You smile, I smile - del 25.
Filed under: You smile, I smile.



*Repris.'
När lektionen är slut så går jag tillsammans med Emilia till skåpet, det visade sig att vi också har skåpen nära varandra. Under lektionen fick jag reda på en massa saker om henne som att hon har en tvilling bror som heter Jasper och hon gillar också att rida och gå på stan.
"Titta där är Jesper!" säger hon glatt och pekar på en sjukt snygg kille som är påväg mot oss...

när han är framme vid oss så säger han hej och börjar kyssa Emilia
Jag blir helt förvirrad och går därifrån
jag ser chaz och ryan så jag går snabbt till dom
och lyssnar vad dom pratar om
-Hej Mel
-Hej chaz
-Hejsan mel
-Hej ryan
-vad ska ni göra idag då?
-Vara med justin
-okej kan jag vara med er
-visst möt oss här när skolan slutar
-okej
*Riing riiing.*
-Vilken lektion har ni nu?
-Engelska
-Okej synd jag har spanska
-okej men vi möts vid lunchen
-okej hejdå
-hejdå
sa båda i kör
jag gick till mitt skåp och stötte på Emilia
-Hej varför gick du
-uhm dejtar du din tvilling bror
-Uhm jag måste gå jag har matte nu matte läraren är stärng om jag kommer försent får jag kvarsittning hejdå mel
-Uhm hejdp antar jag
När hon hadde gått så tog jag ut mina blöcker ur skåpet
och gick mot spanskan
Lektionen var ganska långsam men rolig
men iallfall är det lunch nu
Jag gick till mitt skåp och lämnade böckerna
sedan gick jag mot mat salen
det va taco idag så jag tog en bricka
och ett bröd och fyllde den men massa gosaker
sen gick jag och satte mig med christian chaz catilin och ryan
jag började smaska lite på min underbara taco
efter en stund börjar chaz caitlin ryan och christian skratta vad är det
sa jag med munnen full med mat
-HAAHAH du HAHAHA äter HAHAH som HAAHHA en gris
sa ryan
-men tack för den då
sa jag och fortsatte äta på min goda taco
sen gick jag bort till hållaren som man her brickorna på
och där stötte jag på Emilia igen
-Hej mel
-Hej emilia
-Hej mel sa Jesper
-Så ni dejtar varandra fast ni är tvillingar?
-Uhm ja är det något fel med det mel
-Uhm nej men asså det är konstigt bara
-Nej jag tror vi ska gå nu jesper
-Okej
-Hejdå då
-Hejdå
Jag gick bort till mitt skåp och tänkte på kan man värkligen vara tillsammans om man är tvillingar
Jag tog ut mina Engelska böcker och gick till engelskan
När jag kom ditt så mötte jag jesper
-Hej vill du sitta med mig
-Sa han
-Okej?
-Bra
Jesper hadde kort brunt hår och ett fint leende
När lektionen var slut så gick jag och mötte chaz och ryan
men nu skulle tydligen caitlin och cristian vara med oss också
vi pratade en liten stund och sen gick vi ut till ryan's bil och körde mot justin
När vi var framme så möttes vi av justin han kramade alla utom mig?
vi pratade en stund
men helt plötsligt började det ös regna så vi gick in
och satte oss i justins tv rum
han hadde värkligen ett fint hus
-Ska vi leka sanning eller konsekvens
sa chaz
-Visst sa alla i mun på varandra
justin försvann och kom till baka med en flaska
Vi satte oss i en ring på golvet
får jag börja
frågade chaz
Visst svarade justin
medans chaz sa nånting till caitlin så försökte jag ta justins han
Men han drog undan den
jag fatte värkligen inte varför han inte ville vara med mig ?
medan jag var i mina egna tankar kände jag ett par blöta läppar mott mina
det var catinlin?
Vafan efter en stund så gick hon iväg och satte sig på sin plats och snurrade flaskan
och sa Justin
sanning eller konsekvens
-Uhm sanning
-Älskar du mel?
-Nej
Jag reste mig upp och sprang ut i hallen och tog snappt på mig mina skor och tog väskan och sprang ut i regnet
Jag kollade bakåt och såg Justin stå och ropa på mig jag fortsatte springa tills jag kom till en busshållplats då jag satte mig under taket och tog fram mobilen och knappade in ett sms till justin där det stog
efter en stund så svarade justin
-Men mel jag älskar dig jag satt och tänkte på om vi någonsin skulle gifta oss eller
skaffa barn, och jag va inte medveten om vad caitlin sa sa jag bara sa någonting
-Men justin du kramade alla utan mig du drog bort handen när jag skulle ta den
så jag vet inte hur det är mellan oss nu
-Vart är du
-Hemma snart
Efter det smset så hörde jag en bil köra mot mig och jag såg att det va justins bil hoppa in så ska jag sjussa hem dig sa han med en mjuk röst
-Hur visste du vart jag va
-Magkänslan
sa han och flinade
-Haha okej!
Efter en stund var vi hemma hos mig
-får jag stanna
frågade justin
-Okej
vi gick in till mitt hus och tog av oss skorna
vi satte oss i vardags rummet och började prata
-Okej justin jag ger dig en chans till
-Tack sötnos
sa han pus pussade mig på pannan


Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback