Chapter 33 - No one can be more beautiful than you
Filed under: Love is not easy


Jag kunde verkligen inte förstå vad som precis hade hänt! Hade Adam kysst Chaz, men gillade inte Adam Sophie? Nej, jag förstod inte något.
"Så... Chaz ska du ta och ringa Adam och bjuda ut honom på en dejt?" skämtade Ryan för att försöka lätta på stämningen.
"Verkligen inte!" utbrast Chaz och gjorde en äcklad grimas. "Jag måste nog gå och tvätta munnen" sa han och reste sig upp och gick med snabba steg till badrummet.
"Detta var nog en av dom sjukaste sakerna jag har varit med om!" skrattade Caitlin sen och vi andra var inte sena med att instämma i skrattet.
"Men vad ska vi hitta på nu då? Jag är iallafall inte särskilt sugen på att fortsätta med sanning och konka." sa Christian sen när Chaz var tillbaka från badrummet.
 
"Kan vi inte titta på film eller något annat? Jag är rätt trött." gäspade Tilda
"Visst, bara jag får välja film." sa Ryan snabbt och flög upp från golvet och rusade fram till alla filmerna och började leta. Vi andra reste oss också upp och gick och satte antingen i soffan eller fotöljerna som fanns i rummet efter att vi hade hämtat popcorn. Justin satte sig ner brevid mig och la armarna om mig där vi satt.
"Så vacker är du." mumlade han och kysste mig på pannan, jag fnittrade tyst.
"Det är du som är det." viskade jag.
"Omöjligt, ingen kan vara vackrare än du. Du fattar inte hur lycklig jag är som har dig." viskade han och kramade om mig hårdare innan han mjukt kysste mig.
"Nu får ni slutade med allt erat gullande, filmen börjar." sa Ryan och vi avbröt kyssen och tittade på våra vänners flinande ansikten.
"Du är bara avis Ryan för du inte har en sån underbar flickvän som jag!" skröt Justin och vi alla började skratta innan vi tittade på filmen.
 
När filmen var slut reste oss alla upp för att gå till våra rum för att lägga oss men Justin höll mig kvar hos sig så att jag inte kunde gå.
"Justin, jag måste gå nu." skrattade jag och han skakade på huvudet.
"Kan inte du sova med mig?" frågade han bedjande.
"Det kan jag ju inte, Caitlin vill nog inte vara ensam." sa jag och han tänkte lite innan han svarade.
"Chrisitan kan ju sova med henne inatt så får vi vara ensamma." flinande han och jag slog till honom löst på armen.
"Justin!" skrattade jag då jag mycket väl visste vad han tänkte på.
"Vaddå?" frågade han och tittade oskyldigt på mig och jag suckade bara.
"Okej jag sovar med dig," sa jag och höll upp ett finger då Justin skulle börja prata. "om det är okej för Christian och Caitlin." avslutade jag och Justin log stort innan han gick bort för att prata med Christian och Caitlin.

Jag gick nu brevid Justin till hans och Christian hotellrum. Det hade varit helt okej för Caitlin och Christian att dom delade rum inatt. Fast jag kunde jag inte sluta tänka på det Caitlin fnissandes hade viskat till mig, 'Glöm inte använda kondom.' Var det Justin hade planerat att vi skulle göra ikväll, ha sex? Jag tittade försiktigt på honom, på hans underbara läppar och fantastiska ögon. Han var perfekt och jag litade fullständigt på honom, men jag visste inte om jag var redo för att ha sex. Sex var ett stort steg!

"Damerna först." sa Justin och jag tittade förvånat på honom och såg att vi var framme vid hotelldörren. Jag hade varit helt inne i mina tankar att jag inte hade märkt att vi var framme.

"Tack." flinade jag och gick in där jag tog av mig mina skor. Justin gjorde lika dant innan han tog min hand och ledde mig in till vardasrummet.


Vad tyx? :D

Detta inlägget skrev jag (Fanny), helt själv! Hoppas att ni gillar det och glöm inte att kommentera. Jag måste bara tacka er ytterligare en gång för att ni har stannat trots att uppdateringen inte har varit på topp. Ni är underbara! :'D

Puss!


Comments
Written by: Becka

Bra :)

2012-06-23 @ 21:54:56 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se



Written by: Ewweh

Olala :D Meer!

2012-06-23 @ 23:14:48 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback