Chapter 51 - The surprise.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

"Så du ska följa med honom på middag?" sa Kevin och tittade på mig med ett ansiktsutryck jag inte kunde tyda.
"Ja, han sa att vi behövde prata." sa jag och tittade mig in i speglen och satte i ett öronhänge i örat.
"Då missar du festen." sa han och jag nickade.
"Tyvär så gör jag det." När jag var klar så tittade jag mig nöjt in i spelgen. Jag hade en underbar rosa klänning med ett svart skärp på mig, jag hade plattat håret lite och var helt nöjd.

Kevin reste sig upp och kramade om mig bakifrån, han kysste mig lätt i halset och jag rös till.
"Så vacker är du." viskade han sen i mitt öra, jag log och vände mig om och våra läppar möttes. När klockan blev 7 så gick jag ner och tog på mig mina skor och ytterkläder och gick ut till limosinen som stod där som bestämt, jag satte mig i den och den körde iväg till resturangen. När den stannade så klev jag ut och där stod Kenny som hjälpte mig in då en massa paparazzi stod där. Han ledde mig till ett bord där Justin satt, när jag kom fram lös han upp i ett stort leende och reste sig upp och drog ut stolen till mig.
"Tack." sa jag och log svagt och satte mig ner, han satte sig mitt emot mig och Kenny gick iväg för att låta oss vara ifred. Vi beställde maten och dom kom snabbt ut med den och vi började äta.
"Jag har en överrasknig till dig sen..." sa Justin tveksamt och jag tittade nyfiket på honom.
"Vad då för något?" frågade jag och han skakade på huvudet.
"Det får du se, jag hoppas att du kommer att gilla det." sa han osäkert. Och trots att jag inte ville, så blev jag riktigt nyfiken på vad det var han hade hittat på.


'Kevin's perspektiv.'


"Ska vi gå upp?" frågade Sanna mig och log sexigt.
"Visst." sa jag och blinkade med ena ögat och följde med henne upp. Trots att jag borde ha tackat nej och sagt att jag hade flickvän, så kunde jag inte. Sanna hade varit på mig hela kvällen och flirtat, dansat med mig och allt. Vi gick in i ett rum och Sanna satte sig på sängen.
"Är det inte varmt?" frågade hon och drog av sig tröjan. Jag tittade på henne och bet mig i läppen, jag kan inte necka det, hon var snygg!
"Stå inte där borta, kom hit." fortsatte hon och klappade på platsen brevid henne. Tveksamt gick jag fram och satte mig brevid henne. Vi tittade varandra djupt i ögonen och hon lutade sig mot mig och kysste mig, hon lutade bakom och jag följde med så att jag låg över henne. Trots att allt inom mig skrek nej så kunde jag inte sluta kyssa henne.
Tumblr_lr2hn635xc1qhr5rwo1_500_large



'Demelza's perspektiv.'


'Hej är det rolitgt på festen? Inte allt för många tjejer flirtat väl med dig? ;)
Du vet att jag hellre hade velat vara med dig, älskar dig.
Puss!'
Jag skickade det till Kevin och väntade spänt på ett svar, men den kom inget. Äsch, han märkte det väl sen. Bilen stannade och vi klev ut, det var ett fint hus vi hade stannat vid.
"Vem bor här?" frågade jag nyfiket.
"Du får se." sa han och jag märkte att han var nervös. När vi kom fram så stannade han och jag tittade frågande på honom.
"Gå in du, jag kommer sen." sa han och nu började jag verkligen undra vad det var han höll på med. Jag öppnade dörren och tog av mig skorna och ytterkläderna. Jag började gå in i ett rum som var vardasrummet, när jag kom in stelnade jag till...

Comments
Written by: Nathalie

Omg vad var det som fanns i vardags rummet åhhh Gud vad jag älskar det här ! <3 det finns verkligen ingen bättre novell änn din !!



TACK FÖR ATT DU GÖR MIN DAG!

2011-11-27 @ 20:36:39 -



Written by: Cherry

Så sjukt bra :D ♥

2011-11-27 @ 20:51:51 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback