Chapter 19 - You would be perfect together.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

Vi klev ut ur bilen och gick in i hotellet, allt var redan bestämt. Wille och Lia skulle sova i mitt rum då vi ville tillbringa all tid tillsammans så mycket som det går. Så en säng till hade plaserats i mitt rum så Lia och jag skulle dela säng och Wille fick ta sängen som hade kommit in i rummet. Jag öppnade dörren till rummet och klev in och tog av oss skorna innan Lia och Wille tittade sig runt och lämnade sina väskor.
"Gud vad fint och stort!" sa hon och fortsatte och titta sig runt.
"Ja verkligen." sa Wille och jag log.
"Vad bra att ni gillar det, men vad vill ni göra nu?" frågade jag och dom tänkte efter.
"Jag vill nog träffa Justin." sa Lia och Wille nickade.
"Vi måste måste ju se vem det är du är tillsammans med nu." sa Wille och skrattade då jag gick fram och slog till honom löst på armen.
"Du vet att vi inte är tillsammans på riktigt dummer." sa jag.

Men så blev det, vi tog på oss skorna och gick fram till Justins rum och knackade på, det dröjde inte länge innan hann öppnade dörren och sprack upp i ett leende då han såg oss.
"Hej Justin, jag hoppas att jag inte stör men jag vill presentera mina vänner. Justin, detta är William och Amelia. Wille och Lia, detta är Justin." sa jag och dom hälsade direkt på varandra.
"Men vill du hitta på något med oss?" frågade jag hann sen.
"Visst, vad ska vi göra då?" frågade han och jag tänkte efter.
"Jag skulle vilja gå till stan, Dee jag är i desperat behov av nya kläder." sa Lia och jag tittade på henne och nickade.
"Lia, är inte dina väskor redan fulla med kläder?" frågade Wille henne retfullt och hon tittade på honom som att han var dum i huvudet.
"Wille... Du vet väl att man bara köper en ny väska då?" sa hon och tittade menade på mig. Killar...
"Okej, då bör vi av till stan då." sa jag glatt.

"Lia denna måste du bara prova." sa jag och höll fram en snygg tröja till henne.
"Vad snygg!" utbrast hon och tog emot den.
"Hur mycket tänker ni igentligen köpa?" frågade Justin mig och tittade menade på alla kläder vi höll i.
"Ingen aning. Men blir du glad om vi sen går till en sko affär?" frågade jag och han sken upp, likaså Wille.
"Självklart." sa han och han och Wille gick bort sen en bit för att inte störa oss medans jag och Lia letade bland alla snygga kläder.

Jag kunde nog inte vara gladare nu, jag hade mina bästavänner hos mig och dom gillade också Justin. Vad skulle jag göra om dom inte skulle gillat dom? Ingen aning. Han och Wille kom faktiskt riktigt bra överrens, hade mycket gemensat. Som att båda älskar skor och musik.
Lia och jag klev sen efter ett tag ut ur affären med en massa kassar och vi började att gå till sko affären.
"Ska vi hyra en film sen och köpa en massa godis? Vi kan ha en filmkväll." sa jag och alla höll med så vi bestämde att vi skulle ha en filmkväll i vårat rum senare.


"Så Lia, nu måste du berätta allt som har hänt sedan jag åkte." sa jag och tittade på henne där jag låg på mage i sängen. Wille hade gått till Justin då dom skulle spela något tv-spel så Lia och jag passa på att kunne prata, utan att killarna var här.
"En massa." sa hon och suckade.
"Berätta." sa jag och tittade på henne och jag såg hur hon tittade ner i marken. Jag förstod inget, vi har alltid enkelt kunna berätta allt för varandra. Så varför var detta så svårt.
"Jag vet inte hur jag ska kunna berätta detta för dig." viskade hon.
"Försök." sa jag och hon tvekade.
"Okej... Jo du vet ju att jag har blivit kär i en kille. Jag såg honom kyssa en annan för att tag sedan så jag vet inte vad jag ska göra." sa hon och tårarna började långsamt rinna ner för hennes kinder.
"Vet han om att du gillar honom?" frågade jag och hon torkade bort tårarna och skakade sen på huvudet.
"Nej och jag kan inte berätta det för honom heller, inte nu i alla fall. Men vad tycker du om Justin?" frågade hon och bytte samtals ämnde.
jag tittade chokat på henne och små log lite sen.

"Justin är bara en vän och det vet du." sa jag sen.
"Han gillar dig, det vet jag. Men ser det på det sättet han tittar på dig." sa hon och log mot mig.
"Lia, det kallas skådespeleri, vi ska spela kära." sa jag och skrattade.
"Nej, jag menar allvar. Han är kär i dig, om inte är han nog den bästa skådespelaren jag har sett. Blickan han ger dig..." jag avbröt henne.
"Du har fel Lia, Justin kan inte vara kär i mig." sa jag och hon suckade.
"Okej, jag säger bara det jag såg. Vet du, ni skulle nog vara ett perfekt par. Ni är så söta tillsammans och han passar dig perfekt." sa hon.



Comments
Written by: Nathalie

Assssssss grymt skrivet och allt :) <3

2011-09-29 @ 18:40:35 -



Written by: elena

super duper bra

2011-09-29 @ 23:14:14 - URL: http://fjortizella.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback