Chapter 54 - THE END!
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'6månader senare.'

Jag tittade ut över solen som långsamt steg och log, har ni någonsin känt er så lycklig att ni inte kan sova? Så var det för mig, nu var det exakt ett halvår sedan jag förlåt Justin, Wille och Lia. Jag tänkte tillbaka på allt som hade hänt sedan dess, när Justin och jag kom dit så berättade både Wille och Lia hur Carro kom dit och om alla lögner hon hade sagt till dom. Och eftersom dom aldrig hade ljugit för mig innan så trodde jag på dom. För varför skulle jag intetro dom? Dom har alltid, och kommer alltid att vara mina bästavänner.
Och jag berättade för dom att jag hade förlåtit Justin, dom blev faktiskt riktigt glada för min skull. Fast såklart hotade dom honom om han skulle såra mig igen. Sen flyttade jag tillbaka hem när Lia och Wille skulle åka tillbaka, det var riktigt skönt att kunna komma hem. Just det, Kevin... Vi är vänner nu, jag förlät honom också för han tillhör en viktig del i mitt liv. Han var en av dom som stöttade mig under min jobbiga tid, och jag vet inte hur det hade gått om han inte var där.

Sen när jag kom hem igen... Ja, jag har nog aldrig sett mamma så lycklig, hon hade verkligen saknat mig. Men när jag berättade att Justin och jag var tilsammans igen... Där blev hon inte lika glad, men hon accepterade motvilligt det. Och mitt crew tog också emot mig med öppna armar, och nu förstår jag inte hur jag kunde lämna dom alla. Dom är min familj, vi alla behöver varandra. Fast precis som mamma var dom kritiska mot Justin, men vad kan dom göra? Det är mitt beslut.
Men Justins crew tog emot oss båda med öppna armar, dom hade saknat mig sa dom vilket gjorde mig glad. Det var roligt att höra att man var saknad.
Och jag kan säga att nog har varit det bästa beslut jag någonsin har tagit, att jag förlät Justin. För han hjälpte mig så mycket! Han stöttade mig när jag slutade röka, tog tillbaka min karriär och allt annat. Jag vet inte vad jag skulle göra honom, han betyde så mycket för mig.

Jag tog upp min iphone och bläddrade bland alla mina bilder och log, Justin hade tagit med mig på flera överraskningar. Som nu, som present för att vi hade varit tilsammans i ett halvår tog han med mig till Bahamas. Jag stannade på en bild på Lia och Wille, och tro det eller ej, dom kysstes!
Ja, bara någon vecka efter att jag flyttade hem så erkännde Lia för mig att hon var kär i Wille. Och jag hade ju självklart stöttat henne och sa att hon skulle säga det till Wille med hon vägrade. Sen bara någon dag senare kom Wille till mig och sa att han var kär i Lia och han hade gjort slut med Daniella. Wille vägrade också att erkänna, det låter kanske lite elakt men det var rätt roligt att se hur dom kastade blickar efter varandra. Men till slut erkännde dom äntligen för varandra vad dom kände, och jag har nog aldrig sätt dom lyckligare! Så söta!

Plötsligt kände jag hur ett par armar slingrades runt mig och jag stelnade till, men slappnade sedan av när jag hörde hans underbara hesa röst.
"Vad gör du här ute shawty?" frågade han och kysste mig i nacken.
"Tänker." sa jag och vände mig om och mötte hans underbara läppar. Det var såna här tillfällen då jag verkligen insåg hur mycket jag älskade honom, han var verkligen min själsfrände.
"Vet du? Så länge jag har dig behöver jag inget annat. Det är dig jag vill gifta mig med, skaffa små söta barn som ser precis ut som dig, det är dig jag vill sitta på verandan och så våra barnbarn springa runt och leka. Jag älskar dig Demelza Lucy Stewart." viskade han och jag log stort mot honom.
"Jag älskar dig också Justin Drew Bieber." viskade jag och våra läppar möttes.


Vad tyx? :D


Så nu var detta den sista kapitlet på denna novellen. Hur har ni tyckt att den har varit? Betygg sätt den gärna. Sen hoppas jag att ni kommer fortsätta att läsa nästa novell jag nu kommer att skriva på. Prologen kommer att komma upp imorgon. :)
Älskar er.

Puss!


Comments
Written by: Johanna

JÄTTEBRA

2011-12-03 @ 09:59:05 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Written by: Mizz Z

MEGAFETTSUPERÜBERPERFEKTSUPERBBABÄTTREBÄSTUNDERT!!!! EN MENING !!!!

2011-12-03 @ 12:24:14 - URL: http://smartiez.webblogg.se/



Written by: Nathalie

GUD SÅ BRA !!

Älskar detta

2011-12-03 @ 13:36:17 -



Written by: Cherry

Sjukt bra :D ♥♥

2011-12-03 @ 13:53:54 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback