Chapter 51 - It's just you and me.
Filed under: A vampire's story

"Har det hänt något?" frågade Justins oss oroligt när han kom tillbaka efter att ha pratat med fansen.
"Nej, ingenting." ljög jag och log mot honom.
"Vad bra." sa han och pussade mig på kinden.
"Man ska vi ta och leta upp dom andra killar?" frågade jag och dom nickade så vi reste oss upp och började leta efter Seth, Anna och Evelina.
När vi hade hittat dom så åkte vi hem, jag och Justin gick upp till mitt rum medans dom andra gick och hittade på något annat.

"Vad ska du göra ikväll?" frågade Justin mig och bet sig osäkert i läppen samtidigt som han satte sig ner på min säng.
"Vara med dig hoppas jag?" sa jag och satte mig ner brevid honom och log mot honom.
"Vad bra, då har jag en överraskning till dig då." sa han och log stort.
"Snälla bertätta!" sa jag och han skakade på huvudet och flinade.
"Nej jag tänker inte bertätta." sa han och jag suckade.
"Men hur ska jag då veta vad jag ska ha på mig?" frågade jag.
"Ta bara på dig något fint, jag kommer och hämtar dig här klockan 7." sa han och kysste mig mjukt innan han blev tvungen att gå hem för att fixa med överraskningen.

"Värst vad snabbt han åkte hem." sa Olliver till mig när Justin hade åkt.
"Ja, men han kommer och hämtar mig här igen vid 7." sa jag glatt och tittade på klockan som visade 5. Jag bestämde mig för att gå och fixa mig även om det inte skulle ta 2 timmar för att fixa mig, men som man säger, hellre vara klar för tidigt än för sent. Jag gick upp till badrummet och tog av mig kläderna och ställde mig i duschen och började duscha. När jag var klar så klev jag ut och torkade kroppen och fönade håret. När håret var klart så virade jag en hadduk runt kroppen och gick in i mitt rum och började leta efter något att ha på mig. Efter ett svårt val så tog jag på mig underkläder och en snygg svart/blå klänning. När den var på så gick jag till badrummet igen och sminkade mig och plattade håret, jag satte även upp håret. När jag var nöjd med hur håret och sminket var så gick jag in till mitt rum igen och tittade mig nöjt in i helkroppsspeglen som fanns i rummet.

Jag tog sedan upp min mobil och såg att Justin först skulle komma om 45 minuter så jag gick ner till dom andra som log mot mig.
"Ska du ut med Justin?" frågade Seth mig flinades.
"Ja, ser jag bra ut?" frågade jag honom och snurrade runt ett varv.
"Det är du alltid All." sa han och jag log mot honom och satte mig ner brevid honom och vi småpratade om lite olika saker, Olliver och jag hade ännu inte berättat för dom andra att Alexander kunde rädda mig. Faktiskt tänkte jag inte berätta det för dom, för dom skulle lätt offra Justin för att rädda mig.

Minuterna gick förvånatsvärt fort och jag satt nu i bilen med Justin som vägrade säga vart vi skulle hur mycket jag än försökte få det ur honom.
"Jag ger upp!" suckade jag och Justin skrattade.
"Vi är snart framme." sa han sen och jag tittade ut genom bilrutan och kände direkt igen mig, detta var den vägen man tog om man skulle hem till Justin.
"Ska vi hem till dig?" chansade jag och Justin flinade åt mig.
"Jag säger ingenting." sa han och jag suckade igen och studerade honom istället, han var verkligen snygg. Efter några minuter stannade vi och jag klev genast ut och såg att jag hade haft rätt, vi var utanför Justins hus.
"Kommer du?" frågade Justin mig mjukt och han tog min hand och vi gick fram till dörren och han låste upp den och vi klev in.
"Är någon hemma?" frågade jag efter att vi hade tagit av oss skorna.
"Nej, det är bara du och jag nu shawty." sa han och log mot mig innan han kysste mig.


Vad tyx? :D

Nu får ni gärna komma med förslag, fick hjärnsläpp nu när jag skulle skriva vad som skulle hända på dejten. Så ja... Kom med förslag!

Puss!


Comments
Written by: Becka

Grymt bra!

2012-03-03 @ 23:24:00 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback