Chapter 12 - Why?!
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'Amelia's perspektiv.'



"Amelia, vänta!" hörde jag Wille ropa på mig när jag var på väg till mitt skåp. Jag ökade lite på takten och stannade först när jag kom till mitt skåp, jag låste upp det och tog av mig min jacka och hängde in den jag tog sen upp matte boken ur min väska innan jag la in väskan, jag tog en penna och suddigum och stängde sen skåpet. Jag vände mig om och såg Wille titta på mig med en sårad och frågande blick.
"Hej..." sa jag tveksamt och tittade sen ner i golvet.
"Varför väntade du inte på mig?" frågade han.
"Jag hörde dig inte." sa jag vilket ju var en löngn.
"Du ljuger." sa han och jag svarade inte utan fortsatte och titta ner.

"Lia... Har jag gjort något? Jag vet att du inte skulla undvika mig utan anledning." sa han. Han hade rätt, som vanligt. Jag hade faktiskt börjat undvika honom när känslorna för honom inte försvann och jag inte visste vad jag skulle göra. Jag kunde ju inte ens berätta det för Dee... Så hur skulle jag någonsin kunna berätta det för honom?
"Jag undviker inte dig." ljög jag igen.
"Kan du snälla sluta ljuga?" sa han och jag tittade försiktigt upp, vilket jag inte skulla göra. Han tittade på mig med en sårad och plågad blick. Jag tittade ner igen och tittade klockan på min mobil.
"Vi börjar snart, vi måste gå till klassrummet." mumlade jag och gick med snabba steg bort från Wille som tittade förvånat efter mig.
Jag önskar att jag kunde berätta det för dig.


'Demelza's perspektiv.'



"Kom vi tar en bild!" sa jag skrattade och Linnéa ställde sig brevid mig och log stort och jag tog en bild och la upp det på twitter och skrev att jag var på film inspelningen.

"Snyggt." sa Linnéa skrattade och och jag log, vi kunde faktiskt ha riktigt roligt med varandra men såklart kommer hon aldrig kunna ersätta Wille och Lia.
"Hej tjejer vad gör ni?" sa Justin och kom in i rummet och log ett gulligt leende.
"Inte så mycket, vi la precis upp en bild på twitter." sa jag och log tillbaka.
Min iphone vibrerrade till så jag tog upp den och såg att jag hade fått ett sms från Wille, jag tryckte upp det och läste förvånat smset.

'Hej Dee! Du ska veta att jag saknar dig otroligt mycket!
Jag vet att det är dumt att fråga men jag måste veta, har Lia sagt något om mig? Vet du om jag har gjort något fel för hon igonerera mig totalt. Och jag vet allvarligt talat inte vad jag har gjort. Så jag vet inte vad jag ska göra! :('

Jag stirrade på smset, varför i hela världen skulle Lia ignorera Wille?


Vad tyx? :D

Inte världens längsta men ska äta nu. Tack för alla kommentarer jag får, jag älskar dom! Så fortsätt kommentera så kommer nästa chapter upp så fort som möjligt. :)

Puss&Kram.

Comments
Written by: Maya

MEridag snälla ;D<3

2011-09-15 @ 20:54:14 - URL: http://jbieberstories.blogg.se/



Written by: Nathalie

Gasshh vad bra vill mer idag kom igen nu du är bäst <3

vad hände sen när Justin kom in ? <3

det vill jag veta <3

2011-09-16 @ 07:46:54 -



Written by: Emma

Vill ha kapitel 13 nu <3

2011-09-16 @ 21:48:17 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback