Chapter 24 - The beach.
Filed under: Love is not easy

"NEJ!" hörde jag Caitlin ropa från rummet. Jag rusade in i rummet, för att se Caitlin sitta vid sina skor med en klack i handen.
"Vad har hänt?!" flämtade jag när jag kommer fram till henne.
"Min klack gick sönder!" snyftar hon och det såg ut som att hon ska börja gråta i vilken sekund som helst. Men, trots det började jag att fnissa. "Vad skrattar du åt?!" frågade Caitlin surt.
"Dig" sa jag och log och räckte fram handen och hjälpte Caitlin upp.


När vi hade ätit frukost gick vi upp till våra rum och hämtade badkläder innan vi gick till en strand som låg nära hotellet. Vi hade bokat ett par solstolar och vi la våra saker där innan vi alla sprang ut i vattnet. När jag var i vattnet kände jag hur ett par armar slingrade sig runt min midja bakifrån så jag vände mig om och möttes av Justins underbara ögon.
"Hej." fnissade jag och han log snett emot mig.
"Hej, du har inte ångrat dig sen igår va?" frågade han mig och fick en orolig rynka mellan ögonbrynen.
"Nej det har jag inte." sa jag och han log lättat.
"Bra." sa han och gav mig en snabb kram.
Han simmade bort till dom andra som skvätte vatten på varandra en bit bort, och jag simmade efter några sekunder också dit. När jag kom fram tittade Caitlin frågade på mig och jag log mot henne och hon log tillbaka.
"Men vad pratade du och Justin om?" frågade Sophie mig nyfiket.

"Inget." sa jag och hon fnissade.
"Visst." sa hon och blinkade med ena ögat.

Efter en stunds vatten krig gick vi upp till solstolarna igen och solade och pratade om allt möjligt.
"Så födelsedagsbarnet, vad vill du mer göra idag?" frågade Tilde och Sophie tänkte efter.
"Ingen aning, bara ta det lungt och vara med mina underbara vänner." sa hon och log.
"Nej men något måste du väl vilja göra?" frågade Ryan envist.
"Nej, jag vet inte." sa hon och Ryan suckade.
"Som du vill." sa han.

"Jag är sugen på glass, vilka mer är det?" frågade Chaz och alla svarade att dom var det.
"Vem hjälper mig att bära, jag kan inte bära alla glassar själv." sa han och jag reste mig upp.
"Jag kan." sa jag och log mot honom.
"Tack." sa han och log tillbaka.
När alla hade sagt vilken glass dom började vi gå mot en kiosk som låg en bit bort.
"Har Bella, du och Tilda varit vänne länge?" frågade han mig mendan vi gick.
"Ja, sen evigt typ." sa jag och log.
Minnen från när vi var små spelades upp i mina tankar. Jag skulle göra vad som helst för att kunna spola tillbaka tiden.
"Jag, Justin och Ryan också, vi är som bröder." sa han glatt.

När vi kom fram till kisoken beställde Chaz glassarna och jag betraktade honom under tiden. Han var snygg, det kunde jag inte neka.
"Vad tittar du på, har jag något i ansiktet?" frågade Chaz oroligt då han hade kommit på mig när jag tittade på honom.
"Nej, det var inget." sa jag och kände hur kinderna hettade till.
Jag hade tur då glassarna var klara så vi tog dom och började gå tillbaka till dom andra som väntade på oss.


Vad tyx? :D

Det var verkligen evigheter sedan jag skrev sist, men nu ska det bli bättringa på det. Jag lovar.
Men vad vill ni ska hända nu? :)
Får se vem av mig och Louise som skriver imrogon, vem vet, kanske vi båda gör det!

Puss!


Comments
Written by: Becka

Bra :)

2012-05-28 @ 13:30:17 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



Written by: Janina Englund♥

Ni är grymma! :D

2012-05-28 @ 13:49:45 - URL: http://janinaenglund.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback