Ursäkta?
Filed under: Gott & Blandat

Jag fick en kommentar på min andra novell blogg att det var en som ville att Emma skulle skriva nästa del för hon skriver spännande.
Betyder det att jag inte skriver spännande eller?
Jag skrev ju innan att Emma inte kommer skriva på ett tag.
Jag känner mig väldigt förolämpad nu, och om inte jag skriver spännande så behöver jag kanske inte lägga upp vad jag skriver längre.

Jag säger inte att Emma inte skriver bra men om ni vill läsa vad hon skriver får ni ju läsa hennes blogg, för detta är ju min och det är jag som skriver här?
Iaf det kommer inte komma upp någon del idag då jag är riktigt sårad över det, men hon kanske inte menade att jag skulle bli det. Men jag tog det åt mig som att jag inte skriver bra.

Puss&Kram.

Comments
Written by: Tatyana

Men seriöst jag menade gö att bägge två skriver spännande men att hon skriver anorlunda -.-' skit i att lägga up då skit i att ge dina läsare vad dom vill ha lägg ner bloggen vetja >:(

2011-08-01 @ 17:51:30 -



Written by: rebecca♥

Tatyana varför är du så negativ? jag tror nog inte att hon som skriver novellerna känner sig så glad när hon ser att folk skriver dumma saker. om du inte tycker om att läsa den och vill att hon ska lägga ner bloggen, varför kommenterar du då?



älskar novellen! keep it up!

2011-08-02 @ 00:47:36 -



Written by: Janina Englund♥

Håller med Rebecca! Älskar novellen! :)

2011-11-17 @ 21:30:02 - URL: http://janinaenglund.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback