Chapter 32 - Be careful.
Filed under: A vampire's story


Jag tittade på mobilen som visade en bild på mig och Seth, det var två veckor sedan jag lämnade honom, Anna och Melissa för att följa med Justin. Jag minndes hur vi alla skrek på varandra, helst Anna var ursinnig över det jag gjorde. Till slut tvingade hon mig att välja, min familj eller Justin. Och jag följde med Justin då jag hatade att dom tvingade mig välja, men nu saknade jag dom något enormt... Min mobil plingade till och jag tryckte upp smset som kom från Seth som försökte få mig att komma tillbaka, men jag kunde inte, jag kunde inte lämna Justin igen. Jag tryckte ner det som alla andra sms utan att svara. Jag tittade på Justin som sov djupt, jag log svagt innan jag reste mig upp och gick fram till fönstret och tittade ut. Vi var nu i Tyskland då Justin skulle ha sin Europa tour. Jag stod kvar vid fönstret resten ut av natten och såg hur solen lånsamt steg på himmlen.
"Vad gör du där borta, kom hit." sa Justin hest och jag vände mig upp och såg hur han tittade på mig och hans hår var alldeles rufsigt efter att han hade sovit. Jag skrattade tyst och gick fram till sängen och la mig ner brevid honom. Han la sig över mig och gav mig en mjuk kyss som jag villigt besvarade, mina händer sökte sig upp till hans hår och rufsade till det ytterligare lite.
Sexual Feelings
Kyssen blev vildare och våra händer började att treva över varandras kroppar, jag kände hur åtrån växte inom mig och jag avslutade direkt kyssen, jag fick inte tappa kontrollen.

"Gjorde jag något fel?" frågade Justin mig oroligt och jag skakade snabbt på huvudet.
"Nej, det gjorde du inte. Men vi måste klä på oss nu, du ska ju snart vara i arenan och du måste hinna äta frukost." sa jag och Justin suckade innan han reste sig upp och gick fram till resväskan för att leta fram kläder. Jag gjorde lika dant och tog på mig en svart vit tröja och ett par jeans. Jag gick sen och sminkade mig snabbt och plattade sen håret.
"Är du klar?" frågade Justin och log mjukt mot mig.
"Ja det är jag." sa jag och tog min väska där pengar och mobilen var, vi gick sen och tog på oss skorna och jacka innan vi gick ner till stället där dom serverade frukost.
"Godmorgon." sa Pattie och log mjukt mot oss när vi slog oss ner vid deras bord efter att ha hämtat frukost, eller rättare sagt, Justin hade hämtat sin frukost.
"Godmorgon." sa Justin och jag och log mot alla som satt vid bordet.
"Ska du inte ha frukost?" frågade Pattie mig och tittade oroligt mot mig.
"Inte hungrig..." sa jag fast det var en lögn, min hals brände av törst.
"Kan du inte ta lite, det är inte bra att skippa frukosten." sa hon och tittade bedjande på mig. Jag suckade irriterat inombords men reste mig upp och gick och hämtade en macka och ett glas vatten, när jag satte mig ner så tittade Justin förvånat på mig. Jag log ett snett leende mot honom innan jag tog en tugga av mackan och tvingade mig själv att svälja hela biten, jag ville bara släppa mackan men jag tvingade mig själv att äta upp hela mackan.

"Du behövde inte göra det..." viskade Justin till mig.
"Jo det behövde jag, din mamma får inte misstänka något." viskade jag tillbaka. När alla hade ätit upp så skulle vi åka till arenan men jag kände att jag inte skulle kunna klara av att vara där, jag behövde dricka först. Jag gick fram till Pattie som stod och knappade lite på sin mobil men slutade genast när jag kom fram.
"Går det bra om jag går runt och tittar lite på stan? Jag skulle behöva shoppa lite." ljög jag.
"Visst men vill du att jag ska föja med Allison?" frågade hon och log vänligt mot mig.
"Tack, men jag klarar mig själv." sa jag och log tillbaka.
"Okej, var försiktig bara." sa hon och jag nickade innan jag gick tillbaka till Justin som tittade förvirrat på mig.
"Varför vill du inte följa med?" frågade han mig.
"Det är inte det Justin, jag behöver dricka." sa jag.
"Åh... Okej, men var försiktigt." sa han och tittade intensivt på mig.
"Det kommer gå bra, jag kommer till arenan så fort jag är klart." sa jag.
"Och du har passet som visar att du får komma in?" frågade han mig och jag skrattade.
"Ja Justin, det liggar i väskan." sa jag och han log mot mig innan han lutade sig fram och gav mig en snabb kyss innan han blev tvungen att gå.

Jag gick runt och letade efter en människa jag kunde dricka ifrån, det var inte lätt då det var en massa folk över allt. Jag gick till ett mer avskillt ställe där det nästan bara var fabriker, jag gick runt och letade efter en människa och till slut såg jag äntligen en stressad kvinna som förvirrat såg sig omrking. Jag gjorde så att hon svimmade och tittade mig sen omrking innan jag särrade på läpparna och lät huggtänderna skära sig igenom huden på hennes hals, ett njutningfullt stön slank ur mig när smaken av hennes blod spreds sig i min mun. Jag började att dricka i djupare klunkar och efter en stund blev jag tvungen att sluta så att jag inte skadade henne, jag slöt igen såret på halsen och flyttade henne sen så att hon satt lutad mot fabrikens vägg. Trots att jag hade druckigt rätt mycket från henne så brände törsten i halsen på mig, jag försökte ignorera den samtidigt som jag skällde på mig själv i tankarna för att jag inte hade druckigt tidigare. Jag rättade till kläderna innan jag började att gå tillbaka till stället där alla affärer låg. Jag gick in i en av dom och köpte en snygg tröja och ett par jeans, jag hade ju sagt till Pattie att jag skulle shoppa. När dom var betalda så skynade jag mig tillbaka till arenan, när jag kom in så såg jag Justin stå och sjunga Overboard med Selena. Jag satte mig ner i soffan som stod backstadge och väntade på att han skulle bli klar, när dom hade sjungit klar sprang han fram till mig och gav mig en kyss. Jag kände hur han plötsligt stelnade till, säkert för att han kände blodsmaken i min mun men jag märkte att han försökte låtsas som ingenting. Jag avslutade efter en stund kyssen och märkte att Selena stod och tittade avundsjukt på mig.
"Hej Selena." sa jag glatt och försökte att låtsas som att jag inte hade sett hennes blick.
"Hej Allison." sa hon gav mig en kylig blick, men vände sig sen om och log stort mot Justin innan hon gick.
A-Beautiful Melody
"Vad är det med henne?" frågade jag Justin och han rykte på axlarna.
"Ingen aning, säkert en dålig dag eller något." sa han och kysste mig på kindern. 


Vad tyx? :D

Men vad tror ni kommer hända nu? ;)
Ge mig gärna massor av förslag på vad ni vill ska hända i novellen, jag vet att den säkert är jätte seg nu men jag tror att jag ha massor av bra ideér på vad som kan hända snart! Så håll ut ett litet tag till. :)

Puss!


Comments
Written by: Anonym

Att typ vampyr "kungen/legenden" kommer och försöker sära på dem eller så kommer en annan vapyr som e kär i Allison

2012-01-19 @ 15:52:36 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback