You smile, I smile - del 21.
Filed under: You smile, I smile.




Bild 1. Mel på stranden 2. Justin på stranden 3. när dom håller hand 4. - .



"Ja, vi kan åka och bada?" säger Justin.

"Ja, vad skönt!" säger jag och ler stort.
"Bra, men ska du inte gå upp och hämta bikini, eller vad du nu ska göra?" säger Justin och flinar lite då jag fortfarande står kvar.
"Ja... du kanske har rätt." säger jag och skrattar lite. Jag vänder mig om och springer upp till mitt rum igen. Jag tar av mig kläderna, tar på mig en bikini och tar sen på mig kläderna igen. Jag leter fram en väska och lägger saker som jag kommer behöva till stranden och går sedan ner till Justin igen. Jag tar på mig skorna medans Justin väntar då han redan har skorna på sig. Vi går ut och sätter oss i bilen han har med sig.

"Jag måste bara hem och byta om." säger Justin.
"Okej." säger jag och han kör hem till sig. Medans han springer in så sitter jag kvar i bilen, och det dröjer inte länge innan han är tillbaka och har bytt om till badbyxor och har med sig en handduk.

"Så nu kör vi till stranden." säger han och ler.

Han kör till stranden och när han har parkerat börjar vi leta efter en bra plats. Och förvånad blir jag då det inte alls är många personer på stranden.
Vi hittar en bra plats så vi lägger ut handdukarna och lägger oss och börja sola.
"Kom igen, kan vi inte bada?" utbister Justin efter bara några minuter.

"Okej då, vi gör väl det." säger jag och suckar då jag vet att han inte kommer ge sig. Han ler stort och tar min hand och drar upp mig. Han släpper inte min hand medans vi går till vattnet och jag bryr mig inte dirket. Vänner kan väl hålla varandra i handen?

 

Vi går ut i vattnet som är riktigt skönt och Justin börjar såklart plaska en massa vatten på mig och snart är ett vattenkrig igång.


"Ger du dig?" säger Justin med en elak röst då han har mig i famnen då jag försökt fly upp till stranden.
"Aldrig!" säger jag och skrattar.
"Synd för dig." säger han och går ut i vattnet igen.
"Nej! Justin jag vill inte bada mer!" säger jag och skrattar samtidigt som jag försöker komma ner.
När han har kommit ut en bit så släpper han mig så jag kommer under vattnet. Jag simmar upp mot ytan så blänger jag på Justin som bara står och skrattar.
"Elak du är!" säger jag men kan inte hålla mig för skratt.

Jag simmar in mot land och går fram till våra saker och lägger mig ner och solar. Det dröjer inte länge innan Justin också kommer och vi börja prata om allt möjligt.

Tiden går verkligen fort för snart måste Justin köra hem mig igen.

"Det var verkligen roligt idag." säger jag när vi är utan för mitt hus.

"Ja, det var det." säger han och ler.

"Hejdå." säger jag och lutar mig fram och ger honom en puss på kinden.
"Hejdå." säger han och ser lite drömande ut. Jag ler, öppnar dörren och går ut.

Jag går upp mot huset och upp till mitt rum och byter om till ridkläderna. När jag har fått på mig dom så går jag ner till hagarna. Jag går fram till mina hästar och klappar om dom.
"Jag är lite förvirrad." mumlar jag och lutar huvudet mot Starlights hals.



Så vad tror ni det är som gör Mel förvirrad?
Ge mig tips på vad det kan vara. :}

Och tack för kommentarerna på den förra delen! Dom flesta verkar tycka att det går lite för långsamt, men det är för att jag inte vill att det ska få för fort fram. För då kommer ju novellen ta slut fort, och det vill ni väl inte?

Puss&Kram!


Comments
Written by: Louise

OMB började läsa din blogg idag. Har redan läst "ut" den.



Så grymt bra. Den skiljer sig från mängden. Älskar så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär+ mååååånga mer Ä



Det bästa är att hon är kusin med Selena :D Det blir mer spänning i det...



Tycker hon och Justin ska gå ut och typ bli attackerade av papparazzis som tror att det är Selena. DOom går typ hand i hand. Och alla tror att dom är tillsammans.



Också kommer dom till en intervju och måste typ ljuga att han är tillsammans med Selena, för att melody inte ska bli "attackerad" av en massa fans och Haters i skolan :) Skuller vara bra om något sådant hände kanske lite senare i novellen :D

2011-07-11 @ 12:25:31 - URL: http://nagranoeller.blogg.se/



Written by: Maya

hon är förvirrad typ för att hon vet itne om hon gillar Justin eller inte :) ! <3 Jätte bra novell:)<3

Läs gärna min www.jbieberstories.blogg.se <3

2011-07-11 @ 21:38:21 - URL: http://jbieberstories.blogg.se/



Written by: Steffi xD

fett AWESOME !:D fortsätt nu ^^

2011-07-13 @ 01:21:13 -



Written by: elena

alltså det är så bra att jag dör fortsätt super duper bra. det bästa med novellen är att selena är med för jag är en selenator. du är grym skrivare :D

2011-07-14 @ 15:52:37 - URL: http://myjustinstorys.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback