Inget kapitel idag.
Filed under: Gott & Blandat

Förlår så hemskt mycket men jag tror inte att det kommer upp ett nytt chapter idag.
Jag var 2010 med om en ridolycka vilket gjorde att jag typ krossade 5 kotan i nacken. Det är jätte svårt att förklara men det hände i början av oktober och jag fick gå med en krage fram till december. Sen fick jag inte hålla på med någon sport fram till februari. Och nu dom senaste dagarna så ha jag börjat få ont i nacken igen och det gör mig väldigt rädd för att läkarna sa att det var ett mirakel att jag inte blev helt förlamad. Så hoppas att ni förstå varför jag inte orka skriva idag.
Jag älskar er.

Puss!

Comments
Written by: Anonym

Skulle bara fråga vem av de två (varelserna) är starkast,Vamyrerna eller varulvarna?:)

2012-01-08 @ 17:25:45 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback