Chapter 38 - Fun to see how this ends.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

Jag la en svart klänning på sängen och gick sen till badrummet och tog av mig kläderna för att ta en snabb dusch. När jag var klar så torkade jag kroppen och tog på mig underkläderna som jag hade tagit med mig till badrummet, jag gick sen och tog på mig klänningen. Jag fixade sen håret och sminkade mig och tittade mig sen i speglen. Blev det bra? Jag tog ett djupt andetag och försökte lungna ner mig, Justin hade bjudit mig på dejt och jag var så stressad! När jag hade lugnat ner mig lite tog jag på mig armnad och sen ett fint halsband. Det började knacka på dörren så jag tog på mig mina svarta klackarskor och gick sen och öppnade där man stog.
"Hej?" sa jag och log tveksamt.
"Hej miss, Justin har bett mig att hämta dig och köra dig till stället han väntade." sa han och jag nickade.
"Okej." sa jag och tog min väska och följde sen efter honom till en limosin. Han öppnade dörren till mig och jag satte mig i den, så typsikt Justin att inte vilja säga vad vi ska! Vi körde i runt en timme, han stannade sen och gick runt och öppnade dörren för mig igen.
"Så nu är vi framme." sa han och log mot mig. Jag klev ur bilen och tittade mig runt, vi var vid en sjö där en liten gullig stuga stod. 
"Han är där inne." sa han och jag nickade och tackade honom och gick sen till stugan och knackade på dörren, dörren öppnades och Justin stod där, han var verkligen snygg! Han lutade sig fram och gav mig en mjuk kyss innan han lutade sig tillbaka och jag log mot honom.
 
(Tänk er henne fast utan bakgrunden.)

"Hej, vad vacker du är." sa han och släppte in mig.
"Du ser inte så dålig ut själv Bieber." sa jag och blinkade med ena ögat och han började skratta.
"Kom." sa han sen och tog min hand och ledde in mig i ett rum där ett bord stod dukat för två, och hela rummet var super mysigt! Det var ljus och ja... Hela stämmnigen var mysig.
"Sätt dig." sa han och drog sen ut stolen till mig.
"Tack." sa jag och satte mig försiktigt på stolen.
"Kommer strax med maten." sa han och försvann in i ett annat rum och kom sen tillbaka med två tallrikar med mat.
"Hoppas att du gillar det." sa han och ställde ner ena tallriken till mig.

'Amelia's perspektiv.'



'Hur går dejten med Bieber? ;)'

Skrev jag och skickade sen smset till Dee.
'Super bra! Han är hur gullig som helst mot mig! :D'
Skrev hon tillbaka och jag log, hon var värd att få en kille som Justin. En kille som kommer att ta hand om henne när inte Wille eller jag kan vara där.
'Okej bra, ta det lungt bara och använd kondom. ;)'
Skrev jag och som väntat svarade hon inte, jag skulle nog få igen för det jag skrev senare.

Det började att knacka på dörren så jag reste mig från soffan jag satt i och gick till hallen och öppnade dörren, och där utan för stod Wille och Carro!
"Carro vad gör du där?" sa jag förvånat och kramade om henne.
"Jag har faktiskt flyttat tillbaka hit." sa hon och log stort.
"Menar du det? Varför har du inte sagt något?" utbrast jag och hon skrattade glatt.
"Jag ville överraska er." sa hon.


'Caroline's perspektiv.'



Jag fake log att dom, låt dom tro att allt är toppen fast det inte är det. Fast det kunde ha varit det om dom inte hade glömt bort mig efter att jag hade flyttat, jag som trodde att vi hade varit bästavänner! Men så fel man kan ha... Men jag hade min lilla plan, jag skulle krossa dom! Jag hade kommit på min plan då jag läste att Demelza spelade in en film nära mig och att Amelia och William också var där. Jag skulle krossa deras lilla 'gäng', dom skulle få känna på hur det kändes att vara ensam. Och Demelzas kändisskap... Ja, hon kunde gå och säga hejdå till alla hennes fans. Ett elak leende lekte på mina läppar, det skulle bli så roligt att se hur det slutade.
ashley tisdale. | Flickr – Condivisione di foto!


Så vad tyx? :D


Men hur tror ni att detta kommer att gå? Demeza och Justin verkar stå varandra närmare, och nu har Carro flyttat tillbaka. Och hennes lilla 'plan' hur tror ni att det kommer att gå? Och vad är det hon tänker göra?

Puss.

Comments
Written by: Night

Neeej vad fan :/ hehe

Oj oj vad händer nu ? <3 längtar redan

2011-11-04 @ 23:50:00 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback