Chapter 34 - I don't think she's the right for you.
Filed under: A vampire's story

Jag hade precis duschat och bytt om från scenkläderna och hela tiden var Allison i mina tankar. Jag var så lycklig över att kunna göra det jag älskade, och ännu bättre blev det av att personen som jag älskade var med. Men ett litet leende på läpparna gick jag fram till speglen och fixade till håret och då knackade det på dörren, genast tänkte jag att det säkert var Allison.
"Kom in." ropade jag och dörren öppnades, och in kom Selena.
"Hej." sa hon och log mot mig.
"Hej Selena." sa jag och hon satte sig ner i soffan som fanns i rummet.

"Hur är det mellan dig och Allison då?" frågade hon och jag tittade förvånat på henne, varför ville hon veta det?
"Jo det är väl bra... Varför undrar du?" frågade jag och höjde lite på ena ögonbrynet
"Justin jag vet att du säkert inte vill höra detta, men efter som att vi är vänner så måste jag... Jag tror inte att Allison är den rätta för dig, tänk, hon är inte känd så hon kommer aldrig att förstå." sa hon och tittade föriktigt på henne, jag kände hur tankarna for igenom mitt huvud, både bra och dåliga.
"Jag vet inte vad jag ska säga..." sa jag och hon reste sig upp och gav mig en kram.
"Du kommer att göra det som är bäst för dig, jag vet det." sa hon och gav mig en puss på kinden innan hon gick ut ur rummet.

Vi alla var nu på väg tillbaka till hotellet, och ända sen Justin kom ut från omklädningsrummet hade han betett sig riktigt konsigt. Han hade bara gett mig en snabb puss, och efter det hade han inte mött min blick. En orolig känsla spreds i min kropp, men jag försökte hela tiden in tala mig själv att inget var fel. Justin var bara lite trött efter konserten. När vi stannade utanför hotellet gick vi tyst till hissen och åkte upp till vår våning och gick in till vårat rum. Vi tog av oss skorna och Justin gick sen och bytte om till sovkläder och jag satte mig förvirrad ner i sängen, jag hade ingen aning om vad som hände längre. Justin kom efter ett tag ut från toalleten och la sig ner i sängen, jag kände hur han tittade på mig men jag tittade åt andra hållet.
"Justin, har jag gjort något?" frågade jag osäkert och mötte hans blick.
"Såklart du inte har." sa han förvånat.
"Men ända sen du kom ut från omklädnningsrummet så har du inte sagt ett ljud till mig." sa jag och han satte sig upp och gav mig en lätt kyss, men denna kyssen kändes annorlunda jämfört med alla våra andra kyssar.
"Har bara haft mycket att tänka på, men jag måste sova nu. Godnatt." sa han och gav mig en kyss på kinden innan han lutade sig tillbaka ner i sängen och somnade kort där efter. Jag tittade ner på honom och tankara for igenom mitt huvud, hade dom andra rätt om att jag borde ha lämnat honom? För det jag frukatade mest kanske höll på att hända, Justin hade kanske upptäckt vilket monster jag var.


Vad tyx? :D

Förlåt för super kort och dåligt kapitel men jag har ju varit på konfirmations läger hela helgen så är verkligen super trött! Ett längre kapitel kommer upp imorgon, men jag börjar också få slut på ideér så kom gärna på några. :)
Älskar er.

Puss!


Comments
Written by: Anonym

har laggt till dig nu :)

2012-01-22 @ 19:19:04 - URL: http://mystoorie.blogg.se/



Written by: linda

Bra:D

2012-01-22 @ 20:04:30 -



Written by: Emma

Jätte bra, längtar till nästa (:

2012-01-22 @ 22:13:33 -



Written by: Maya Lindberg

Här lägg till den här!



www.jbieberstories.blogg.se

2012-01-22 @ 23:07:50 - URL: http://mayaliiindberg.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback