och flinade innan jag lutade mig fram så håret fall framåt innan jag lutade mig tillbaka och rättade till det.

Restan av timmarna gick riktigt fort och innan jag visste ordet av det stod vi i ringen och bad, och sen skulle Justin upp på scen.
"Lycka till!" sa jag och kysste honom innan han sprang upp. Jag stod och tittade på honom medans han sjöng och dansade. Man såg verkligen hur mycket han älskade det! Jag hann inte titta så länge utan sen var jag vungen att fixa det sista innan det var min tur att gå upp på scenen.
När det var min tur så gick jag nervöst upp på scenen, men all nervositet försvann när jag började att sjunga.

"It feels like we've been out at sea, whoa
So back and forth that's how it seems, whoa
And when I wanna talk you say to me
That if it's meant to be it will be..."

"Det gick ju super bra gumman." berömde mamma mig när jag kom ner från scenen med ett stort leende på läpparna. Jag ville bara upp dit igen, det var så roligt!
"Ja du var super duktig." berömde Justin mig, han kysste mig snabbt innan han var tvungen att springa iväg igen.
"Han gillar dig verkligen." sa mamma. Hon och Pattie visste redan att vi var tillsammans på 'riktigt' då dom hade märkt att något var anorlunda när dom kom hem.
"Jag gillar honom med." sa jag och log.


Vad tyx? :D


Förlåt för ett kort och dåligt chapter, men jag hinner tyvär inte skriva mera då jag ska snart iväg. Jag ska till min kompis och sova över där, och vi ska iväg imorgon så jag hinner nog inte uppdatera igen förens på onsdag/torsdag. Jag ska försöka skriva igen så fort jag hinner.

Puss.

Comments
Written by: Nathalie

Suuuppppeerrrr may gasssshhh vad jag älskar det här <33

2011-10-31 @ 20:17:13 -



Written by: elena

super duper bra

2011-10-31 @ 23:22:22 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback