Chapter 37 - A Trip Never Goes Well
Filed under: Love is not easy

CRASH ljudet som lät kom från framändan. Vi hade hunnit ut så vi är ute på öppet vatten. Då lät det. Jag och Chaz rycktes ur våra tankar och stirra på fram änden där det har blivit en stor reva som läckte in massa vatten.
Chaz mummlade något ohörbart.
"Va sa du?" Frågade jag honom och han vände blicken mot mig. Han ställde sig upp och tog ett kliv mot mig. Tog mig bakom nacken och kysste mig.
"Jag sa att det blir som Titanic. Jag dör med någon jag älskar."
Jag stirrade blindt ut i luften. Sa han precis att han älskade mig?
 

Vattnet forsade in i båten och båten sjönk sakta neråt. Jag bara stog och kollade rakt ut. Chaz hade precis sagt att han älskade mig. Men jag förstod inte hur. Hur älskade han mig? Hur kunde han älska MIG? Älskade inte han Sophie? Hade inte Justin sagt så?
"Här Isabella!" Han sträckte sin hand mot mig. Han såg hur jag kollade trevande på hans hand. "Kom igen. Vill du dö, eller ha en chans att överleva?" Han hade en poäng. Jag tog tag i hans hand och han drog ner mig i vattnet och hoppade i sedan.
"Jag trodde du sa att jag skulle överleva" Jag stirrade argt på honom. "Det här hjälper ju inte. Det är svinkallt i vattnet" Chaz skrattade och simmade fram till mig, vilket var ungefär två simtag. Han lyfte sin hand och tog tag i min och flätade samman våra händer. Jag gjorde inget motstånd. 'Varför gör jag inget motstånd' Han började simma med mig. Vi simmade och simmade. Vi hade säkert simmat en kilometer när vi såg en ö eller vad man skulle kunna kalla det. Både jag och Chaz ökade simtagen. Efter kanske 500 meter började vi nå bottnen med våra ben. Vi slutade simma och började gå in mot land. När vi kom fram till stranden som det var sjönk jag ner på alla fyra och pustade av utmattning. Någon sekund senare hörde jag att Chaz danst ner på ryggen jämte mig. Vi låg en bra stund och bara kollade ut mot havet där solen sakta höll på att gå upp ännu mer.

"Chaz" Jag satte mig upp och kollade på honom och la min hand på hans våta jeansshorts. Han öppnade försiktigt ögon, precis som om han vore nyvaken. "Vi måste..."
"Prata" fyllde han i och tittade på mig med sina hasselbruna ögon. Det pirrade till i min mage. Varför pirrade det i min mage? Det får inte göra så. Du har ett lyckligt förhållande med Justin, Belle. För det är väl lyckligt?
"Kom" Chaz stog nu framför mig räckte fram sin hand.
"Jag vet inte. Sist du sa så gjorde det så vi hamnade här" Jag smålog och han puttade ner mig i sanden och la sig över mig och började kittla mig. Jag försökte få bort honom men det misslyckades. Jag kunde inget göra än att ligga där och bli plågad.
"Brrör" Ljudet av min hungriga mage visade sig och gjorde så både jag och Chaz brast ut i skratt.
"Hungrig" Chaz ställde sig upp och räckte mig sin hand återigen. Jag tog tag i den och Chaz drog upp mig. Vi började vandra längs stranden.
 
"Så, brukar du vara här ofta?" Chaz försök att flörta var skrattretande. Men ändå så var han på sitt sätt.
"Nej, tyvärr. Är det första gången" Svarade jag och spelade med. Jag småfnissade lite och la handen över munnen och försökte dölja det.
"Dölj inte ditt fina skratt vackra du" Sa Chaz och tog bort min hand från munnen. Vi stog nu stilla mitt på stranden med solen lysandes på oss. Chaz tog ett steg närmare mig. Jag backade inte ifrån honom. Jag kunde inte han var så förtrollande. Hans blick gjorde en paralyserad. Jag sog där och såg upp i hans bruna vackra ögon. Vi stog och kollade i varandras ögon ett bra tag. Jag slöt försiktigt ögon när Chaz började luta sitt huvud mot mig. Våra läppar möttes i en obeskrivlig kyss. Våra tungor flätades samman samtidigt som Chaz händer släppte mina händer och han la dem på mina höfter. Jag flyttade upp min händer mot hans nacke och höll om där. Hans händer vandrade från mina höfter till min rumpa. Där han fattade tag i den och lyfte upp mig. Vi fortsatte kyssas och nu satt jag runt Chaz höfter med benen. Kyssarna blev mer och mer intensiva. Chaz började rytmiskt klämma min rumpa i en takt. Tillslut hoppade jag ner från honom. Jag tittade på honom där han stog. Men med ett förvirrat leende. Jag fick en kallklump i magen.
Hade jag precis kysst min killes bästa vän? Hade jag precis varit otrogen? Gjort samma sak som jag själv blivit utsatt för? Var jag ingen bättre person? Men sakmtidigt. Jag hade kunnat putta bort honom? Men jag njöt av att kyssa Chaz läppar. Jag älskade att känna hans tunga mot min. Jag gillade att våra tungor smekte varann. Jag önskar att det inte hade slutat...
 

Lite kanske "oönskad" del. Men kände att jag ville få in något. Men jag hoppas inte ni kommer jag mig med högafflar. Särskilt inte ni i Karlstad där jag ska vara nästa vecka. Men detta är vad jag orkade skriva ner för idag. Får se hur det blir med uppdateringen. Men tack för ni har stått ut med mig hittils.

KRAM
Louise

Comments
Written by: Becka

Bra :)

2012-07-05 @ 20:37:23 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se



Written by: aDSD

wuuut fattar nada de förra kapitlen stog det hur kär han var i sophie o nu gillar han justins flickvän? ;S

Svar: You are going to get it ;)
Fanny Svensson

2012-07-07 @ 14:14:27 -



Written by: Lisssie

När kmr du till Karlstad? Bor där (:

2012-07-10 @ 09:01:09 -



Written by: Anonym

När kommernästa?

2012-07-11 @ 13:57:07 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback