You smile, I smile - del 19.
Filed under: You smile, I smile.

Bild 1. Mel's naglar 2. Mel och Justin.

*Mel's perspektiv.*

 



 

Jag lutar mig framåt och kysser han precis i kyssen kommer allt tillbaka, vem jag är, vad allt är ALLT kommer tillbaka. Jag puttar undan Justin och springer iväg, jag springer ut till Destiny och Starlight. Jag har ett hemligt gömställe där.

"Jag tänker ligga här i resten av mitt liv" säger jag tyst för mig själv.

 

 


*Justin's perspektiv.*

 


Mel lutar sig fram och kysser mig, men efter en stund puttar hon bort mig och springer iväg. Jag sitter kvar som ett frågetecken, jag springer in till Selena's rum när jag får tillbaka rörelseförmågan och säger:

"MEL SPRANG IVÄG!"

"Va?!" utbrister Taylor och Selena.

"Ja vi satt inne på hennes rum och prata(kysstes) och sen helt plötsligt så sprang hon iväg. Hjälp mig vi måste hitta henne."

 

 


*Selena's perspektiv.*

 

Jag och Taylor sitter och pratar när Justin kommer in och säger att Mel har sprungit iväg och att han ville ha min hjälp. Jag och Taylor går till han jag säger:

"Du och Taylor kollar i huset medans jag kollar stallet, okej?"

"Okej" säger taylor.

"Visst" säger Justin. Dom går iväg och börjar söka, själv så vet jag vart Mel är. Hon har ett hemligt gömställe i stallet, jag går emot stallet och börjar ropa

"Mel, MEL!" men får inget svar. Jag går in i stallet och mötts av Destiny och Starlight's blickar och gör något häst ljud och nickar på huvudet.

Jag går och sätter mig på stallgolvet och säger:

"Mel varför sprang du?"

Hon svarar "Justin kysste mig."

"Har du fått tillbaka minnet?"

"Ja, det var därför jag puttade undan justin och sprang."

"KYSSTE HAN DIG?!" utbrister jag.

"Ja..."

"VA? Fan vänta här Mel, jag ska få bort han ur huset så kan du vara med mig och Taylor."

"Taylor... hehe okej."

"Haha, kommer snart."

Jag reser mig upp och går mot huset, när jag kommer in så sitter Taylor och Justin och hånglar i soffan.

"VAFAN?! UT UR MITT HUS JUSTIN!" skriker jag.

"Varför?" frågar han.

"Jag hittade Mel och hon sa att du kysste henne." då reser sig Taylor upp och bitchslappar han.

Han springer ut ur huset och Taylor och jag gör en givmefive. Sen går vi ut och hämtar Mel.

"Kom Mel vi går in."

"Okej" svarar hon.

"Ska vi måla naglarna?" säger jag när vi kommer in.

"Visst." säger Mel och Taylor.

Vi går upp och målar naglarna Mina naglar blir riktigt coola.

"Jag kommer snart ska bara gå på toa." säger Mel.

"Okej."


*Mel's perspektiv.*


Min mobil vibrerar så jag säger att jag måste gå på toa, men det måste jag ju inte men jag går iväg och låser in mig på toan. Jag kollar på smset det är ifrån JUSTIN! AV ALLA MÄNNISKOR? Jag kollar vad det står, det står:

'Uhm hej Melody ...'

"Oh, han vet vad jag heter." tänker jag ironiskt och fortsätter att läsa.

'Jo jag undrar om du har fått tillbaka minnet?'

Jag svarar:

'Ja det har jag, och därför vet jag att du lurade mig!'

Han svarar efter en stund:

'Men Melody det är för att jag gillar dig så mkt! Jag känner mig så trygg och säker med dig du har sån fin sångröst och du är så vacker,du har värdens finaste leende!'

Jag svarar:

'Oh, Justin möt mig på stranden så kan vi snacka.'

Och han svarar;

'Oh, tack Mel! Jag kommer inte svika dig.'

Jag går in på mitt rum och tar på mig en klänning, tar mobilen och smyger iväg så ingen ska höra mig. Jag tar på mig mina vita converse och börjar gå mot stranden. När jag kommer fram sätter jag mig i sanden och väntar på Justin. Han kommer efter en stund och sätter sig brevid mig och säger:

"Hej..."

"Hej." säger jag.

"Hur mår du?" frågar han mig tveksamt.

"Bra."

"Okej, ska vi bada?"

"Visst." säger jag och flinar.

Justin går ut en bit sen kommer jag och puttar han och just då ramlar jag också i.

"Nu du!" säger han och flinar. Han lyfter upp mig och går längre ut, sen släpper han mig. Eftersom jag är kort så når jag jag botten så jag simmar och hoppar upp på Justins rygg.



Hej, sötnosar!

Detta inlägget är skrivet ut av Emma, och glöm inte att läsa hennes blogg! :D
Sen förlåt för att jag inte har skrivit tidigare men har haft massor av annat att göra.
Men hoppas att ni gillar denna delen och inte glömmer att kommetera era underbara kommetarer.

Puss&Kram!


Comments
Written by: elena

super duper bra

2011-07-07 @ 14:56:10 - URL: http://myjustinstorys.blogg.se/



Written by: Steffi xD

bra kapitel men fan...sel borde berättat att han hångla me taylor precis så kanske inte inte gått på så mkt :S

2011-07-07 @ 19:56:23 -



Written by: Idaa'

Ta inte illa upp nu men jag tycker det här kapitlet var lite weird..

2011-07-07 @ 22:09:22 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback