You smile, I smile - del 23.
Filed under: You smile, I smile.


*Repris.*
Det är sent på kvällen när vi kommer in och Mel låser dörren och trycker upp mig mot väggen och börjar kyssa mig. Efter en stund så blir det hångel sen börjar Mel sakta dra av mig tröjan, så jag börjar sakta dra ner dragsedjan på hennes klänning. Efter en stund står vi båda där och hånglar i underkläder, Mell för mig till sängen och drar av mig kalsongerna och börjar sakta runka av mig. Jag stönar lågt och drar händerna mot hennes BH och knäppte upp sen, jag smeker sakta hennes bröst och hon börjar stöna.
Min kuk var stenhård och hon börjar suga av mig, jag är så upphetsad! jag tar en Kondom som jag hade i fickan och trär på den, hon kollar på mig och jag nickar. Hon tar av sig sina trosor och jag kör försiktigt in min kuk i henne. Hon stönar högt och det gör jag med,
efter en stund så kommer jag och hon kommer en stund efter.
Jag drar ut min kuk och vi lägger oss brevid varandra och pustar ut, hon somnar snabbt brevid mig och jag därefter.

*Melody's perspektiv.*


Jag vaknar nästa dag och kommer på att det är skola imorgon
"Yeey, sista dagen av sommarlovet." tänker jag.
Jag går till badrummet och låser dörren efetr mig, sedan klär jag av mig och går in i duschen. Jag tvättar håret med schampoo och balsam, sedan tvålar jag in min kropp och sköljer ur håret och kroppen. Sedan kliver jag ut ur duschen och tar en handuk och viradr runt mig sen låster jag upp dörren och går mot mitt rum. När jag kommer fram så tar jag på mig underkläder sen tar jag på mig:


Sen fönar jag mitt hår och plattar det, när jag är klar med det så klettar jag på lite smink. Sen går jag ner till köket och hittar en lapp där det står:
Hej Selena och Melody! Vi är på flygplatsen för att hämta er kusin Saga. Hennes föräldrar dog i krig så hon ska bo med oss.
Puss&kram Rick och Mandy.
Saga?
Men aja, idag vill jag faktiskt vara med Justin så jag bestämder mig för att ringa han, jag tar hemtelefonen och ringder honom.
"Hej det är Selena" hör man.
"Öhm, är du inte hemma?"
"Nej jag är med Justin."
"Jaha, men kan jag få prata med han?"
"ÄR DU DUM ELLER?" Utbrister hon.
"Va? Vad menar du?" frågar jag förvirrat.
"Ööh..." säger hon och man hör en dörr stängas.
"Jag är med justin ju." fortsätter hon.
"Ja, och jag vill prata med han." säger jag envist.
"Öh, men han tror du är mig ju."
"Just det ju, men kan jag få prata med han?"
*pip pip pip*
"Vafan, varför la hon på? Men aja." tänker jag och bestämer mig för att åka och äta på Mc donals.

*Selenas perspektiv.*


Jag vaknar upp brevid Justin och visste inte vad jag skulle göra så jag tar på min mina kläder, tar hans mobil och bilnyckel sedan kör jag därifrån. Hah han kommer tro att det är Mel som har tagit sakerna, då kommer han hata henne och kommer troligtvis älska mig MWOAHAHAH.
Jag har nu fått tillbaka känslorna för honom och kommer göra allt för att han ska bli min igen! Till och med förråda Mel, jag hoppas att hon kommer förlåta mig en dag.
Jag stannar vid en mack och stiger ut, plötsligt hör jag Justins mobil ringa så jag hoppar in i bilen igen och svarar.
"Hej det är Selena."
"Hej, kan jag få prata med Justin?"
Jag hör att det är Mel så jag stänger bildörren.

*Justins perspektiv.*


Jag vaknar upp och ser att Mel är borta, jag tar på mig mina kläder och kollar runt men ser inte mina grejer det enda jag ser är en plånbok. Jag går fram till plånboken och ser att den tillhör:
"SELENA!" utbrister jag.
Jag söker snabbt efter min mobil men hittar den inte, så jag söker efter bilnycklarna istället men hittar dom inte. Så jag går ut och kollar om dom är i bilen men min bil är inte där? Jag ser en gammal dam kliva in i en 40 tals bil och frågar om hon kan köra mig till närmsta mack.
"Javisst unge pojke" svarar hon.
Hon stoppar i bilnycklarna och kör iväg, efter en stund slår hon på radion och jag hör att det är Next to you med chris brown och jag. Jag börjar sjunga med lite och den gamla damen tittar på mig och säger:
"Du borde bli känd, du har talang."
"Haha, frun jag är känd. Det är jag som är Justin Bieber."
"Justin vem?" säger hon och kollar på mig.
"Uhm, kolla på vägen tack."
"Javisst."
Efter kanske 40 minuter så är vi framme vid en mack och jag ser min bil stå där? Jag tackar för sjussen och går fram till min bil och ser att den är tom, och att bilnycklarna sitter i och att min mobil och allt är där i. Jag hoppar in i bilen och kör det snabbaste jag kan/får mot Melody.
Efter kanske 30 minuter så är jag framme.
"Oj jag visste inte att det tog 2 timmar att hitta ett motel... men aja." tänker jag.
Jag går fram till dom stora vita dörrarna och knackar, efter en stund öppnar Mel och jag går fram emot henne och kysser henne. Hon gör inget motstån utan kysser tillbaka. Efter en stund faller vi frammot, vi faller i soffan. Vi slutar och kollar på varandra och skrattar tills Mel säger:
"Justin... Jag har ångrat mig. Jag vill vara din flickvän... Om du vill det då." säger hon och tittar blygt på mig.
"Seriöst?" säger jag förvånat.
"Helt seriöst."
"Naaw, Mel." säger jag och kysser henne.
"Ska vi gå och äta?" frågar hon.
"Visst, kom" jag tar hennes hand och leder henne mot min rance rover och öppnar dörren, och hon sätter sig sen stänger jag dörren och
jag går runt och sätter mig och började köra mot närmsta mc donalds.

*Mel's perspektiv.*
När vi kom fram så tar Justin min hand och så går vi in för att beställa.

Jag beställer en chicken nugets meny och justin en baconBurgare, sen går vi och sättr oss med vår mat.
Sen börjar vi äta på vår mat och pratar lite.
"Vart är Selena?" frågar jag.
"Jag vet ärligt talat inte..."
"Okej."
"Vad ska du göra imorgon?"
"Skola vettu."
"Okej, kan jag vara i skolan med dig?"
"Vet inte..." svarar jag och kan tänka mig hur det blir med Justin i skolan...
"Okej, men jag kan komma och köra dig till skolan så får vi se om dom kastar ut mig eller inte."
"Haha okej."
*Nästa dag.*

Jag vaknar av att mitt alarm piper jag stänger av det och kliver upp och går in i selenas rum och ser att hon ligger och sover. Jag suckar av lättnad och kilar in i badrummet och tog av mig min pyamas och in i duschen. När jag är klar tar jag en handuk och virar den om mig och går till mitt rum. Jag går till min garderob och tar på mig underkläder och sen tar jag på mig:
Sen går jag till badrummet igen och fönar håret.
Sedan klettar jag på lite mascara, foudation och lite läppsyl. Sen går jag till mitt rum och tar ett halsband som det hänger ett stort rött hjärta på det, sedan tar jag ett par örhängen.
Sedan målar jag naglarna då jag ser att jag har tid med det.

Sen när jag egentligen är klar med outfiten så plattar jag håret, sen går jag ner och tae en macka och ett glas O'boy. När jag har ätit klart så ställer jag in allting i diskmaskinen och går ut till hallen och tar på mig mina skor.
Sen springer jag upp till mitt rum och hämtar min mobil.
"Tänk om jag hade glömt det." tänker jag och springer sen ner till tv rummet, men när jag är i tv rummet så snubblar jag på en sladd och rammlar ner och skrapar upp knät.
Men struntar i det och rester mig upp och går ut till Justin som säkert stått och väntat i 100 år på mig. Jag går runt och sätter mig fram med han, och han kör iväg mot min skola. När vi kommer fram så går vi till rektorn eftersom jag inte har gått på den hära skolan, jag har bara gått i skolorna i sverige. Jag suckar och knackar på hos rektor
och stiger in.
"Hej jag heter Melody och jag ska börja här." säger jag nervöst.
"Ja, hej miss Melody. Jag ska ge dig ditt schema och nyckel till skåpet."
"Okej tack, föresten det här är min kompis/Pojkvän Justin han ska bara vara här första dagen eftersom jag inte känner någon. Om det är okej då."
"Ja det går bra."
"Yeey!" säger jag glatt.
Efter en stunds väntan så ger han mig mina papper och nyckel, Justin och jag börja leta efter mitt skåp 295. Efter en lång stund så hittar vi det när vi kom fram till mitt skåp så börjar Justin prata med nån kille som tydligen har sitt skåp brevid mitt.
"Hey Mel, det här är en av mina bästa kompisar Christian." säger han och presentera den mystiska killen han pratar med.
"Ayee trevligt att träffas" säger han och skakar min hand.
"Hej jag heter Melody." vi börjar prata en stund tills klockorna börjar ringa och jag vet inte vart jag ska.
"Ayye mel vad har du för något"
"Uhm Matte..." säger jag efter att ha tittat på schemat.
"Jag me. Följ mig."
Jag och Justin följer efter Christian tills vi kommér till ett rum där vi möts av en flock elever som vill attackera Justin, men läraren säger stängt till dom att sätta sig på sina platser.
Så Justin, jag och Christian sätter oss längst bak.


*Senare hemma hos Mel.*

Första skoldagen var rätt jobbig, men när jag kommer hem och möts av en irriterad Selena och en galen Saga, tror jag hon heter. Jag tar av mig mina skor och går upp på mitt rum och byter om till slappkläder och lägger mig på sängen tills det knackr på dörren och Saga kommer in.
"Hej, jag heter Saga. Vill du spela ett spel?"
"Nej tack. Kanske senare."

Saga ser ut såhära:

Jag går ner igen och kollar i kylskåpet efter mat, efter som Rick och Mandy inte är hemma så får vi göra egen mat. Som tur så hittar jag en sallad så jag tar sallden och lägger det i en skål och går upp igen, jag sätter på lite musik.
http://www.youtube.com/watch?v=PtcnC0aJVsU
Jag sätter mig i sängen och äter när jag är klar så la jag skålen på mitt skrivbord och sätter mig där och börja kladda på ett papper,  tillslut blev det justin
Jag satte teckningen på min vägg och sätter upp den sen lägger jag mig i sängen och blundar och somnar efter en stund.

Denna del är skriven av mig Emma :D
Förlåt att det inte blev en sån lång men jag har jätte ont i bröst korgen och jag vet inte varför BUHUU :(
Kommentera gullungar <3

Hej, Fanny här.
Förlåt att jag själv inte har skrivit en del på länge, men nu har Emma gett mig en massa ideér!
Så skriver troligtvis en imorgon.
Sen så måste jag säga att denna delen som Emma skrev är toppen! Och äntligen händer det lite mellan Mel och Justin.
Men vad tror ni Selena kommer göra nu?
Och hur är Saga?

Några tips/ideér/kritik? Kommetera!

Puss&Kram!

Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback