Chapter 28 - Never say never!
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'Amelia's perspektiv.'
'Nästa dag.'



Medans Justin och Dee spelade in filmen så runt lite på stan, det var meningen att Wille och Chaz också skulle följt med, men dom ville se någon film på bio som inte vi ville se.
"Så ni har då känt varandra länge?" frågade han mig och jag nickade leendes.
"Ja, hela våra liv kan man säga. Dee och Wille har känt varandra sedan dom föddes då deras mammor kände varandra, sen kände jag och Carro varandra sen vi föddes av samma anledning. Sen så träffades vi på en lekpark när vi var runt 3 tror jag, och sen dess har vi alla varit bästavänner." sa jag och log stort.
"Tycker inte du att det är lite svårt att vara vän med Demelza? Jag menar då hon är känd, är det inte många som har försökt utnytja dig?" frågade han mig försiktigt.
"Jo ibland är det lite svårt..." erkännde jag. "Men det är det värt, jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan henne. Det finns dom som har försökt att utnytja mig och försöker fortfarande, men jag vet vilka som är äkta och som finns där för mig. Tycker inte du det?" fortsatte jag sen.
"Jag håller med dig, det är svårt men det är värt det." sa han och vi log sen mot varandra. Vi hade tur, vi hade dom bästavännerna vi hade önskat oss. Justin och Demelza var dom kända, och Chaz och William höll oss nere på jorden. Jag log för mig själv och tittade ner i marken.


Vi satte oss ner på en bänk som stod i en liten park och jag drog jackan tättare runt mig då en kall vind blåste till.
"Fryser du sötnos?" frågande Ryan mig och jag nickade. Han la försiktigt ena armen runt mig och drog mig tättare intil dig, och jag protesterade inte. Ryans mobil pep till så han tog upp den och skrev sen in ett svar och la tillbaka den.
"Filmen och klar så Chaz och William kommer." sa han.
"Okej så vi skulle vänta här?"
"Ja dom var i närheten så dom kommer nog snart." sa han. Han hade rätt, det dröjde bara några minuter innan vi såg Chaz och William komma gående mot oss.
"Hej!" sa jag glatt till dom.
"Hej." sa Chaz och jag tittade sen på William som tittade förvånat på Ryan som satt med armen runt mig.

'Demelza's perspektiv.'


"Sluta Linnéa, snälla!" sa jag skrattade mendans hon fortsatte att kittla mig där jag låg ner på golvet.
"Ge tillbaka mig mobil då." sa hon och jag skakade på huvudet.
"Aldrig!" sa jag och försökte komma loss men hon höll hårt fast mig.
"Har du inte hört vad Jusitin har sagt? Never say never!" sa hon flinades.
"Okej jag ge mig." sa jag och gav tillbaka hennes mobil samtididigt som hon slutade kittla mig. Jag satte mig upp och rättade till mina kläder och hår. Linnéa tittade ner på sin mobil och läste klart smset som var anledningen till att jag hade tagit den.

När hon hade fått smset log hon stort och ville inte berätta varför vad som stod, så då hade jag tagit sakerna i egna händer och tagit mobilen och sprungit iväg. Såklart hade Linnéa sprunigt efter mig och skrek att jag skulle ge tillbaka den och hon hade tillslut kommit ikapp mig och brottat ner mig och börjat kittla mig.
"Jag han inte läsa, så kan du säga vad det är som står?" frågade jag henne nyfiket.
"Nej men det är bara en kille..." sa hon ock rodnade.
"En kille...?" frågade jag ännu mera nyfiket.
"Ja... jag träffade honom här om dagen och han frågade om jag ville gå ut med honom, men jag vet inte." sa hon och jag tittade förvånat på henne.
"Men såklart du ska träffa honom! Jag ser ju att du gillar honom också." sa jag och hon log blygt mot mig.
"Tycker du verkligen att jag ska gå?"
"Ja!" utbarst jag och hennes leende bleknade lite sen.
"Jag har inget att ha på mig!" sa hon och tittade panikslaget på mig.
"Jag tror jag har den perfekta klänningen du kan ha på dig." sa jag.

Jag tittade nöjt på Linnéa som såg perfekt ut i klänningen.
"Vad tycker du?" frågade hon mig och snurrade ett varv framför mig.
"Du ser super snygg ut." sa Lia som också hade hjälpt till att fixa henne inför sin dejt.
"Ja han kommer att dregla när han ser dig." sa jag och flinade då Linnéa rodnande.

Det knacka till på hennes hotelldörr och vi gick nyfikna efter en nervös Linnéa till dörren. Hon hade inte sagt mycket alls om hur han såg ut eller något. Så Lia och jag hade hunnit bli riktigt nervösa på att se hur han såg ut. Linnéa öpnnade sakta dörren...



Vad tyx? :D

Förlåt för väntan men nu är den äntligen uppe! Men vad tror ni och vill ni ska hända nu då? Kommer det bli någonting mellan Ryan och Lia eller håller hon sig till Wille? Och vem är det som Linnéa ska träffa?
Glöm inte att kommentera. :)

Puss.


Comments
Written by: Nathaliee

Skit asså tänkt om det är justin hon ska träffa eller wille kansnke <3332

grymt iallafall

2011-10-17 @ 16:59:25 - URL: http://nfdjur.blogg.se/



Written by: Anonym

WILLE!!!!!!!!!!!!!

2011-10-17 @ 19:13:03 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback