You smile, I smile - del 15.
Filed under: You smile, I smile.



Bild 1. Mel 2. Justin när han pekar.



Mel's perspektiv.

 



Jag springer där ifrån dom och springer mot en park. Jag börjar sakta ner och sätter mig på en bänk och tänker på Selena varför hade hon ljugit för mig? Och Justin varför hade inte han märkt att det var Selena ?

Tankarna flyger runt i mitt huvud , plötsligt hör jag någon ropa Mel!

Jag lyssnar extra noga och hör att det är Justin när han får syn på mig så springer jag iväg, jag springer ut mot en gata och Justin därefter.

Jag stannar vid en övergångs plats och säger till "Justin, stanna" han stannar och kollar på mig.

Men sen ändras hans ansikte till ett rädd ansikte, och han pekar på något och skriker "AKTA" sen blir allting svart

 


Justins perspektiv.

 


Jag springer runt och söker efter Mel, men jag hittar henne inte så jag börjar att ropa på henne men får inget svar.

Så jag springer in i en park och fortsätter ropa tills jag ser henne på en parkbänk, jag börjar springa mot henne men när hon får syn på mig så springer hon iväg.

Jag joggar efter henne tills hon springer ut på en gata. Då börjar jag också springa hon stannar vid ett övergångs ställe och säger "Justin, stanna" jag gör som hon säger.

Hon säger inget utan bara kollar på mig, sen kollar jag bakom henne. Det va en svart bil som kör rakt mot henne med en massa polis bilar efter, jag blir shit rädd och börjar peka men får inte fram något.

Men tillslut skriker jag "AKTA" men det är för sent, den har redan kört på henne.
Jag blir alldeles vit i ansiktet, jag springer fram till Mel hon ser helt trasig ut.

Jag reser mig upp och ringer till en ambulans. 



Senare på sjukhuset:


Mel's perspektiv.

 


Jag vaknar av att det var några som står och pratar runt mig, sen blir allting svart igen.

Jag går omkring i en helt svart värld, men helt plötsligt kommer det lila och gröna moln från ingenstans. Jag springer mot ett lila moln och sätter mig på det, molnet flyger iväg och stannar framför ett lila moln och ett grönt.

På det lila molnet så var det Justin och på det gröna var det Selena?

Det kommer upp en röst som säger "Vem ska du såra, nån du bryr dig om eller någon som älskar dig?"

Sen helt plötsligt så föll allting ihop och jag vaknar igen men jag minns ingenting.

Ingenting alls, vem är jag?



Är inte denna delen rikigt bra? :D
Men hur tror ni det går med Mel?
Hon minns ju ingenting!


Sen denna delen är så skriven av Emma som annars skriver på sin blogg - http://bieberuknownoveller.blogg.se/ .
Och som jag skrev så ska vi samarbeta lite.
Titta gärna in på hennes blogg.

Puss&Kram!

Comments
Written by: Anonym

bra ^^

2011-07-02 @ 22:02:18 -



Written by: elena

super duper bra

2011-07-02 @ 22:03:37 - URL: http://myjustinstorys.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback