Chapter 30 - At last!
Filed under: Love is not easy

"Men hej igen" Hörde jag en röst bakom. Jag vände mig om och där var Joseph. Han kom gående mot mig. Men denna gång var han inte ensam. Nu hade han en livvakt med sig. Och det var nog tur det.
"Hej" Svarade jag och bemötte hans kram. Jag blev lite förvånad.
"Hur är det?" Frågade han och nickade menande mot min rygg.
"Haha, det är lungt. Gjorde bara ont för stunden" Jag tittade in i hans ögon och log.
"Så, vad gör du här nere?" Joseph tittade ut mot havet.
"Nä, jag bara funderade lite. Du då? " Svarade jag och tittade på honom.
"Jag med" Svarade han och log gåtfullt mot mig.


Vi hörde hur någon ropade mitt mitt namn. Vi vände oss om och såg hur Justin kom gåendes emot oss med ett leende på läpparna.
"Hej," sa han glatt och hälsade på Joseph och det verkade som dom kännde varandra sen innan.
Han vände sig sedan om till mig och kysste mig lätt på läpparna innan han la armarna om mig och tittade på Joseph.
"Så ni är tillsammans?" frågade Joseph och pekade på oss.
"Det är vi väl?" frågade Justin och tittade frågade på mig.
"Ja det är vi," sa jag och han log stort och pussade mig på pannan.
"Vad ska jag säga... Du får alltid alla dom snygga tjejerna," skrattade han och jag kände hur mina kinder hettade till. "Men jag måste gå nu, vi syns," sa han och kramade om mig och gjorde sen något handslag men Justin innan han gick.

"Hur känner ni varandra?" frågade Justin mig när vi började gå längs stranden.
"Vi gick in i varandra," skrattade jag och tänkte tillbaka på vårat 'lyckade' första möte. "Sen träffade vi varandra här på stranden."
"Okej," sa han och log mot mig och flätade samman våra händer. "Men ska vi gå tillbaka till hotellet? Är lite hungrig och dom andra har säkert vaknat," sa han.
"Visst." sa jag och log mot honom.

När vi kom tillbaka till hotellet så såg vi dom adnra redan sittades vid ett bord. Vi tog lite frukost och satte oss n3ner vid dom.
"Vad har ni varit?" frågade Tilda nyfiket.
"Ute på en promenad vid stranden," svarade jag.
"Så romantiskt," suckade Caitlin.
"Just det, gick det bra med erat spannade efter killar igår?" frågade jag flinandes.
"Ja, Caitlin hittade ju en riktigt snygging!" skrattade Sophie och jag såg hur Chaz tittade på henne.
"Han var läskig ju! Han bara stirrade på mig hela tiden," sa hon och rös till.
"Det är lungt älskling, jag skyddar dig," skrattade Tilda.
Jag tittade förvånat på dom, nyss tålde dom inte varandra och nu kallade dom varandra för 'älskling'? Jag visste inte alls vad jag tyckte om det.

Jag tittade på Caitlin och Tilda som höll på att skratta åt något dåligt skämt som Tilda hade berättat. Jag vände blicken mot Christian, Justin och Ryan som diskuterade något helt ointressant. Jag tittade sen på Bella som såg ut att vara helt inne i sin egen värld och sist tittade jag på Chaz. Han tittade ner i sin mat och såg riktigt dyster ut, jag skulle jag vad som helst för att få reda på vad han tänkte på. I mina tankar kunde jag föreställa mig hur det skulle vara om vi var tillsammans. Hur det skulle kännas att kyssa honom...
"Sophie håller du inte med?" frågade Tilda och knuffade löst till mig då jag inte svarade.
"Vad?" frågade jag förvirrat.
"Justin och Bell har äntligen erkännt att dom är tillsammans. Caitlin och jag tycker vi borde fira det på något sett." viskade hon så att Justin och Bella inte skulle höra.
"Jo, men hur då?" frågade jag.
"Vi vet inte, men vi får planerar mer sen när dom inte är här." viskade Caitlin och jag nickade.
Jag fortsatte sen att diskret fortsätta att titta på Chaz. Varför var han tvungen att vara så underbar?

Vad tyx? :D

Detta kapitlet skrev jag (Fanny) helt själv. Det blev kanske inte det bäst men jag kunde inte riktigt konsentrera mig då jag är så lycklig! Jag ska äntligen få en häst, helt otroligt! :'D
Men nu strunt i det, inte särskilt intressant för er! :)

Puss!

Comments
Written by: Becka

Bra :)

2012-06-05 @ 23:37:37 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



Written by: Nathalie - Noveller

SV. Åh tack så mycket!!

Nästa kapitel kommer upp på fredag :)

2012-06-07 @ 17:57:33 - URL: http://torpenbergs.blogg.se/noveller



Written by: linda

Superbra :)

Svar: Tack :)
Fanny Svensson

2012-06-09 @ 15:46:35 -



Written by: Maya

BrA!! Mer snälla !:)

2012-06-09 @ 23:30:05 -



Written by: Emelie

Jättebra!! :)

2012-06-10 @ 11:04:33 -



Written by: Anonym

As braa!

2012-06-14 @ 18:59:14 -



Written by: Anonym

Awesoooome!!!

2012-06-14 @ 18:59:27 -



Written by: Ewweh

Grymt bra! meeer! :D

2012-06-17 @ 14:03:24 -



Written by: Hanna

Jätte bra. Vill ha mer!! Du är grym tjejen

2012-06-17 @ 14:04:05 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback