Chapter 13 - How will this end?
Filed under: Just cuz i am a celeb it don't mean i can be in love?

"Demelza är något fel?" frågade Justin oroligt då jag bara hade stirrat på min iphone i flera minuter.
"Ehm... nej då, blev bara lite förvånad." sa jag och skrev ett svar till Wille att jag inte visste men att jag skulle ta och prata med henne ikväll.
"Okej vad bra, men vet ni hur länge det var till vi skulle fortsätta spela in?" frågade Justin. Linnea tog upp sin mobil och tittade på klockan innan hon svarade.
"Runt en halvtimme typ." sa hon.


Jag öppnade dörren till mitt hotellrum och gick in och tog av min skorna. Jag gick fram till sängen och slängde mig ner på den och log trött för mig själv. Det hade varit en jobbig men riktigt rolig. Min iphone började ringa så jag tog den och såg att det var Selena som ringde så jag svarade.

Demelza (Vanlig text.) Selena (Kursiv text.)

"Ah det är Demelza."
"Hej Demelza, det är Selena." sa hon och jag log, det var ett tag sedan vi hade pratat sen sist. Selena och jag lärde känna varandra då jag var med i ett avsnitt av serien magi på waverly place.
"Det var länge sedan sist."
"Ja det var det verkligen! Men hur går det med filmen?"
"Det går toppen! Vi har verkligen super kul."
"Vad bra..." sa hon och jag kunde höra att hon ville säga något men tvekade.
"Vad är det Selena? Jag hör att det är något du vill säga."
"Jo... Du är tydligen tilsammans med Justin nu..."
"Ja?"
"Hur länge har du gillat honom? Du var ju nyss tilsammans med Tyler, du sa ju att du saknade honom. Ljög du?" sa hon och henns röst blev hård på slutet, Tyler var ju hennes vän.
"Jag ljög inte, jag saknar Tyler men jag har gått vidare. Och jag började gilla Justin nu när jag lärde känna honom." sa jag och jag kände mig hemsk som ljög för Selena. Jag gillade faktiskt Tyler fortfarande, varför kunde jag inte gå vidare?
"Jag vill att du ska veta en ska Demelza, jag gillar Justin fortfarande. Jag har inte gått vidare." sa hon och jag kunde höra att hon började gråta.
"Snälla gråt inte..." viskade jag.
"Jag måste lägga på nu, vi ses."
"Hejdå..." sa jag och la sen på.

'En vecka senare.'


Justin och jag skulle på någon premiär för en film. Vi klev ut ur limosinen och bländades dirket av massa kamera blixtrar. Folk skrek efter oss och jag log mot dom och Justin tog min hand och vi började gå. Justin såg Usher en bit bort så han sa att bara skulle gå bort och hälsa. Han gav mig en kram och gick sen dit jag posade för kamerorna och log. Jag tittade mot dom andra kändisarna som hade kommit och stelnade till då jag såg Taylor och han tittade mot mig samtidigt och vi fick ögonkontakt. Jag tittade ner bort direkt, varför måste han vara här? Jag kunde inte låta bli utan tittade dit igen men som tur väl tittade inte han mot mig, men jag stelnade till igen då jag såg Selena. Varför, varför varför?
Jag vände tillbaka blicken igen och klistrade på ett leende och fortsatte att posa framför kamrorna.

Det dröjde inte länge innan Justin kom tillbaka. Han gav mig en kyss på kinden och log mot mig.
"Hej." jag visste direkt vem det var.
"Hej Selena." sa jag och tittade upp och stelnade till när jag såg vem som stod en liten bit bakom henne. Taylor.
Hur kommer detta att sluta?

Vad tyx? :D

Men hur tror ni att detta kommer gå? Kommentera gärna vad ni vill ska hända sötnosar!

Puss&Kram.

Comments
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback