Chapter 7 - I'm not in love with you.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

Vi beställde maten och började äta när den kom.
"Jo så här är det. Det skrivs mycket om er i tidningarna nu sen ni började ses tillsammans, dom tror att ni är tillsammans. Och vi har kommit på en sak som kommer höja era karriär yterligare lite och ge bra publicitet för filmen. Om ni inte vill gör det här förstår vi självklart det, vi undra om ni skulle vilja spela att ni är tillsammans?" frågade Stefan och jag hajade till.
Skulle vi spela att Justin och jag var tillsammans? Skulle jag kyssa honom framför alla kameror? Okej, jag gjorde ju det framför filmkameran men där är det anorlunda. Där spelade jag ju en annan person, men framför dom kamerorna är jag bara Demelza...
"Jag vet inte..." sa jag tveksamt och vände blicken och såg att Justin var lika förvånad som jag.
"Vad tycker du Justin?" frågade Scooter.
"Jag vet inte, sa ni att det var bra för publiciteten?" frågade han och Stefan nickade.
"Okej, men vad ska vi göra om vi går med på det?" frågade han.
"Ni kommer spela att ni är kära i varandra, allt ni behöver göra är att göra saker ni skulle göra för dom ni är tillsammans med." sa mamma.

Jag kan fortfarande inte fatta det, ska Justin och jag spela kära? Om det var Lia dom frågade så skulle hon inte tveka en sekund, hon skulle bli överlycklig! Att spela kär... det har jag aldrig gjort! Jo, bara till filmer men det ränknar jag inte med för då spelar jag ju någon annan som är kär.
"Jag är med om du är med." sa Justin och jag tittade upp på honom då jag hade vänt blicken till maten på tallriken.
"Är du? Du vet att det kommer bli svårt." sa jag och tittade tveksamt på honom.
"Jag vet." sa han.
"Vi kommer vara tvungen att spela så fort några är i närheten. Ett ända misstag och dom kommer fatta." sa jag och han nickade.
"Men vi klarar det." sa han och log.
"Vi får väl hoppas det." sa jag och tittade sen på dom vuxna som såg glada men allvarliga ut.

'Nästa dag.'


"Är du klar?" frågade Linnéa mig och jag nickade ocgh tog min väska och vi åkte ner. Där nere väntade Joe på oss för en rolig dag på stan.
Det skulle bli roligt att lära känna Linnéa utanför film inspelningen. Hon hade frågat mig när vi var klara om jag ville följa med henne och shoppa då hon behövde nya kläder. Vi gick in i en affär och jag började leta bland kläderna och hittade en super söt klänning.
"Titta Linnéa!" sa jag och höll upp klänningen så att hon kunde se.
"Åh vad fin!" sa hon och jag log.
"Prova." sa jag och räckte den till henne.
"Vill inte du ha den?" frågade hon och tog tveksamt emot den.
"Nej prova du." sa jag och hon log tacksamt mot mig.

Några timmar senare gick vi runt med minst 4 påsar var med kläder, vi gick nu för att leta upp något ställe som vi kunde fika på.
"Demelza, Linnéa!" hörde vi någon ropa så vi vände oss om.

Där kom Justin och Kenny gående mot oss.
"Hej ni har inte handlat lite." sa han när han kom fram till oss och kramade om mig och sen Linnéa.
"Hej på dig med. Vill ni följa med och fika med oss?" frågade jag och log mot Justin.
"Visst." sa han han och vi började gå för att leta upp något ställe.
"Du är fortfarande med va?" viskade Justin och jag nickade. Jag visste att han menade om jah fortfarande var med på att spela han flickvän.
"Ja det är jag." viskade jag tillbaka och tittade upp på Justin som log.
"Bra." viskade han innan han böjde sig ner och pussade mig på kinden och jag såg hur kamerablixtrar började blixtra, paparazzina hade hittat oss.

Vad tyx? :D

Jo nu är det så att jag behöver lite hjälp då jag behöver någon som kan 'spela' William. Några tips på det? Så fort jag har fått någon som passar så kan nästa kapitel komma upp. Så kommentera och ge tips! :D

Puss&Kram.

Comments
Written by: Siri

Danny?

2011-08-26 @ 21:11:00 - URL: http://linkopingsryttaren.blogg.se/



Written by: Lisa'

längtar tills nästa kapitel kommer! :)

2011-08-26 @ 22:28:58 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback