Chapter 21 - Really unexpected.
Filed under: Love is not easy

När det hade gått 60 sekunder avslutade jag kyssen och satte mig tillbaka på min plats och snurrade flaskan.
Efter en stund hade vi tröttnat och satt och tittade på varandra och väntade på att någon skulle komma på något att göra, jag hade lagt märke till att Justin inte hade tittat på mig mer än nar han var tvungen.
"Kan vi inte gå ut och göra något?" föreslog Caitlin.
"Ja, vi kan gå ner till stranden." sa Hampus och Tilda nickade.
"Ja, kan vi inte göra det?" frågade hon och Hampus log mot henne och hon besvarade generat leendet.

Vi gick och tog på oss skorna och gick ut i den svala kvälls luften. Vi gick ner till stranden som vi hade varit på tidigare under dagen, och till skillnad från innan så var den nu inte fylld med människor utan det var bara vi här. Jag sprang ökade på stegen och gick ikapp Justin, jag kände att vi behövde prata då det kändes som att han ignorerade mig.
"Justin, är något fel?" frågade jag tyst.
"Nej, inget." mumlade han och mötte inte min blick.
"Men du vägrar ju titta på mig." sa jag och han mötte motvilligt min blick.
"Så, nöjd?" frågade han och kunde lätt se att något var fel, det syndes tydligt.
"Bella, Justin, kommer ni?!" ropade Chaz då vi hade stannat och dom var långt framför oss.
"Ja, vi kommer!" ropade Justin och började gå och jag följde tyst efter honom. Varför ville han inte säga vad det var som var fel?

Vi hade tänt en liten brasa och Chaz hade tagit med sig marshmallows som vi satt och grillade.
The Real Meaning~
"Justin kan du inte sjunga någon av dina låtar?" frågade Caitlin.
"Okej, vilken låt ska jag sjunga?" frågade han.
"One less lonely girl?" föreslog Sophie och jag nickade och började långsamt att sjunga.

There's gonna be one less lonely girl(one less lonely girl)
One less lonely girl(one less lonely girl)
There's gonna be one less lonely girl(one less lonely girl)
One less lonely girl

How many I told ya's
And start overs and shoulders
Have you cried on before
How many promises be honest girl
How many tears you let hit the floor
How many bags you packed
Just to take 'em back, tell me that
How many either or's
But no more,
If you let me inside of your world
There'll be one less lonely girl

Oh ah ah
I saw so many pretty faces
Before I saw you, you
Now all I see is you
I'm comin for you(I'm comin for you)
No no
Don't need these other pretty faces
Like I need you
And when your mine in the world
There's gonna be one less lonely girl...

Jag tittade in i elden och njöt när Justin sjöng, han var riktigt duktig!
leave behind my wuthering heights

Jag tittade in i elden och njöt när Justin sjöng, han var riktigt duktig!
När vi hade suttit och pratat och Justin hade sjungt lite för oss reste sig alla utom jag och Justin oss upp för att gå till vattnet.
"Justin... Seröst vad är det? Jag ser att allt inte är okej!" sa jag och Justin tittade på mig och slöt ögonen och öppnade sen ögonen igen och det såg ut som att dom glödde.
"Okej, allt är inte okej! Var det det du ville höra? Du fattar inte hur det känndes för mig när du och Sebastian kysstes!" sahan upprört och jag fattade ingenting. Jag skulle just öppnade munnen och fråga vad det var han menade när han fortsatte.
"Jag är kär i dig, fattar du nu?" viskade han och jag visste inte vad jag skulle säga, jag kände mig stum.


Vad tyx? :D

Blev ett kort kapitel nu innan jag ska iväg, men ojojoj, vad tror/vill ni ska hända nu? Justin har äntligen berättat hur han känner för Isabelle, men vad tror ni hon kommer att säga? Och vad är det mellan Hampus och Tilda? :)

Puss!

Comments
Written by: Becka

Grymt bra!

2012-05-01 @ 17:59:16 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



Written by: Anonym

Meeeeer!

2012-05-01 @ 18:32:47 -



Written by: Tilda

fifan vad bra! :D

Kommer de upp ett till idag? ^.^

2012-05-01 @ 19:41:25 - URL: http://ttildakarlsson.blogg.se/



Written by: B

Omg! Han är jättearg!!:DDDDDD

2012-05-01 @ 20:04:40 - URL: http://buurcus.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback