Chapter 19 - Beach.
Filed under: Love is not easy

Jag vaknade och tittade mig panikslaget runt i rummet då jag först inte kände igen mig, men kom snabbt på att jag var i Bahams. Jag tittade mot Caitlins säng där hon fortfarande låg och sov. Det var nog tur för hon hade säkert dött av skratt om hon hade sett min reaktion när jag vaknade! Jag reste mig upp ur sängen och gick till badrummet där jag tog en dusch och tog på mig en bikini och över det en sommrig klänning, tänkte att det var lika bra och ta på sig en bikini om vi skulle gå till stranden. Jag sminkade mig och gick sen ut där Caitlin hade vaknat.
"Godmorgon." sa jag och log mot henne.
"Godmorgon." sa hon och log tillbaka och satte sig upp i sängen och sträckte på sig.
"Sovit gott?" frågade jag och satte mig ner i min säng.
"Ja, har du?" frågade hon mig och reste sig upp och gick till sin resväska och började rota runt bland alla sina kläder.
"Väldigt." sa jag leendes.
"Ska bara gå och duscha och sen kan väll vi gå och äta?" frågade hon.
"Okej, jag ringer dom andra och ser om dom är vakna." sa jag och Caitlin nickade och jag letade fram min mobil och klickade mig in på mina kontakter och letade upp Sophies nummer och tryckte på ring.


"Hej." svarade hon snabbt..
"Hej, är ni vakana?" frågade jag leendes.
"Jadå, vi håller på och fixar oss." svarade Sophie och jag hörde hur Tilda i bakgrunden frågade vem det var och Sophie svarade att det var jag.
"Okej, följer ni med och äter frukost med mig och Caitlin om runt en halvtimme?" frågade jag.
"Visst." svarade hon glatt.
"Okej, ska bara ringa Justin och fråga om dom också vill äta, puss hej!" sa jag.
"Okej, puss hej!" svarade hon och vi la på sen och jag letade upp Justins nummer och tryckte på ring.
"Hej." svarade ett trött röst och jag slogs direkt av tanken att han lätt riktigt sexig när han var nyvaken.
"Hej, är du vaken?" frågade jag retfullt.
"Du väckte mig." sa han anklagade.
"Så du vill fortsätta sova och inte hänga med och äta frukost?" skrattade jag.
"Jodå, när ska vi vara klara?" frågade han och lät genast piggare.
"Om runt en haltimnme, bli det bra?" frågade jag.
"Visst, men måte väcka dom andra så syns vi där nere." sa han.
"Okej, hejdå!" sa jag och han svarade hejdå och vi la sen på.
Caitlin kom ut strax efter att jag hade lagt på och satte sig ner på sin säng och tittade frågade på mig.
"Ville dom äta med oss?" frågade hon leendes.
"Ja, dom skulle bara klä på sig så skulle vi mötas där nere." sa jag.

När en halvtimme hade gått gick jag och Caitlin ner där dom serverade frukost och tog det vi ville ha och satte oss ner vid ett stort bord och började äta. Bara en liten stund senare kom Tilda och Sophie som också tog det dom ville ha och satte sig ner, och sist kom Justin, Ryan, Chaz och Christian.
"Värst vad lång tid ni tog på er!" retades Caitlin när dom hade satt sig ner.
"Tog vi så lång tid på oss?" frågade Chaz oroligt.
"Åh vad dumma ni är, vi skojar bara!" skrattade Caitlin och dom lungnade ner sig och började äta.
"Chaz, hur mycket ska du äta igentligen?" utbrast Ryan när Chaz hade gått och hämtat mat för tredje gången.
"Tills jag inte är hungrig mer?" sa Chaz och började äta.

När Chaz äntligen hade ätit upp bestämde vi oss för att gå till stranden och bada, det ända jag och Caitlin behövde hämta var varsin handduk då vi hade varit smarta nog och ta på oss bikini under våra kläder. När alla hade hämtat det dom behövde gick vi till stranden som låg rätt nära hotellet, det hade inte kommit så många till stranden än vilket var rätt skönt.
Jag la ut min handduk och tog av mig klänningen och tittade sen på dom andra som hade gjort samma sak, jag tittade försiktigt på Justin som hade en riktigt snygg mage...

Jag tittade snabbt bort igen för att inte stirra och tittade på ut mot vattnet som såg riktigt skönt och svalt ut.
"Vilka följer med och badar?" frågade jag leendes.
"Jag gör." sa Sophie leendes och alla utom Caitlin och Tilda bestämde sig för att följa med.


Vad tyx? :D

Ett kort tråkigt kapitel men har en sådan jobbig huvudvärk att jag inte orkar skriva mer, men hoppas att ni gillar det ändå! Men vad tror/vill ni ska hände nu då? :)

Puss!


Comments
Written by: Becka

Bra :)

2012-04-29 @ 00:27:08 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



Written by: Emelie

Jättebra ;D

2012-04-29 @ 20:37:07 -



Written by: Louise

Hej, skulle du vilja göra ett länkbyte? :)

2012-04-29 @ 22:21:33 - URL: http://nagranoveller.blogg.se/



Written by: Louise

Så, tillagd :)

2012-04-30 @ 14:00:41 - URL: http://nagranoveller.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback