Chapter 6.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

'Nästa dag.'


"Har du lust att dra ner till stranden?" frågade Justin mig och log ett gulligt leende.
"Visst, jag ska bara byta om till mina kläder sen kan vi åka till hotellet." sa jag och log tillbaka.
"Okej, stressa bara inte." sa han och flinade.
"Självklart ska jag inte stressa." sa jag och gick sen och bytte om till mina kläder som jag hade när vi kom hit. Vi åkte sen till hotellet och vi åkte upp till rummen och jag bytte om till en lila bikini som jag hade och tog sen en sommrig klänning. Jag packade sen en väska med saker jag skulle behöva under dagen. Det knackade på dörren och jag gick och öppnade och där ute stod Justin.

"Är du klar?" frågade han och log lite och jag nickade.
"Ja, ska bara ta på mig mina skor." sa jag och tog sen på mig dom och tog väskan igen.
"Så nu är jag redo för en dag på stranden." sa jag.
"Äntligen!" sa Justin och skrattade sen.
"Du, så lång tid tog jag inte på mig." sa jag och slog till honom löst på armen och vi gick sen ut ur rummet och åkte ner. Kenny och Joe föjde med oss till straden och dom andra vuxna skulle tydligen prata om något under tiden vi var där. När vi kom dit letade vi upp ett undanskymt ställe och la ner våra saker. Jag la ut handduken och tog av mig klännigen och la mig ner och solade. Jag kände hur någon tittade på mig så jag öppnade ögonen och såg hur Justin tittade på mig och bet sig i läppen.
"Vad tittar du på?" frågade jag och log då jag såg hur Justins kinder blev röda och han vände bort blicken. Jag bludnade igen och hörde hur Kenny och Joe började att skratta.

Efter en stunds solande så kände jag hur ett par arma lyfte upp mig och började sen springa. Jag spärrade upp ögonen och tittade upp till Justins anskite och han flinade.
"Vad gör du släpp mig!" sa jag högt och han skakade på huvudet.
"Inte än." sa han och jag försökte komma låss men det gick inte. Justin sprang ut i vattnet och stannade när han kom ut en bit.
"Du ville ju att jag skulla släppa dig..." sa han och jag spärrade panikslaget upp ögonen.
"Du vågar inte..." sa jag och han släppte mig sen och jag hann inte ta tag i honom utan ramlade ner i vattnet. När jag kom till ytan blängde jag på Justin som skrattade.
"Du kan inte vara arg på mig, jag gjorde ju som du ville." sa han och flinade.
"Du vet vad jag menade." sa jag och tittade irriterat på honom.
"Var inte sur, det var ju bara på skoj." sa han och jag tittade irriterat på honom innan jag började le, Justin skulle få smaka på sin egen medecin.

När han var som minst beredd på det så började jag skvätta vatten på honom, och för Justin som inte hade doppat sig var det nog rätt kallt...
"Vad gör du?" skrek han och jag skrattade.
"Det kan ju inte bara vara jag som är blöt." sa jag och fortsatte skratta och skvätta vatten på honom.
"Nu du." sa han retfullt och började gå mot honom och jag sprang skrattade in mot land och han följde efter mig, kriget var igång.

Jag öppnade dörren efter en rolig dag på stranden, jag tyckte att jag vann kriget mot Justin medans han tyckte att han vann. Så därför sa Kenny och Joe att dom vann vilket Justin och jag inte hade fattat. Dom var ju inte ens med? Så tillslut kom vi överens om att igen vann vilket verken Justin eller jag gillade särskilt mycket.
Jag öppnade dörren till mitt rum och gick in, jag lämnade väskan och gick in i badrummet och tog av mig kläderna och steg in i duschen. När jag hade duschat klart så klev jag ut och fönade håret och satte sen upp det i en knut. Jag öppnade sen dörren och klev ut med handduken lindad runt kroppen och tog på mig nya underkläder och några mjukis kläder. När jag klätt på mig gick jag tillbaka med handduken och tog upp min iphone och tittade om jag hade fått något nytt sms eller om någon hade ringt, men det hade det inte.

Efter en stund så knackade det på dörren och jag gick och öppnade och där stod mamma.
"Hej." sa jag och log mot henne.
"Hej gumman. Vi ska ut och äta med Stefan, Justin, Scooter, Pattie och självklart Kanny och Joe ikväll." sa hon och jag nickade.
"Hur dags ska jag vara klar?" frågade och mamma kollade klockan.
"Du ska vara klar om 1 och en halv timme." sa hon sen.
"Okej, jag är klar då." sa jag och vi sa sen hejdå och jag gick tillbaka in i rummet. Jag började leta bland mina klänningar och hittade sen en rosa klänning som jag tog på mig.

Jag gick sen till badrummet och fixade håret och sminkade mig. När jag var klar så gick jag tillbaka till rummet och tog upp min iphone och såg att jag hade 13 minuter på mig. Jag tog på mig mina svarta klackarskor och tog sen min väska och åkte ner där dom andra väntade på mig.
"Sist igen." sa Justin och flinade.
"Elak du är!" sa jag och skrattade.
"Kom nu barn, ni kan bråka om det där sen." sa Kenny och små skrattade åt oss över vårt bråk. Vi åkte till en resturang där vi sen blev visade till vårat bord.

Vad tyx? :D

Denna delen har jag skrivit nu i skolan så därför är det bara en bild.

Puss&Kram.

Comments
Written by: Steffi xD

Awesome :D

2011-08-25 @ 15:40:49 -



Written by: Gabbi

awesoome :)

2011-08-25 @ 16:28:57 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback