Chapter 24 - I wish you were mine.
Filed under: A vampire's story

Efter att jag hade hälsat på alla som var där var det dags att äta.
"Justin... Vad ska jag göra?" viskade jag tilll honom.
"Säg att du redan har ätit hemma?" föreslog han och jag nickade, Justin och jag satte oss ner brevid varandra och Jazmyn satte sig ner brevid henne och jag var glad att
hon verkade gilla mig.
När alla hade satt sig ner blev det dags att ta av maten och dom märkte dirket att jag inte tog något.
"Gillar du inte maten?" frågade Pattie mig.
"Nej det är inte det men jag har redan ätit hemma." ljög jag och hon nickade.
"Okej men om du ångrar dig så kan du alltid ta, men ta lite och dricka åteminstode." sa hon och log.
"Det kan jag ta." sa jag och hällde upp lite dricka i glaset. Motvilligt lyfte jag upp glaset och tog en klunk av drickan, jag kände hur smaken spred sig i munnen och jag svalade det snabbt och ställde ner glaset.
"Äckligt?" viskade Jusitn tyst i mitt öra så att ingen annan hörde.
"Usch ja." sa jag.

När alla hade ätit upp disken var fixad så satte sig Justin och jag ner i soffan och Jazmyn och Jaxon väntade spänt på att tomten skulle komma.
"Justin när kommer tomten?" frågade Jazmyn och kröp upp i mitt knä.
"Snart får vi hoppas." sa Justin och log mot henne och lyfte upp Jaxon till sitt knä.
"Vad önskar du dig då Jazmyn?" frågade jag nyfiket.
"En massa saker, du vet den där nya dockan?" frågade hon mig och jag nickade och låtsades förstå vilken hon menade. "Den önskar jag mig." fortsatte hon och började sen att rabbla upp en massa andra saker hon önskade sig.
"Då får vi hoppas att du får dom då." sa jag och hon nickade glatt.
"Vad önskar du dig då Justin?" frågade jag då jag inte kunde fråga Jaxon för han halvsov i Justins knä.
"Det jag önskar mig får jag säkert inte." sa han och log snett.
"Vad är det då?" frågade jag nyfiket.
"Hemligt." sa han och jag hann inte fråga honom mer då det knackade på dörren och Jazmyn flög upp och sprang till dörren och lika så Jaxon som vaknade till. Lungt följde Justin och jag efter dom och som väntat var det tomten som kom. Han började att dela ut alla presenter och det var en hel del kan jag säga.
Mobile Uploads
När alla hade öppnat sina presenter var Jazmyn överlycklig då hon hade fått sin älskade docka.
"Titta Allison, visst är hon fin?" frågade hon mig och höll upp dockan.
"Ja det är hon verkligen." sa jag och log mot henne och hon log stort tillbaka innan hon började att springa runt för att visa alla dockan.
"Tack så mycket Justin." sa Pattie och gav honom en kram, hon hade fått ett par dyra öronhängen av honom.
"Du är värd dom mamma." sa han och log mot henne innan han tackade för sin present. Och så fortsatte det då alla gick runt och tackade varandra för det dom hade fått.

"Kom ska vi gå upp till mig?" frågade Justin mig sen.
"Visst." sa jag och följde med honom upp till hans rum.
"Så är du nöjd men dina presenter, fick du det du önskade dig?" frågade jag honom och satte mig ner på min säng.
"Nej jag fick det inte, men det hade jag väntat mig." sa han och satte sig ner brevid mig.
"Men vad är det du önskar mig, jag kan ju ge dig det för du fick ingen present av mig." påpekade jag och han skakade på huvudet.
"Fattar du inte det Allison? Det jag önskade mig var att du var min." sa han tyst.
"Åh..." andades och jag tittade ner i sängen.
"Så du kan inte ge mig det jag önskar." sa han och jag tittade fortfarande ner i sängen innan jag tittade upp och in i hans underbara ögon. När jag tittade in i hans ögon kände jag hur känslan att jag ville kyssa honom växte. Jag ville verkligen det, och en kyss kunde väl inte skada någon? Långsamt lutade jag mig mot honom och jag såg hur Justin tittade förvånat på mig men lutade sig också fram. När våra läppar möttes så sköljde en massa känslor över mig, mina händer letade sig upp till Justin hår och jag drog fingrarna igenom det. Justin lutade sig långsamt över mig och jag följde med i rörelsen så jag låg sen i sängen med Justin över mig. Mina händer smekte sig ner över hans rygg och hans händer började smeka min mage. Vi båda avbröts då det knackade på dörren och vi båda flög upp och rättade till våra kläder innan dörren öppnades.
"Jag ville bara fråga dig Allison om du ville leka med mina dockor med mig?" frågade Jazmyn och log gulligt mot mig.
"Tyvärr med Allison och jag ska titta på film, ni kan säkert göra det en annan gång." sa Justin.
"Okej." sa hon och stängde dörren.
"Detta var min bästa present idag." sa Justin och log mot mig. Jag rodnade och tittade ner i sängen.

"Du rodnar!" sa Justin och la sin hand under min haka och lyfte upp mitt huvud så att våra blickar möttes. "Du borde inte dölja dig, det får dig bara att bli vackrare, om det ens går." sa han vilket såklart fick mig att rodna ännu mera.
Jag förstod inte hur Justin lyckas, ingen kille har förr fått mig att känna som Justin fick mig. Inte ens David. Jag tittade på honom och lutade mig fram och kysste honom igen, jag orkade inte följa regelerna längre.
Facebook


Så vad tyx? :D

Hoppas att ni gillar novellen, och kommentera gärna. :)
Puss!

Comments
Written by: Ida

Sjuuuuuuuuuuukt bra! I början gillade jag inte men nu ÄLSKAR jag den! :)

2012-01-05 @ 19:46:35 -



Written by: Anonym

skiiit bra :)

2012-01-05 @ 19:53:47 -



Written by: Maya Lindberg

MEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!:o (haha)



Snälla lägg ut ett till idag, ett riiiiktigt långt XD



Kram <3

2012-01-05 @ 22:15:59 - URL: http://jbieberstories.blogg.se/



Written by: linda

GAAAAH!

JAG ÄLSKAR DET! Denna novellen är HELT klart BÄST!

2012-01-06 @ 00:31:15 -



Written by: Mizz Z

omg, va bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-06 @ 11:48:03 - URL: http://smartiez.webblogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback