Chapter 5 - Let's go shopping.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'Nästa dag.'


Jag hoppade in i bilen som körde mig, mamma och Stefan till inspelnings platsen. Justin bodde på samma hotell men jag hade inte sett honom en och han skulle ta en annan bil. När vi kom fram kom regissören fram och hälsade på oss.
"Hej, du måste vara Demelza." sa hon och log vänligt med mig och skakade min hand.
"Hej, ja det är jag det." sa jag och log och skakade hennes hand.
"Detta kommer gå så bra! Justin har inte kommit en, men Hanna här kommer hjälpa dig med hår, smink och klädsel så följ du med henne." sa hon och jag nickade och log mot Hanna och följde med henne.
Jag fick sätta mig ner och några började dikret att sminka mig och fixa mitt hår. Under tiden dom höll på kom en tjej fram i min ålder ungefär.
"Hej, du är Demelza va? Jag heter Julia och det är jag som kommer spela Melindas bästavän Linnéa." sa hon och log mot mig.

"Hej, okej vad roligt! Du är ny va? Jag tror inte att jag har sett dig i en film förr..." sa jag och tittade på henne och försökte komma på om jag hade det.
"Nej det har du inte. Justin hade en vad kan man säga 'tävling' där fans kunde vinna några roller. Och där fans rollen som Linnéa, och jag hade turen och fick den." sa hon och man kunde verkligen se glädjen.
"Grattis till rollen." sa jag och log.
"Tack så mycket." sa hon.

"Vi är klara nu, kom så ska jag visa dig till dina kläder." sa en som hade fixat mig.
"Okej." sa jag och reste mig upp och följde med till kläderna. När jag hade bytt om gick jag tillbaka ut till hon som fixade med kläderna och hon rättade till några saker så det skulle se perfekt ut. Det knackade på dörren och hon ropade att personen kunde komma in och jag vände blicken dit och såg att Justin kom in.
"Hej du måste vara Demelza." frågade han och log mot mig.
"Hej ja det är jag det, och du måste vara Justin." sa jag och log tillbaka och han kom fram och skakade min hand.
Efter att vi hade hälsat på varandra var vi sen tvungna att gå då det var dax att spela in. I början var det bara jag, Julia och några som hade mindre roller med och Justin kom först in när vi spelade in konserten.

När vi hade spelat klart för idag gick jag och bytte om till mina kläder jag hade när jag kom och tvättade av lite av smiket. Jag gick sen till mamma som stod och pratade med Stefan och Scooter.
"Vi pratar mera om detta imorgon." hörde jag mamma säga när jag kom fram.
"Hej vad pratar ni om?" frågade jag nyfiket.
"Vi berättar när vi har pratat lite mera om det." sa Scooter och jag suckade, jag ville ju veta!
"Okej ska vi åka eller väntar vi på någon mera?" frågade jag.
"Justin och Scooter åker med oss, det är ju onödigt att ta en extra bil när vi ska till samma ställe." sa mamma och jag nickade som svar.
"Okej." sa jag och det dröjde inte länge innan Justin kom gående mot oss.

Scooter berättade att han skulle åka med oss och han nickade, vi satte oss sen i bilen och körde till hotellet. När vi kom fram hoppade jag ut i bilen och gick in i hotellet. När jag skulle ställe mig i hissen och åka upp till rummet hejdade Justin mig, jag vände mig om och tittade frågande på honom.
"Ville du något?"
"Ja jag undra om du har något särskilt för dig nu?" frågade han.
"Nej det tror jag inte, hurså?" frågade jag.
"Jag undra om du vill hänga med ut till stan, om du inte har något bättre för dig då." sa han.
"Okej jag hänger med, ska bara ringa Joe så han kommer ner." sa jag och Justin log som svar. Jag tog upp min iphone och ringde Joe och frågade om han kunde följa med och Justin ringde hans livvakt.

Det dröjde inte länge innan Joe kom ner och lite senare kom en man som måste vara Justin livvakt Kenny. Vi hälsade på varandra och gick sen ut.
När vi några timmar senare kom hem efter en riktigt rolig dag. Minuset var väl alla paparazzi som hela tiden frågat om vi var tillsammans, eller om vi dejtade, om filmen och en massa annnat. Fans hade ju också kommit fram men det var inte så farligt, vi båda älskade ju våra fans!
"Vi syns imorgon då." sa Justin när vi stod utanför mitt rum.
"Ja det gör vi." sa jag och log mot honom och gav honom en kram innan jag gick in i mitt rum.
Så vad tyx? :D

Förlåt för kort del men hinner verkligen inte skriva mera just nu.
Men vad tror ni det var Scooter, Demelza's mamma och Stefan pratade om?
Säg gärna vad ni vill ska hända och glöm inte att kommentera! :)

Puss&Kram.

Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback