Chapter 37 - Stay away from him!
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'1 vecka senare.'


Turnén hade nyss börjat och vi alla var riktigt glada, vi skulle ju ha så roligt! Fast det skulle också bli mycket jobb, men det gjorde inget.
"Vi ska dra till stan, vill du följa med?" frågade Justin mig och kom fram till mig och kysste lätt.
"Visst." sa jag och log mot honom. Jag gick och hämtade min väska och tog sen på mig skorna. Vi gick runt på stan och jag blev förvånad över hur vackert allt var. Och om jag ska vara ärlig, jag visste faktiskt inte vad vi var för någonstans, dumt va? Så jag skrev upp det på min 'att göra lista' att jag skulle ta reda på det.
"Vad fint det är!" sa jag till Justin och log mot honom.
"Ja det är det verkligen." sa han och log tillbaka mot mig.

Plötsligt kom en söt flicka springade mot oss.
"Är inte du Justin Bieber?" frågade hon.
"Ja det är sötnos." sa han och hon log ett gulligt leende mot honom och höll upp ett block.
"Kan inte jag få din autograf?" frågade hon.
"Självklart." sa han och tog emot blocket och skrev. Plötsligt kom det bara ännu flera tjejer fram och bad om autograf, så jag släppte Justins hand och backade några steg. Hans fans är verkligen galna ibland!
"Är inte du Demelza?" frågade en tjej och kom fram till mig, hon såg ut att vara runt 15 år och var riktigt vacker.
"Jo det är jag." sa jag och log.
"Håll dig undan från Justin, förstår du? Han tillhör inte dig." sa hon och bitch blickade mig innan hon gick. Jag stod som förstelnad kvar på samma plats, aldrig hade någon hotat mig så. Såklart att jag hade fått hot på över nätet att jag skulle lämna Justin, men aldrig hade någon gått fram och sakt det till mig...
"Hur är det?" frågade någon bakom mig så jag vände mig om och där stod samma flicka som hade sprungit fram till Justin först.
"Det är bra." sa jag med ett påklistrat leende.
"Jag hörde vad hon sa, bry dig inte om henne. Ni är super söta tillsammans." sa hon och log mot mig innan hon sprang iväg. Och för andra gången stod jag som förstelnad av chock.

"Vad är det shawty? Är något fel?" frågade Justin och kom fram till mig.
"Nej då, tänkte bara lite." sa jag och log mot honom.
"Du vet att du kan prata om allt med mig va?" sa han och kysste mig på kinden.
"Såklart jag vet!" sa jag och han kysste mig lätt på munnen innan han tog min hand och vi forsatte gå runt lite på stan innan vi gick tillbaka till hotellet.

Vad tyx? :D


Så detta kapitlet var tänkte att det skulle bli mycket längre, men jag har fått sån huvudvärk att jag inte orkar det. Sen finns det inte fler än 2 personer som läser novellen? För det är nästan alltid samma personer som kommenterar. Och för er som kommentera, ni är underbara! Det är för er jag skriver.


Puss.

Comments
Written by: Cherry

Så braa :D ♥♥

2011-11-02 @ 21:06:11 -



Written by: Becka

Awesome. :D

2011-11-02 @ 22:10:17 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



Written by: Mizz Z

Jättebra!!! :D

2011-11-02 @ 23:30:39 - URL: http://smartiez.webblogg.se/



Written by: Emelie :)

AS BRA ! Tycker att den där tejej var elak när hon bara kom och så så ! Aja as bra deeel ! ;D

2011-11-03 @ 07:26:41 -



Written by: Liiz:)

Bra kapitel, Förlåt att jag inte kommenterat innan men har begränsat med tid varje gång jag är inne på datorn och har typ 20 novellbloggar att kolla igenom.. Lam ursäkt, men ska försöka bättra mig:)

2011-11-03 @ 11:45:33 -



Written by: Nathalie

Super det var ju skitans braaa!!!

2011-11-04 @ 00:13:50 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback