Nu har jag bestämt mig.
Filed under: Love is not easy

Okej nu har jag bestämt mig hur jag ska göra med bloggen... Jag kommer fortsätta skriva men då jag inte har så mycket tid längre kommer jag ta in någon som vill skriva med mig.

Så om du är intresserad skriv nästa kapitel till 'Love is not easy' och mejla det till [email protected].
Dom ända kraven är att du kommer kunna uppdatera ofta, skriver någorlunda bra och har mycket fantasi! Jag kommer välja vem som skriver på Söndag den 21/5.
Så skriv nu! :)

Puss!

Comments
Written by: Alexandra

Skulle jättegärna vilja vara med, men eftersom att jag driver en egen novellblogg så blir det nog inte så..



MEN är du sugen på att göra ett länk/bloglovinbyte? :)

2012-05-17 @ 22:41:51 - URL: http://nnovels.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback