Chapter 33 - I hate her.
Filed under: A vampire's story

Efter att Justin hade kört igenom alla låtar som skulle vara med på konserten så blev det bestämt att vi skulle gå och äta innan själva konserten började. Vi gick och satte oss i bilarna och körde till en resturang och gick in i den, vi satte oss ner vid ett bord och beställde.
"Ska inte du beställa något Allison?" frågade Scooter mig då jag inte beställde något.
"Nej tack, jag åt lite när jag gick på stan." sa jag och log vänligt mot honom. Vi satt och pratade om hur det hade gått när dom hade tränat innan maten kom, alla huggde genast i maten och såg mycket belåtna ut.
"Men Allison ska du vara med under hela tourn?" frågade Selena mig och log falskt, jag fattade verkligen inte vad jag hade gjort mot henne som fick henne att hata mig!
"Jag ska vara med så länge Justin vill ha med mig." sa jag och hon såg genast irriterad ut men försökte dölja det.
"Okej, vad roligt!" sa hon och hennes leende blev ännu falskare och jag log tillbaka.

"Visst ska det Selena, vi kommer bli såna bra kompisar." sa jag och hon blängde på mig innan hon fortsatte att äta av sin mat.

När alla hade ätit upp så åkte vi tillbaka till arenan för att fixa som dom allra sista sakerna innan konserten började.
"Kom." sa Justin och tog min hand och ledde mig in i hans loge.
"Vad vill du?" fnittrade jag och han log busigt mot mig och stängde dörren innan han kysste mig. Kyssen var passionerad och visade hur mycket vi verkligen älskade varandra, jag ville inte att den skulle ta slut. Men det gjorde den då dörren öppades och där stod en förvånad Selena.
"Förlåt att jag störrde er..." sa hon och jag kunde se hur irriterad och ledsen hon var, men hon döljde det genom att le prövande mot Justin innan hon stängde dörren och gick iväg.
"Okej, det där var pinsamt...!" sa jag och Justin skrattade tyst innan han gav mig en puss på kinden.

När konserten började några timmar senare så stod jag backstage och tittade under hela konserten. Jag såg hur Justin flög över hela scenen och man såg hur mycket han älskade det han gjorde, och alla fansen var som galna. Jag såg när han sjöng One less lonely girl för en överlycklig tjej som grät av lycka, och jag såg hur han och Selena sjöng Overboard med varandra. När konserten var slut så kom Justin backstage med ett trött men ändå lyckligt leende på läpparna, han kom fram till mig och omfamnade mig i en svettig kram.
"Vad tycker du?" frågade han mig och log.
"Du var verkligen jätte duktig!" sa jag och kysste honom lätt på munnen och han log stort.
"Tack." sa han och gav mig en snabb kyss innan han gick iväg för att duscha.

Jag stod och tittade när Allison och Justin höll på att kela med varandra när konserten var slut, avundsjukan brändes inom mig. Jag önskade så innerligen att det var jag och Justin, inte Justin och Allison. Jag fattade inte ens hur han kunde välja henne istället för mig, Allison skulle aldrig kunna förstå hur det var och vara känd, hon skulle aldrig kunne hantera pressen. Och jag skulle göra allt jag kunde för att få Justin att inse att jag var den rätta för honom, och så fort han insåg det skulle Allison försvinan ut ur bilden och det skulle äntligen vara han och jag. Justin och Selena... Jag log stort åt hur perfekt det lät, ännu ett teckan att vi var perfekta för varandra. Jag tänkte på hur det skulle vara att kyssa honom, att ha hans perfekte läppar mot mina...

"Selena?" jag rycktes tillbaka till verkligheten och blängde irriterat på Allison, vad vill hon nu då?
"Ja?" snäste jag och tittade mig runt efter Justin men såg honom ingenstans.
"Jag ville bara säga att du var jätte duktig idag." sa hon och log prövande mot mig.
"Jag vet, till skillnad från dig har jag talang." sa jag och log självsäkert mot henne innan jag vände mig och gick ifrån henne.


Vad tyx? :D

Förlåt men nu under helgen kommer det inte att komma upp något kapitel då jag imorgon åker iväg på konfirmations läger. Så nästa kapitel kommer kanske upp på söndag, annars blir det på måndag. Men kommentera gärna mycket nu då jag bara fick 1 kommentar på förra... För ni klara väl mer än så? ;)

Puss!


Comments
Written by: Anonym

gör ni länkbyten?

2012-01-21 @ 01:09:27 - URL: http://mystoorie.blogg.se/



Written by: linda

Superbra!

2012-01-22 @ 11:50:05 -



Written by: Janina Englund♥

Åh , mera! ;D

2012-01-22 @ 13:45:39 - URL: http://Http://Smulansskorpan.blogg.se



Written by: Maya Lindberg

hey jaghar en fråga!

Min blogg blev raderad idag och jag hade typ 100+ läsare och nu måste jag börja om.

Skulle du kunna länka min blogg?:)

2012-01-22 @ 14:47:29 - URL: http://mayaliiindberg.blogg.se/



Written by: aagnes

hejhej! :D

jag har nyligen startat en blogg om just dom fem bästa killarna i världen, alltså One Direction!

så det skulle vara superkul om du gick in och kolla på den, fast du behöver ju såklart inte!,

kraaam!♥

http://onedirectionpiics.blogg.se

förlåt om du/ni inte tycker om sånna här kommentarer:/

2012-01-25 @ 19:41:29 - URL: http://onedirectionpiics.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback