Chapter 15 - Little girl.
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

Vi gick in i en smyckes affär och jag fastnade direkt för ett underbart halsband, jag gick fram till det och tittade på det.
"Vad tittar du på?" frågade Cody mig.
"Halsbandet." svarade jag utan att släppa det med blicken.
"Ja, den är verkligen fin, ska du köpa den?" undrade han och jag skakade på huvudet.
"Nej, ser du priset? Mamma kommer döda mig om jag köper det, trots att det är mina pengar." sa jag och suckade, jag vände mig om och tittade på Cody.
"Ska vi gå?" frågade jag.
"Ja, du kan gå ut så länge jag kommer strax." sa han och log. Jag log tillbaka och gick sen ut med hans livvkakt och väntade på att han skulle komma. När han kom ut hade han med sig en påse från affären.
"Vad köpte du?" frågade jag och Cody log hemlighetsfullt.
"Får du kanske se senare." sa han.

Jag fortsatte och tjata på honom men han gav sig inte, så jag gav till slut upp. Vi fortsatte titta runt lite i olika affärer men ingen av oss köpte särskilt mycket.
"Jag är hungrig, kan vi inte ta och äta något?" frågade Cody efter några timmar.
"Det är jag med, vad ska vi äta för någon stans?" frågade jag då jag också började bli hungrig.
"Där?" frågade han och pekade mot mc donalds.
"Visst." sa jag och vi gick in. Vi ställde oss i kön och väntade tills det blev vår tur och köpte sen det vi ville ha. Vi gick sen och satte oss vid ett ledigt bord och började att äta.
"Förlåt om jag stör, men du är Demelza va?" frågade en liten tjej mig och log blygt.

"Ja, det är jag. Vad heter du?" frågade jag och log mot henne.
"Jag heter Emma, kan jag få din autograf? Jag är ditt största fan och jag älskar dig." sa hon och höll fram ett litet block och penna.
"Naw, självklart kan du få det." sa jag och och tog blocket och pennan och skrev min autograf.
"Tack så mycket!" sa hon och log stort och gav mig en kram innan hon sprang iväg en kvinna som måste varit hennes mamma.

"Gud vad söt hon var." sa jag och vände blicken till Cody.
"Ja super söt. Men du jag har något till dig." sa han och log.
"Nej vad har du köpt nu?" frågade jag och han skrattade till och tog upp påsen från smyckes affären som vi var i innan.
"Cody?" frågade jag och log osäkert och han tog upp en ask och gav den till mig.
"Öppna." sa han och jag öppnade asken med darrade fingrar.

Vad tyx? :D

Men vad tror ni att det är som han har köpt? Men förlåt för att den blev så kort men hinner inte skriva mera nu, har en massa läxor. Men glöm inte bort att kommenterara sötnosar!


Puss&Kram.

Comments
Written by: Nathalie

Älskar din novell <3

snälla skriv något mer i kväll om du har lust och har tid <3

Men du Har iallafall bästa novellen <3

2011-09-19 @ 17:46:58 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback