Chapter 36 - Sweden.
Filed under: A vampire's story


"Trever vad tänker du på? Du har varit så frånvarandre ett tag nu." sa mamma och tittade oroligt på mig.
"Bara mycket att tänka på, skolan och allt." sa jag och log snett.
"Släpp dom tankarna, vi är på semester nu." sa hon och smekte mig över kinden innan hon la sig ner för att sola igen. Jag slöt mina ögon och kände hur solens strålar smekte mig kropp, jag försökte släppa alla tankar som for igenom huvudet, men hon dök ändå hela tiden upp i mina tankar. Hennes mjuka blonda hår, hennes underbara ögon, hennes perfekta läppar... Jag skakade irriterat på huvudet, precis som om jag kunde skaka henne ur mina tankar. För varför skulle jag gå och tänka på henne hela tiden? Det var hon som flyttade, och efter att hon gjorde det så hade jag inte hört något av henne. Inte ett enda ynka sms hade jag fått, fast tänk om hon hade skadat sig? Jag letade fram min mobil och klickade upp smset som jag hade fått innan hon flyttade och läste igenom det för hundrade gången.

Jag klickade fram hennes nummer men tvekade som alltid, skulle jag verkligen ringa henne? Tänk om hon inte ville höra av mig...

Olliver och jag gick runt backstage och tittade på alla människor som rusade runt för att fixa till konserten ikväll. Detta var sista konserten vi skulle ha här, sen skulle vi åka till Sverige och ha en konsert där.
Det kommer bli drygt och sitta i en buss." sa Olliver och suckade, ja vi skulle åka buss till Sverige.
"Ja, men vi kommer klara det." sa jag och log mot honom.
"Ja jag har ju alltid dig." sa han och gav mig en kram, vi hörde hur någon harklade sig bakom oss och där stod Justin.
"Hej!" sa jag och kysste honom.
"Hej, vad gör ni?" frågade han och la ena armen osm för att visa för Olliver att jag var hans.
"Vi pratar bara lite om Sverige som vi ska till." sa Olliver och log ett oskyligt leende mot Justin.
"Okej, men vi måste fixa inför konserten nu. Vad ska ni göra då?" frågade Justin och tittade ner på mig.
"Vi tänkte gå till stan, om det är okej då?" frågade jag osäkert.
"Det är det väl, vi syns sen då Shawty." sa han och gav mig en lång passionerad kyss.
"Vi syns." sa jag och log stort mot honom innan jag följde med Olliver.
 

"Titta!" utbrast Olliver ivrrigt och pekade på en kamera som visades i ett skyltfönster.
"Vill du ha den?" frågade jag Olliver, han nickade och tittade på den men stora ögon. "Varför köper du inte den då?" fortsatte jag.
"Har inga pengar." sa han besviket.
"Jag köper den åt dig då." sa jag och började gå in till affären, men han hejdade mig genom att ta tag i min arm.
"Nej, den är för dyr Allison!" protesterade han.
"Jag har pengar." sa jag och slet mig ur hans grepp och gick in i affären, några minuter senare kom jag ut med kameran.
"Här får du." sa jag och gav kameran som Olliver tog emot.
"Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig." sa Olliver och gav mig en hård kram.
"Det är lungt." sa jag och log mjukt mot honom. Han tog upp kameran och började att fixa med den, några minuter senare så tog han ett kort på mig.
"Olliver, det är inte mig du ska ta kort på!" utbrast jag och började fixa med mitt hår som säkert såg ut som ett fågelbo.
"Du är så söt Allison." sa han och log ett gulligt leende mot mig. Såklart började jag rodna så jag tog kameran från Olliver och tog ett kort på honom.
image
"Så, nu är det rättvist." sa jag och skrattade.

Vi gick runt en stund på stan innan vi gick tillbaka till arenan då konserten snart skulle börja. Jag och Olliver stod backstage och tittade på hela konserten som Justin gjorde, hela tiden med ett stort leende på läpparna. När konserten var slut så åkte vi tillbaka till hotellet och hämtade våra väskor som redan var backade och lastade in dom i bussarna som stod utanför hotellet och väntade på oss. När allt var inlastat och alla satt i bussarna så bar det av till Sverige. Jag tittade på Olliver som mötte min blick med ett busigt leende på läpparna, jag tittade sen mot Justin som log mjukt mot mig och gav mina läppar en mjuk kyss.

Så vad tyx? :D

Tack för alla kommentarer jag får, ni är för underbara!
Kommentera mycket nu så kommer det säkert upp flera kapitel under dagen, min morfar fyller ju år idag så jag har en massa tid till att skriva. :)
Älskar er!

Puss!

Comments
Written by: Hanna

fin blogg, länkbyte? <3

2012-01-26 @ 15:50:31 - URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/



Written by: Hanna

sv: var så lite så, Tack så mycket!

Okej vad bra! Jag har lagt till dej så länka tillbaka :D <3

Kram!

2012-01-26 @ 16:45:08 - URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback