Chapter 44 - London.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

Jag var nu hemma igen och jag satt med Lia i mitt rum. Hon satt i vad man kan kalla 'min mys hörna' och jag satt i min säng. Hon var tvungen att göra läxor så hon tog med dom till mig.
"Så nu får du berätta vad som hände där borta." sa hon och jag började att berätta vad som hade hänt medans jag var borta.
"Så hon Matilda kallade verkligen Justin sin älskling?" sa hon chokat.
"Ja, hon är säkert med honom nu." sa jag och suckade. Varför var det så svårt att komma över honom? Fast jag visste ju varför, Justin var perfekt! Han kunde köpa underbara presenter, hans underbara ögon, han visste hur man skulle behandla en tjej. Fast han var otrogen mot mig... Var han verkligen så perfekt då? Mian tankar avbröts av att något träffade mig i armen, jag rykte till och såg att Lia hade kastat ett gosedjur på mig.

"Varför kastade du ett gosedjur på mig?" utbrast jag chokat.
"Du var ju inna i din egna lilla värld, jag var tvungen att väcka dig." sa hon och flinade.
"Och då var du tvungen att kasta på mig? Tänkte du aldrig på att du kunde ha ropat eller något?" frågade jag och hon skakade på huvudet.
"Inte lika roligt, du skulle ha sett ditt ansiktsutryck." sa hon och fnissade.

'1 månad senare.'


Det var nu November, och jag var iväg på min lilla tour. Jag hade varit det nu i runt 2 veckor och det var riktigt roligt! Vi var nu i London och det riktigt fint, fast kallt. Jag, Joe (hennes livvakt om ni har glömt) och min dansare Hanna gick runt på stan.
"Hit in vill jag." sa Hanna glatt och pekade på en affär vi gick in i. Hanna köpte en klänning, ett par jeans och en kofta. Jag köpte en snygg tröja och en klänning. Efter en stund gående gick vi in på ett mysigt litet café då vi började bli hungriga och satte oss på ett undanskymt ställe.
"Jag är sugen på att festa, jag känner en här i London som ska ha fest. Kan vi inte gå Demelza?" sa Hanna och tittade upprymt på mig.
"Jag vet inte Hanna..." sa jag tveksamt.
"Snälla? Vi behöver inte dricka, jag vill bara dansa." sa hon och jag skrattade.
"Du dansar hela tiden." sa jag.
"Jaja, men du vet vad jag menar." sa hon och skrattade också.
"Okej, vi kan gå och pratat med mamma och Stefan." sa jag och log, det skulle faktiskt bli riktigt roligt att gå på fest.

Hanna och jag stod och fixade oss i hennes rum, vi fick gå och konserten var inte förens imorgon kväll. Så vi gick då gå om vi lovade att inte dricka.
"Jag önskar att jag såg ut som du, du är så snygg Demelza." sa Hanna och tittade avundsjukt på mig.
"Du är mycket snyggare än jag Hanna." sa jag och tittade på henne, hon såg riktigt snygg ut.

Vi gick in igenom dörrarna och jag kände mig lite nervös, jag hoppades att det inte skulle vara massa här som skulle be om autogafer hela tiden. Hanna gick direkt fram till en söt brunett, det måste vara Rebecca som hade festen idag. Rebecca och Hanna hade träffats igenom en gemensam vän till dom.
"Demelza, det här är Rebecca. Rebecca, det här är Demelza." sa Hanna och vi hälsade på varandra.

Klockan var nu runt halv 12 och det kändes som att jag hade dansat i en evighet, så jag gick till köket som var tomt och satte mig på en av stolarna som fanns det. Efter en stund kom Hanna in och satte sig mitt emot mig.
"Trött?" frågade hon och jag log ett snett leende.
"Lite, du då?" frågade jag.
"Lite." sa hon och vi satt där och pratade och och skämtade med varandra och jag vet inte hur mycket vi skrattde, som jag har alltid har sagt, man kan ha roligt utan alkohol. Medans vi satt och skrattade kom Rebecca in och följd av en riktigt snygg kille...
"Vad skrattar ni åt?" frågade Rebecca vilket igentligen inte var roligt, men det fick oss ändå att skratta ännu mera.
"Jaja, om ni inte tänker berätta så kan jag presentera Kevin för er. Kevin detta är Demelza och det är Hanna." sa hon och Kevin hälsade på Rebecca och kom sen fram till mig. Han tittade intresserat på mig och jag försökte hålla mig för skratt och hälsa artigt på honom.
"Hej Kevin, jag heter Demelza då." sa jag och log mot honom.

"Hej, och det visste jag förresten. Du är den där snygga tjejen som Justin var tillsammans med." sa han och log ett gullligt leende mot mig.


Vad tyx? :D


Så nu har det kommit in 3 nya personer i novellen. Vad tycker ni om dom? Kom gärna med förslag om hur ni vill att dom ska vara och vad som ska hända. Jag har lite ideér om vad som ska hända, men jag älskar verkligen när ni kommer med förslag. För det är ju för er jag skriver! Så glöm inte att komma med det. :)

Puss.

Comments
Written by: Anonym

Vill du göra ett länkar byte med mig :) ?

2011-11-10 @ 20:06:17 - URL: http://perfectbieber.blogg.se/



Written by: Nathalie

Jag tycker att det ska kanske hända något i mellan Kevin och demelza !! :)

Super braaa!!!

2011-11-10 @ 20:13:19 -



Written by: Anonym

Sv: jadå :D nu har jag lagt till dig :D

2011-11-10 @ 21:58:55 - URL: http://perfectbieber.blogg.se/



Written by: elena

super bra

2011-11-11 @ 20:29:13 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback