Chapter 2 - Bitch!
Filed under: Love is not easy


Jag och Christian satt upp på hans rum och spelade tv-spel när vi hörde hur dörren öppnades och smälldes igen där nere vilket fick oss båda att hoppa till.
"Bäst och se vad som har hänt." suckade Christian och vi pausade spelet och sprang ner för trappen där vi såg en arg Caitlin.
"Vad har hänt?" frågade Christian.
"Fjortisarna är vad som har hänt." muttrade hon och slängde väskan ifrån sig och gick till köket där hon satte sig ner, vi följde efter och satte oss också på varsin stol.

"Vad menar du?" frågade jag.
"Var glad att du var ledig idag Christian, du skulle bara ha sett hur fjortisarna var idag såg ut idag. Du vet Tilda, hennes linne åkte ner och visade typ hela bhn, men hon brydde sig som vanligt inte som den horan hon är." sa hon irriterat.
"Seriöst?" frågade Christian förvånat.
"Ja, dom irriterar mig något enormt." muttrade hon.
"Vilka är det ni prata om?" frågade jag försiktigt.
"Isabelle Kennedy, Tilda Stewart och Sophie Evens." sa Christian och himlade med ögonen som att det inte var självklart.
"Aldrig hört talas om dom." sa jag och dom tittade chockat på mig.
"Hur kan du inte ha gjort det, dom är atlantas största fjortisar." sa Caitlin.
"Jag kanske känner igen dom om jag ser dom." sa jag.
"Ja det gör du säkert, för vem kan inte glömma bort deras äckliga ansikten." sa Caitlin.
"Men kan vi inte gå ut att göra något, du behöver få något annat att tänka på." sa Christian till Caitlin.
"Ja det har du rätt i." suckade hon men log sen ett litet leende.


Efter någon timmed pluggade gav vi upp och la oss ner på golvet och suckade trött.
"Min hjärna kommer nog att spricka snart av allt jag måste lära mig." stönade Sophie.
"Håller med dig, lärnarna ger osss alldeles för mycket läxor." sa jag och kände hur jag höll på att somna, så trött var jag.
"Kom igen nu tjejer, sluta klaga så går vi ut och hittar på något." sa Tilda och ställde sig upp och hjälpte mig och Sophie upp. Vi gick sen ner och tog på oss våra skor och gick ut där solen fortfarande sken.
"Åh, längtar till sommarlovet!" nästan skrek Tilda.
"Jag med, men det är bara tre veckor kvar nu." sa jag vi alla log och började gå runt för att vakna till.
"Titta, där är bitchen och hennes töntiga bror." fnyste Tilda och pekade mot skateboard banan där dom stod och tittade på någon som åkte.
"Kom." sa Sophie och vi gick bort det, när vi närmade oss så vände sig Caitlin och hennes bror om och tittade irriterast på oss.

"Inte nog med att jag måste se era översminkade äckliga ansikten i skolan, utan nu måste jag också se er utanför den också." sa hon och tittade äcklat på oss.
"Caitlin du äger inte platsen, alla får vara här." sa jag och hon bitch blickade mig.
"Sen om vi nu är så fula, vad är inte du då?" sa Sophie och Caitlin skulle just ta ett steg fram när en arm tog tag i hennes och höll henne kvar.

"Lugna dig." mumlade killen tyst som höll henne fast, jag försökte se ansiktet på honom men en keps döljde det.
"Släpp mig." frustade Caitlin, men killen höll kvar greppet runt hennes arm.
"När du lugnat dig så." sa han och vi såg hur Caitlin försökte komma ur greppet, och det såg så roligt ut så Tilda började fnissa.
"Har du det roligt Caitlin?" sa hon retfullt och hon bitch blickade henne bara som svar.
"Men ska vi dra tjejer?" frågade Sophie och Tilda och jag nickade innan vi vände oss om och gick.

Vad tyx? :D

Så nu var andra kapitlet ute, och vad tycker ni? Och som ni ser kommer Sophie att spelas av Amanda Seyfried. :)

Puss!

Comments
Written by: Becka

Bra :)

2012-03-31 @ 10:27:41 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



Written by: Zella

Jättebra mer!!

2012-04-01 @ 08:07:11 -



Written by: Mizz Z

Jättebra! :D

2012-04-01 @ 10:38:30 - URL: http://smartiez.webblogg.se/



Written by: Ebba

Tänkte bara påminna dig att röstinigen har nu börjat. Se till att dina läsare röstar på dig! http://thatsmile.blogg.se/2012/april/rosta.html#comment



Lycka till! :)

2012-04-01 @ 14:38:48 - URL: http://thatsmile.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback