Chapter 26 - Are you kidding with me?
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

"Bra jobat allihopa." berömde filmreissören.
"Tack så mycket." svarade nästan alla. Jag gick och bytte om till mina kläder jag hade på mig när jag kom till inspelningen, jag gick sen bort till mamma och Stefan som stod och kramades.
"Demelza vi har tänkt att åka till en resturang nu och diskutera om vad du ska göra här efter." sa mamma när jag kom fram.
"Okej, ska vi åka nu?" frågade jag och Stefan nickade. Vi gick till bilen och satte oss i den, vi körde sen till resturangen. En massa paparazzi stod och väntade på oss när vi kom fram och tog bilder och ställde en massa frågor, men vi trängde oss förbi dom utan att svara. Vi blev visade till ett bord och beställde sen vilken mat vi ville ha.

"Så Stefan... Vad var det du vill att jag ska göra sen då? En till film, eller kanske ny musik? frågade jag nyfiket. Jag var faktiskt riktigt ivrrig på att skriva ny musik, så jag hoppades verkligen att det skulle vara det!
"Inget av det kan man säga." sa Stefan och jag tittade förvånat på honom, vad menade han?
"Vad menar du med det?" frågade jag osäkert.
"Ja... Scooter och jag har pratat mycket om det här, det är bäst om du och Justin fortsätter att spela kära. Så du ska med på hans tour som är kort här efter inspelningen." sa han och jag stirrade på honom.

"Skojar du med mig?!" utbrast jag när jag kunde prata igen. "Vad ska jag göra där, mer än att spela hans flickvän som stöttar honom?" frågade jag och rynkade irriterat pannan.
"Du ska sjunga hans låt overboard men honom." sa han. Jag tittade ner i tallriken och kunde inte riktigt förstå att jag skulle följa med Justin - fortfarande som hans flickvän - och sjunga med honom!
"Demelza, jag tycker att det är en bra idé. Sen om du vill kan du ju alltid skriva låtar där." sa mamma försiktigt.
"Okej då, jag gör väl det." mumlade jag trött.
"Bra tjejen! Jag ska medella Scooter det så fort vi har ätit klart." sa Stefan glatt.


"Så om jag har fattat det rätt... Du ska följa med Justin på hans tour och sjunga med honom?" frågade Wille mig förvirrat.
"Tydligen." muttrade jag och begravde huvudet i kudden.
"Men så farligt är det väl inte då?" frågade Lia.
"Ja det skulle väl ha varit värre om det inte var någon du gillade?" frågade Wille. Han hade rätt, tänk om det var någon annan? Justin och jag var ju faktiskt vänner, så lite roligt måste det ju vara.
"Ja ni har rätt i det, man jag hade hoppats på att få vara hemma. Skriva musik och vara med er." viskade jag.

Vad tyx? :D


Kanske inte världens bästa eller längsta del, men här har ni ju något att läsa! Glöm inte att kommentera, för jag älskar verkligen att få kommentarer! ;)

Puss.

Comments
Written by: Nathalie

Guds asså skit vad det här är bra man vill ju ha mer när man bara se namnet på bloggen :)

2011-10-11 @ 22:13:51 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback