Chapter 7 - Tired.
Filed under: Love is not easy


Klockan var nu 7 och jag hade precis kommit hem efter en lyckad dag på stan, jag la in alla nya kläder som jag hade köpt i min walk in closet. När jag var klar gick jag ner och för att äta, mamma och pappa var på något dumt möte så jag var ensam hemma. När jag hade ätit upp plingade min mobil till och jag såg att jag hade fått ett sms från Lucas, min kropp pirrade till och jag tryckte snabbt upp det och började läsa.
'Hej snygging, kan jag komma över? Har tråkigt! ;)'
Jag knappade snabbt in ett sva att han kunde komma, jag sprang sen upp till mitt rum där jag bättrade på sminket och fluffade till håret. Mer han jag inte göra innan det knackade på dörren i hallen, jag sprang ner för trappen och öppnade dörren där Lucas stod. Lika snygg som vanligt tänkte jag och släppte in honom.

"Snygg du är." sa han och kysste mig.
"Inte lika snygg som du." mumlade jag mot hans läppar och vi gick sen upp till mitt rum.
När jag hade stängt dörren till mitt rum vände jag mig om och möttes direkt av Lucas läppar. Våra tungor möttes och han började långsamt backa och till slut kom vi till sängen där vi la oss ner, fortfarande kyssandes. Han vände sig om så att han låg över mig och mina händer smekte hans nacke och upp till håret. Vi avbröt kyssadet bara för att dra av oss tröjorna, och när dom var av började vi kyssas igen. Han händer smekte över mina bröst och jag snurrade runt så att jag låg överst och hans händer gled över min rygg där han knäppte upp min bh. Jag stönade tyst när han smekte mina bröst, och mina händer smekte hans vältränade mage.
 Zdjęcia na tablicy
Mina händer gled neråt och började darrande knäppa upp hans byxor som jag sedan drog av, han gjorde lika dant med mina. Han snurrade runt igen så han låg över mig och han drog sakta ner mina trosor och jag drog av honom hans kalsonger, och han tittade in i mina ögon när han långsamt gled in i mig.

Jag tittade på mobilen, fortfarande inget sms eller missat samtal. Jag hade försökt få tag på Lucas ända sedan jag kom hem, men han hade inte svarat. Men det var inte första gången, det hände ganska ofta att han inte svarade mig, men han var väl med sina kompisar eller något. Jag suckade, jag hade inget annat att göra så då kunde jag lika gärna börja med läxorna. Jag letade fram min väska och plockad fram böckerna och började plugga.
Your smile could out-do the stars in the night sky.

Mitt alarm började tjuta och jag stönade trött och stängde av det och gjorde min vanliga morgon rutin, duscha, klä på mig, fixa håret och sminka mig. Idag tog jag på mig ett par slitna shorts och en blommig tröja.
"Godmorgon gumman." sa mamma leendes när jag kom ner till köket.
"Godmorgon." sa jag och log mot henne och började bre en macka.
"Det är bara 2 veckor kvar av skolan nu." sa hon då hon såg hur trött jag var.
"Ja, hoppas att det går fort." sa jag och tog min macka och glas med apelsin juice och satte mig ner vid bordet och började äta. När jag hade ätit upp gick jag upp till badrummet och borstade tänderna innan jag gick ner till hallen och tog på mig mina ballerinaskor, jag tog sen min väska och började gå till skolan.

"Hej Bella!" sa Sophie när jag kom till skåpet och kramade om mig.
"Hej." sa jag och kramade tillbaka.
"Har inte Tilda kommit än?" frågade jag och öppnade skåpet och letade fram geografi boken.
"Nej, men hon kommer nog när som helst." sa hon och hon hade rätt, några minuter senare kom Tilda.
"Hej tjejer!" kvittrade hon och kramade om oss.
"Värst vad glad du är." påpekade jag och hon nickade.
Idag är det bara 2 veckor kvar av skolan, och det är fredag!" sa hon och öppnade skåpet och lämnade in väskan och tog geografi boken innan hon stängde.


Vad tyx? :D

Ojoj, hur tror ni Isabelle kommer reagera när/om hon får reda på vad Lucas och Tilda håller på med?
Kom gärna med tips och ideér!

Puss!

Comments
Written by: Anonym

MER! SNälla mer!?

2012-04-07 @ 22:30:02 -



Written by: Becka

Bra :)

2012-04-08 @ 02:09:20 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback