Chapter 27 - Korida.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

"Du är så duktig Dee! Jag önskar också att jag hade sån talang som du har." sa Lia drömande.
"Det är inte alla som har allt. Nej men jag skojar, du har också talang Lia." sa jag och log uppmuntrade mot henne.
"Som vad då?" sa hon.
"Som att rida, du rider riktigt bra." sa jag och log.
"Gör jag inte alls, du rider bättre." sa hon och suckade. Vi stannade framför ett café där vi snart skulle möta Carro. Vi hade bestämt att efter inspelningen skulle vi gå hit och möta henne och sen rida, Carro gillade också att rida och hade hästar.
"Titta där kommer hon!" sa Lia och vinkade till Carro som gående mot oss.

"Hej tjejer, redo att rida?" frågade hon oss leende när hon kom fram.
"Självklart." svarade vi och började sen att gå till ett stall där hon hade sina hästar.
"Så du har ridkläder där som vi kunde låna?" frågade jag henne osäkert.
"Ja, det är ett omklädningsrum där som jag alltid byter om i." sa hon. Vi började sen att prata om vad som hade hänt sedan vi träffades sist.
"Så här är det." sa hon när vi kom fram.
"Vad fint." sa jag och tittade, det fans ett fint stall, ridhus, paddock och några hagar. Vi gick sen till omklädningsrummet och bytte om till ridkläder, vi gick sen till stallet där hon visade oss sina hästar.
"Detta är Tiffany och hon ska du rida Lia." sa hon och visade oss en underbar brun häst. Vi hälsade på Tiffany och gick sen vidare till nästa häst som var en söt svart häst.
"Detta är Mistral och han ska jag rida." sa hon och vi hälsade på honom också innan vi gick vidare till den underbaraste hästen av dom alla!

(Tänk er att hästen stod i ett stall.)

"Detta är Korida och hon ska du rida Dee." sa hon och jag gick fram och smekte henne över den silkeslena mulen.
"Hej tjejen, ska jag rida dig idag." viskade jag och Korida skakade på huvudet och frustade till. Vi gjorde igordning hästarna innan vi red på dom. Ridturen var magisk! Jag har nog aldrig ridit på en sådan underbar häst förut, när vi var tvungna att gå var det riktigt jobbigt att säga hejdå till Korida då jag hade fäst mig vid henne på så kort tid.
"Hejdå tjejen, hoppas att vi syns snart igen." viskade jag och gav henne en puss på mulen innan jag gick.

"Så var det roligt att vara med Carro?" frågade Ryan oss nyfiket när alla satt i deras rum.
"Ja det var det, hon har en underbar häst." sa jag mendans mina tankar vandrade tillbaka till Korida.
"Ja, men vad har ni gjort då?" frågade Lia.
"Du vet det vanliga, spelat lite." sa Chaz och log oskyldigt.
"Är det de ända ni gör eller?" frågade Lia och log retfullt.
"Är det inte alls!" utbrast Wille och jag skrattade till.
"Jag håller faktiskt med Lia där." sa jag och flinade.
"Ja och det ända ni gör är att shoppa, titta er i speglen och sminka er." sa Ryan och jag och Lia blängde på honom.
"Gör vi inte alls." sa vi surt.
"Och där håller jag med Ryan." sa Justin och flinade.
"Jag med." sa Chaz och Wille samtidigt.


Vad tyx? :D


Förlåt men nu har jag nästan inga ideér kvar. Så säg hemskt gärna vad ni vill ska hända , för då kan jag skriva nästa del snabbare. :)
Men sen vad tror ni? Det var ju så länge sedan dom träffade Carro, har hon förändrats eller är hon fortfarande 'samma gamla vanliga' Carro?

Puss.


Comments
Written by: Nathalie

Du är för mega bra :)

2011-10-13 @ 19:17:26 -



Written by: Anonym

Du är aaaaaas gryyym juu <3

2011-10-15 @ 19:04:08 -



Written by: elena

super bra

2011-10-16 @ 01:08:36 -



Written by: Ida

Fan vad bra! Jag vill bara ha mer! :) fortsätt!

2011-10-16 @ 10:52:12 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback