Chapter 22 - The kiss.
Filed under: Love is not easy

"Jag vet att du inte känner lika dant, och det acceptera jag." sa han och jag visste vad jag skulle säga. Jag visste att Justin bettyde mer än en vän för mig, men var jag kär i honom?
"Justin..." började jag och han tittade frågade på mig och jag glömde helt bort vad jag skulle säga.
"Ja?" frågade han tyst och jag tvingade mig och öppna munnen och berätta hur jag kände.
"Jag vet ärligt talat inte hur jag känner för mig. Men det jag vet är att du är mer än en vän för mig, men jag vet inte om jag är kär i dig." sa jag och jag såg hur hoppet tände i Justins ögon.
"Just nu räcker det för mig." viskade han och jag log svagt mot honom och Justin flyttade sig försiktigt närmare och vi omslöt varandra i en varm kram. När vi avbröt kramen tittade in i varandras ögon och allt hände så fort, men jag ångrade inget. Vi båda lutade oss framåt och våra läppar möttes i en trevande, men underbar kyss. Fjärilarna flög runt i min mage och jag ville inte att vi skulle sluta!

Denna kyssen var inte lik någon av mina kyssar Lucas, aldrig hade det pirrat såhär mycket i magen. Vi hörde hur några började busvissla och jubla och vi vände oss om och såg våra vänner stå en bit i från oss med stora leende på läpparna. Jag kände hur mina kinder hettade till och jag tittade blygt på Justin som log varmt åt mig.
"Naw, rodnar du?" sa han och strök undan en hårslinga från mitt aniskte, jag tittade ner i marken men Justin vände fort upp mitt aniskte igen. "Dölj det inte, det är gulligt." viskade han vilket säkert fick mina kinder att få en ännu rödare ton.
"Det är inte alls gulligt." sa jag Justin pussade mig lätt på kinden.
"Jo, det är det verkligen." viskade han sen.

Vi var nu tillbaka på hotellet och Caitlin kastade sig direkt över mig med sina frågor."Vänta, låt mig åteminstode ta av mig skorna." skrattade jag. Hon väntade otåligt på mig när jag tog av mig skorna och vi satte oss sen på sängen.
"Så, nu måste du bertätta allt!" sa hon nyfiket.
"Okej, efter ni hade gått frågade jag vad det var med Justin för han hade inte tittat på mig en ända gång sen vi spelade sanning eller konka om han inte var tvungen. Jag frågade ju då hur det var med honom för att jag såg att allt inte var okej, och han exploderade! Han sa att allt inte var okej och jag inte visste hur det hade varit för honom när jag och Sebastian hade kyssts." sa jag och tog en liten paus för att andas.


"Men fortsätt nu Bella, du kan inte sluta när!" utbrst Caitlin och jag skrattade tyst och fortsatte.
"Han sa sen att han var kär i mig, och jag blev stum! Och han sa då att han accepterade att jag inte kände lika dant. Så jag sa sanningen till honom. Jag sa att jag inte visste hur jag kände, men att jag visste att han var mer än en vän för mig men att jag inte visste att jag var kär. Och han sa att det räckte för nu, och sen kramades vi och det ledde till kyssen." sa jag glatt.
"Naw, ni är för gulliga! Men vad händer nu?" frågade hon och jag tänkte efter lite.
"Jag vet inte, men vi får se." sa jag och log.


Vad tyx? :D

Kort och dåligt jag vet! Men har så mycket prov nu då betygen snarts sätt, så har nästan ingen tid att skriva! Men tack för att ni står ut! Men vad tror/vill ni ska hända nu? :)

Puss!


Comments
Written by: Becka

Bra :)

2012-05-04 @ 14:33:24 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



Written by: Cynthia<3

Skulle ni kunna hjälpa mig om att bestämma om jag ska börja med noveller eller inte på min Blogg?

Svara jätte gärna på Min Blogg!<3

Massor med Kramar!<3

Cynthia. ^.^

2012-05-14 @ 19:24:49 - URL: http://justinworldbieber.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback