Chapter 20 - Not fair!
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

"Justin och Wille kommer nog snart." sa jag och hällde godiset i en stor skål, jag ställde den sen på bordet som stod framför soffan.
"Okej, jag är klar nu." sa Lia och ställde en skål men chips på bordet. Så nu var allt klart, på bordet så fans det glas, en massa läsk, godis, chips och popcorn.
"Ska vi skoja lite med dom?" frågade jag och tittade busigt på Lia.
"Visst, ränkna med mig!" sa hon och hennes ögon lyste upp av iver.
Vi hade sagt till killarna att dom bara kunde komma in, dörren var ju öppen och det var bara vi här. Vi hörde hur dörren öppnades efter ett tag och hur Justin och Wille kom in, dom tog av sig skorna och började att gå mot stället där Lia och jag var.
"Hej tjejer." sa Wille men vi svarade inte. Precis när dom var framför oss hoppade vi fram och ställde oss mot varandra och låtsades att våra händer var pistoler.

Justin och Wille ryckte skrämt till och Lia och jag kunde inte hålla oss utan började att skratta när vi såg deras ansikts utryck.
"Det var inte roligt." sa Wille surt när han nästan helt hade hämtat sig från choken.
"Håller med dig." sa Justin.
Lia och jag kunde inte svara då vi ramlade ner på golvet och kipade efter andran då vi skrattade så mycket.
"Jo det var det, ni skulle ha sett erat ansikts utryck." sa jag när jag äntligen kunde prata igen.
"Skulle vi titta på filmen eller inte? Sen nu får väl Justin och jag välja film då ni skrämde oss?" sa Wille. Lia och jag började direkt att protestera.
"Den kan ni glömma!" sa jag då jag visste att dom skulle välja någon hemsk skräckfilm. Jag följde Wille med blicken då hann gick fram och viskade något i Justins öra.
"Vad tänker ni göra?" frågade Lia osäkert. Vi tittade varnade på dom började att få emot oss, när dom var framme vid oss log dom busigt och när vi var som minst beredda började dom att kittla oss.

"WILIAM! JUSTIN!" skrek jag. Hur kunde Wille göra såhär emot oss? Han  visste att vi var hemskt kittliga.
"Ger du dig Shawty?" viskade Justin i mitt öra.
"Okej ni får välja film, jag ger mig." sa jag och Justin slutade direkt att kittla mig och Wille slutade att kittla Lia.
"Det där var inte rättvist." muttrade jag medans vi gick och satte oss i soffan för att se skräckfilmen killarna ville se.

Tidsinställt inlägg.
Vad tyx? :D

Denna delen var ganska kort, men i nästa del kommer Chaz och Ryan med i. Det längtar ni till va? ;)

Puss&KRam.

Comments
Written by: Nathalie

Asså grymt :) <3 vill ha mer mer och mer

2011-10-04 @ 17:58:27 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback