Chapter 14 - Cody.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

"Hej." sa Justin och såg lika obekväm ut som jag kände mig.
"Så ni är ett par nu, grattis." sa hon och pressade fram ett leende och försökte att få det att se äkta ut, men jag visste hur hon kände. Hon var avundsjuk, hon önskade att hon stod här.
"Ska vi gå in?" frågade Justin mig och jag nickade och vi gick in.

'Nästa dag.'


Jag öppnade trött ögonen och satte mig upp. Jag var verkligen trött, tur att att vi var lediga idag. Jag reste mig upp och gick in i badrummet, jag tog av mig pyjamasen och klev in i duschen. Jag duschade snabbt innan jag klev ut och torkade mig och fönade håret. Jag gick ut till mina kläder och tog på mig underkläder, en blå tröja och ett par jeans. Jag gick sen in i badrummet igen och sminkade mig.
Jag gick sen och letade upp min iphone och såg att jag hade fått två stycken sms, det ena var från Justin och det andra från Cody. Jag log, det var ganska länge sedan jag hörde från Cody. Jag tryckte först upp Codys sms och läste det.


Hej! Det var ganska länge sedan vi sågs och jag var också på premiären igår, men fick ingen chans att prata med dig. Så har du lust att ses idag? Svara så fort du kan. :)'

Jag tryckte på svara och skrev att jag var ledig idag så och att jag ville jätte gärna träffas men att jag ska först äta men att jag smsar honom så fort jag är klar. Jag tryckte sedan upp Justins sms.

'Hej har du lust att äta frukost och kanske göra något idag? :)'

Jag skrev tillbaka att jag skulle vara med Cody idag men att vi kunde äta och att vi kunde ses där nere. Jag la ner iphonen i en väska och letade sen fram min gula mössa som jag tog på mig. Vissa kanske tyckte att den var ful, men den var super mysig och varm. Jag tvekade men tog sen min jacka då det såg ut att vara kallt ute, jag tog sen på mig ett par skor och gick ner där fruksoten serverades och såg Justin där.

"Hej." sa jag och log mot honom.
"Hej." sa han och log tillbaka och gav mig en mjuk kram. Vi gick sen och tog lite frukost och satte oss vid ett bord och började äta och prata.

'En stund senare.'


"Hej." sa jag och log mot Cody och gav honom en kram.
"Hej." sa han och kramade mig tillbaka.
"Det var verkligen länge sedan." sa han sendan och log.

"Ja det var det verkligen! Men vad ska vi göra?" frågade jag.
"Ja du vad finns det att göra? Nej men vi går till stan och ser om det finns något att göra där." sa han.
"Ja där finns det verkligen en massa att göra, som att springa från fans och paparazzi." sa jag.
"Precis så kom, våra livvakter är ju med." sa han och flinade och tog min hand och drog mig efter sig.
"Jaja, jag kommer." sa jag och skrattade.


Vad tyx? :D

Nu har ni fått två stycken chapter idag så kommentera mycket så kanske det kommer upp ett till. Allt hänger på er. ;)

Puss&Kram.

Comments
Written by: Lisa'

grymt bra skrivet! :)

2011-09-17 @ 18:37:57 -



Written by: Nathalie

Och vad hände sen då?

ASS bra skrivet <3

2011-09-17 @ 21:43:26 -



Written by: Fanny

Vill ha mer kapitel kom igen den äger <3

2011-09-18 @ 00:16:32 -



Written by: Lousie

OMB !!

du är grym på att skriva <3

snälla skriv massor <3

Älskar din novell

Är så spänd på vad som kommer hända !!!

2011-09-18 @ 07:50:46 -



Written by: Nathalie

Ska det komma ut något kapitel idag ?

Snälla älskar novellen <3

2011-09-18 @ 19:54:34 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback