You smile, I smile - del 18.
Filed under: You smile, I smile.



Bild 1. glassarna 2. Mel's och justin's hand 3. bilderna som Justin och Mel tog i foto maskinen 4. Mel's outfit som hon byter om till 4. Bilden som Sel och Taylor tog.



*Mel's perspektiv.*

 

 


Justin stannar utanför en glass kiosk och går in och köper två glassar, han kommer sen ut med dom. Han ger mig den ena glassen, jag får glassen och frågar:

"Vad det är här för något?"

"Det är choklad." svarar han. Jag tänker efter choklad? Men inget svar kommer upp i huvudet som det brukar.

"Vad är choklad?" frågar jag osäkert.

"Ehm googla på det." säger han och blinkar med ena ögat

"Vad är google?" frågar jag.

"Oh, kolla en foto maskin vi går och knäpper några kort." säger han och svarar inte på min fråga han tar min hand och drar mig med sig.

"Okej. Du pojkvän vad är kort för något?" frågar jag.

"Kom här och sätt dig här brevid mig bara." säger han och drar ner mig.

"Okej." säger jag. 



*Justin's perspektiv.*

Senare hemma hos Mel.


 

Jag tar med mig Mel till hennes hus och vi går upp till hennes rum. Vi stöter på Selena och Taylor på vägen dit. Jag säger åt Mel att gå in på hennes rum, hon gör det och jag gå in till Selenas rum och frågar om jag kunde få snacka med henne. Hon nickar och kommer ut till mig.

"Sel, Mel är så jobbig när hon inte fattar något, hjälp mig" säger jag.

"Med vadå?" frågar hon.

"Med att få henne att fatta. Jag frågade om hon ville ha glass och hon sa ja, så fixade jag det. Och då frågade hon vad det var, så sa jag choklad då sa hon vad är det, så sa jag googla på det. Och hon sa vad är google, hon är jätte jobbig kom så ska jag visa det" säger jag. Vi går mot hennes dörr och tittar in, där hon står och håller i en Bh och kollar på den med konstig blick, sen stänger vi dörren.

"Justin varför vill du ha min hjälp? Du känner henne också bra." säger hon.

"Okej vad ska jag göra?" frågar jag då jag insér att hon inte tänker hjälpa mig.

"Ja, jag vet faktiskt inte. Det ända vi kan göra är att hoppas att hennes minne kommer tillbaka fort." säger hon och går sedan tillbaka till hennes rum. Jag suckar och öppnar dörren och går in till Mel igen och ser att hon har bytt om igen.

"Hej igen." säger hon och ler när hon ser mig. Hon har lagt ifrån sig bhn och sitter nu på sängen.

"Hej själv." säger jag och sätter mig brevid henne.

"Så du är min pojkvän då. Vad inebär det? Måste jag göra något särskilt?" frågar hon mig.
"Ja, det är jag. Och nej, du behöver inte göra något särskilt direkt." säger jag.

"Varför ljuger jag för henne? Jag är inte alls hennes pojkvän." tänker jag.

"Okej, men man ska väl göra såhär?" säger hon och lutar sig mot mig och kysser mig.




*Selena's perspektiv.*

 

"Så du var med Taylor Lautner idag?" frågar Taylor mig och ler.
"Ja..." svarar jag och ler hemlighetsfullt.

"Gillar du honom? Vad gjorde ni? Så har du äntligen kommit över Justin? Berätta!" säger Taylor och ler ivrigt.

"Ja, jag har börjat komma över Justin. Han gillar ju Mel nu tror jag. Och jag tror att jag börjar få känslor för Taylor ja. Han är ju så snäll!" säger jag.
"Aww, om ni blir tillsammans, vilket jag hoppas på, kommer ni vara så söta tillsammans! Och ja, Taylor är riktigt snäll! Det var synd att han inte var den rätta för mig, men vi är ju kompisar. Hoppas att han kommer vara den rätta för dig." säger hon och ger mig en kram.

Vi sätter oss efter en stund vid datorn och tar en bild tillsammans och jag lägger sen upp den på twitter där jag skriver att jag är med Taylor. Och Taylor gör lika dant fast skriver att hon är med mig.


Oj, hur kommer det att gå nu? :o
Kommer det att bli något mellan Selena och Taylor?
Kommer Justin berätta sanningen för Mel?

Denna delen är skriven av både mig och Emma. :D
Hon skrev början och jag slutet.
Kolla gärna in på Emma's blogg -
http://bieberuknownoveller.blogg.se/index.html 

Puss&Kram!


Comments
Written by: Anonym

ohh ha ! va komme hända xD

2011-07-04 @ 19:48:49 -



Written by: elena

super duper bra

2011-07-05 @ 00:42:00 - URL: http://myjustinstorys.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback