Bloggen stängs nog ner...
Filed under: Allmänt

Förlåt för att det inte har kommit upp något kapitel på typ en vecka...

Men jag har sååå många planer för novellen, men när jag ska börja skriva så tar det stopp! Och sen har jag nästan ingen tid för att skriva längre. Jag har så mycket prov och läxor nu, jag konfirmeras på söndag och sen ska jag troligen skaffa en häst nu. Så jag vet inte hur jag ska ha tid med allt längre.
Så troligen är detta slutet för bloggen.
Jag är jätte ledsen men jag tror faktiskt att jag stänger ner bloggen om jag inte kommer på hur jag ska göra för att få allt att funka som innan.

Puss.

Comments
Written by: Louise

NEEEEEEEEEEJ!JAG kan ta över den, bara du inte låter den dö <3 Vi kan samarbeta eller något! Snälla ? :( <3

2012-05-11 @ 14:39:28 - URL: http://nagranoveller.blogg.se/



Written by: Belieber! :)

NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!! ://////////// :(((((((((((((

2012-05-11 @ 20:40:46 - URL: http://buurcus.blogg.se/



Written by: Anonym

Taskigt att lägga ner den mitt uppe i en novell..

2012-05-13 @ 14:43:29 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback